Maar je hebt nu wel mooie tandenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was echt zo'n dun en bleek ding met een buitenboordbeugel en later zelfs een bril. Mijn hemel, het was een hel.
25. Voor mij maakt het niet uit hoe oud de vrouw is. Hoewel, boