Er stond een jongedame te wachten om over te steken, ik denk richting de bushalte. in een jurkje. kleur onbekend. ze deed me aan jou denken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar woon ik wel!
Maar daar was ik niet gisteren, ben bij Zus thuis. Ik had een groen met wit jurkje aan.
Ben zo verliefd dat ik me aan mezelf zit te ergerenquote:
Gelukkig, ik kan altijd slecht tegen dat kleffe gedoe in het openbaar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben zo verliefd dat ik me aan mezelf zit te ergeren
We kunnen wel een hele dag van elkaar afblijven (als er anderen bij zijn)
@royco, geen stationze wil al die nieuwe lelijke Mini
Zat er mascara op haar wangen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
Er stond een jongedame te wachten om over te steken, ik denk richting de bushalte. in een jurkje. kleur onbekend. ze deed me aan jou denken.
Ik zag er zaterdag nog uit als een pandabeertje. Maar dat was omdat ik net uit de megajacuzzi van de ouders van vriendinnetje kwam.quote:
Ze heeft een Mini Cooper S(D) echt leuke auto, maar ze wil weer een nieuwe.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:49 schreef CherryLips het volgende:
Mini
Gisteren nog naar een autootje gekekenVoor de lol. Misschien een keer een proefritje maken
Waterproof mascara is een hoax.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zag er zaterdag nog uit als een pandabeertje. Maar dat was omdat ik net uit de megajacuzzi van de ouders van vriendinnetje kwam.
Noem me een materialist, maar iemand die ouders heeft met een megajacuzzi heeft direct mijn interesse gewektquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zag er zaterdag nog uit als een pandabeertje. Maar dat was omdat ik net uit de megajacuzzi van de ouders van vriendinnetje kwam.
Het ligt eraan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, ik vind het nogal wat een politicus met een massamoordenaar te vergelijken... Dus ik kan het me wel voorstellen dat Wilders daar niet blij van wordt.
ik kan me er geen MI van vormen, ligt eens toe?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb geen ouders. Wekt dat ook interesse?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Noem me een materialist, maar iemand die ouders heeft met een megajacuzzi heeft direct mijn interesse gewekt
Leuk wagentje....quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze heeft een Mini Cooper S(D) echt leuke auto, maar ze wil weer een nieuwe.
Dan moet je snel zijn, 13 mei gaat ze trouwen met haar oude manquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Noem me een materialist, maar iemand die ouders heeft met een megajacuzzi heeft direct mijn interesse gewekt
Het spellen gaat ook hard achteruit hequote:Op dinsdag 26 april 2011 09:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kan me er geen MI van vormen, ligt eens toe?
Ik weet niet in hoeverre hij met Hitler vergeleken wordt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het ligt eraan.
Je kan iedereen met iedereen vergelijken, zolang je het eerlijk doet. En als je zegt dat er punten zijn die overeen komen, heb je gewoon gelijk. Als je mij vergelijkt met mn ex bv, vind ik dat niet leuk, maar er zijn echt wel dingen waarin we op elkaar lijken. (Allebei koppig bv)
Dan kun je wel gaan roepen dat het niet mag blabla, maar als je vrijheid van meningsuiting zo hoog in het vaandel hebt, moet je dat gewoon niet doen, dat ondermijnt mi je geloofwaardigheid.
Als je alleen roept: Je bent net je ex! Word ik ook giftig, maar als je het toespitst op bepaalde karaktertrekken, kan ik het gewoon niet tegenspreken.
Hetzelfde geldt volgens mij voor Wilders. Hij kan niet ontkennen dat er een kern van waarheid in zit en daarom roept ie zo hard. Maar nee, leuk is anders en dat snap ik.
En nu moet ik gaan.
Dat was altijd al slecht.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het spellen gaat ook hard achteruit he
Mijn interesse in jou was sowieso al gewektquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb geen ouders. Wekt dat ook interesse?
Dan ben ik wel die partycrasher die bezwaar gaat maken tegen het huwelijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan moet je snel zijn, 13 mei gaat ze trouwen met haar oude man
Nou, dat de mascara en eyeliner niet meer zit waar ie hoort, maar om je hele oog heenquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kan me er geen MI van vormen, ligt eens toe?
Er is een tijd geweest in de jaren 90 dat we dat bewust deden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, dat de mascara en eyeliner niet meer zit waar ie hoort, maar om je hele oog heen
quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn interesse in jou was sowieso al gewekt
[..]
Dan ben ik wel die partycrasher die bezwaar gaat maken tegen het huwelijk
Maar 'oude man'? Is dit een man waar ze al een keer mee getrouwd was, of gewoon een ouwe vent?
In een kroeg waar ik vaak kom is een meisje die dat nog steeds doet. Ze kijkt ook niet vrolijk en ziet en daarom als ze wel lacht letterlijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Er is een tijd geweest in de jaren 90 dat we dat bewust deden.
Ja nee, zelfs toen mocht dat niet zo laag zitten als het zaterdag bij mij zat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Er is een tijd geweest in de jaren 90 dat we dat bewust deden.
Op je kinquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, zelfs toen mocht dat niet zo laag zitten als het zaterdag bij mij zat.
Ooit koop ik ook een grote jacuzzi.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:56 schreef missbehavin het volgende:
Die jacuzzi wat trouwens niet normaal zo groot, het was een klein zwembad, kleine man zou baantjes kunnen hebben getrokken.
Ik heb dat soms als ik uit de douche stapquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, dat de mascara en eyeliner niet meer zit waar ie hoort, maar om je hele oog heen
Wat zeg je tegen zo'n meisje? "1994 belde.."?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In een kroeg waar ik vaak kom is een meisje die dat nog steeds doet. Ze kijkt ook niet vrolijk en ziet en daarom als ze wel lacht letterlijkuit.
Dan kom ik pandabeertje spelen bij jequote:
Ze wil eigenlijk een Cabrio ook, maar ze is bang t verkeerde signaal naar haar klanten af te geven.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Leuk wagentje....
Mijn pa ben ik aan het overhalen om eens een fun auto te nemen. Hij wil een cabrio, en tja een 3-serie of Audi A4 lijkt me wel geschikt om te importeren uit duitsland.
1994quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat zeg je tegen zo'n meisje? "1994 belde.."?
Oh ja, toen was ik nog een boos meisjequote:
Panda's zijn leuk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan kom ik pandabeertje spelen bij je
Ik eerst 11 en toen 12. En een sneu meisjequote:Op dinsdag 26 april 2011 10:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Toen was ik 12 en later 13. En heel lelijk.
Ze is wel aantrekkelijk, ondanks de walgelijke make-up. Maar een vrolijke Frans is ze niet. Ik heb haar wel eens gezegd dat haar vrolijke haarkleuren niet passen bij haar keuze voor make-up. Positive reinforcement!quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat zeg je tegen zo'n meisje? "1994 belde.."?
Tja als het zakelijk word dan is een cabrio mogelijk niet handig. Alhoewel ik het zakelijks steeds meer zie... dus zo'n slecht signaal is het niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze wil eigenlijk een Cabrio ook, maar ze is bang t verkeerde signaal naar haar klanten af te geven.
Dat die Mini Countryman duurder is maakt dan weer niet uit
Ik was echt zo'n dun en bleek ding met een buitenboordbeugel en later zelfs een bril. Mijn hemel, het was een hel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik eerst 11 en toen 12. En een sneu meisje
De Countryman... Is dat die lelijke? Of verwar ik 'm met de Clubman of zo..?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze wil eigenlijk een Cabrio ook, maar ze is bang t verkeerde signaal naar haar klanten af te geven.
Dat die Mini Countryman duurder is maakt dan weer niet uit
Puistjes, grote shirts en houthakkersbloesjes, lelijke schoenenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was echt zo'n dun en bleek ding met een buitenboordbeugel en later zelfs een bril. Mijn hemel, het was een hel.
Ook bril hier. Zo'n typisch niet fashionable kindermodelquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was echt zo'n dun en bleek ding met een buitenboordbeugel en later zelfs een bril. Mijn hemel, het was een hel.
Heb je een toen en nu picquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Toen was ik 12 en later 13. En heel lelijk.
Maar je hebt nu wel mooie tandenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:01 schreef L-E het volgende:
[..]
25. Voor mij maakt het niet uit hoe oud de vrouw is. Hoewel, boven de 40 is misschien toch uitgeslotenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:02 schreef PeuRac het volgende:
Mys, hoe oud ben je en mag de vrouw zijn, vriendin van zoenmevrouw zoekt nog een date
Clubman is die 'station' countryman is die 5-deurs hoog op de poten dingquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Countryman... Is dat die lelijke? Of verwar ik 'm met de Clubman of zo..?
Ohw doe dan maar een nu picquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb serieus alle foto's uit die tijd verscheurd.
Ik wel, maar die blijven achter slot en grendel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb ook geen foto's uit de periode dat ik een jaar of 12 was hoor L-E.
quote:
Ik zal morgen eens op jacht gaanquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wel, maar die blijven achter slot en grendel.
Vriendin doable of is het een vriendin die door uiterlijke voorkomen nog steeds vrijgezel is...quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:02 schreef PeuRac het volgende:
Mys, hoe oud ben je en mag de vrouw zijn, vriendin van zoenmevrouw zoekt nog een date
Ja ben verbaasd, dus dat is positief, had je jonger geschat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja verdomme
Dat het je verbaast is weer positief natuurlijk
Ik hoop doable, anders is het wel een tegenvaller als hij haar daarom aan mij voorsteltquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:05 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Vriendin doable of is het een vriendin die door uiterlijke voorkomen nog steeds vrijgezel is...
Ik ben ook niet subtielquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dit was een niet-subtiele manier om te ontdekken hoe leuk ik ben?
Vorig jaar partner geworden, dus ze zou qua geld een 3/5 kunnen rijden, dus ik heb ook al gezegd dat ze t gewoon moet doen. Plus dat die andere optie gewoon gruwelijk lelijk isquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:01 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Tja als het zakelijk word dan is een cabrio mogelijk niet handig. Alhoewel ik het zakelijks steeds meer zie... dus zo'n slecht signaal is het niet.
Je snapt dat je dan de kelder niet meer uitkomt hequote:Op dinsdag 26 april 2011 10:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens op jacht gaan
Dit verdient een smiley Peu:quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vorig jaar partner geworden, dus ze zou qua geld een 3/5 kunnen rijden, dus ik heb ook al gezegd dat ze t gewoon moet doen. Plus dat die andere optie gewoon gruwelijk lelijk is
als je zegt dat je 30 bent kan tquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
25. Voor mij maakt het niet uit hoe oud de vrouw is. Hoewel, boven de 40 is misschien toch uitgesloten
Jaaa.... Die vind ik niet mooiquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Clubman is die 'station' countryman is die 5-deurs hoog op de poten ding
Ik ben pas 29!quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als je zegt dat je 30 bent kan tze is 36 trouwens en over een paar maanden jarig
To the point altijd, je weet wat je aan mij hebt. Hou niet zo van subtiel... gewoon in your face!quote:
Je krijgt geen foto.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:08 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
To the point altijd, je weet wat je aan mij hebt. Hou niet zo van subtiel... gewoon in your face!
Nu de vraag hoe ze eruit zietquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als je zegt dat je 30 bent kan tze is 36 trouwens en over een paar maanden jarig
Ze is niet zo mooi alsquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik hoop doable, anders is het wel een tegenvaller als hij haar daarom aan mij voorstelt
Dat is correct. Maar ik verzet me niet meer, ik ben zelden zo leuk geweest als nu, dus kom maar op met die 30, I can take it.quote:
Je moest weer aan het werk?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:03 schreef HeatWave het volgende:
Zo, werk van het weekend allemaal gelukt, op het feit dat ze gisteren opeens aan het werk waren in de UK en ze me gingen bellen.
Nu ken ik jou smaak niet...quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze is niet zo mooi alsmaar kan er prima mee door.
Jij krijgt sowieso voorrang.quote:
Ik ben 27, maar zie nu al tegen de 30 op.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is correct. Maar ik verzet me niet meer, ik ben zelden zo leuk geweest als nu, dus kom maar op met die 30, I can take it.
ding is gewoon lelijkquote:
Ik krijg voorrang. Maar ik kan 36 keer zo lelijk zijn als vriendin van zoenmevrouw. Je durft wel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij krijgt sowieso voorrang.
En inderdaad, de vriendin van zoenmevrouw is wellicht wat oud. Ik ben overigens wel eens 30 geschat, dus ik zie er wel ouder uit
Dan krijg je inderdaad in één nacht een bierbuik, last van je rug, en rimpels. Be prepared.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:10 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben 27, maar zie nu al tegen de 30 op.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:06 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja ben verbaasd, dus dat is positief, had je jonger geschat.
Oh dan veranderd er weinigquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan krijg je inderdaad in één nacht een bierbuik, last van je rug, en rimpels. Be prepared.
Jij zit tussen zoen mevrouw en dr vriendin inquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik krijg voorrang. Maar ik kan 36 keer zo lelijk zijn als vriendin van zoenmevrouw. Je durft wel.
Jaquote:
30 vond ik serieus niet leuk. Maar 35 was weer geen probleem.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben 27, maar zie nu al tegen de 30 op.
Ehhh.. 'dank je'..quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij zit tussen zoen mevrouw en dr vriendin in
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij zit tussen zoen mevrouw en dr vriendin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |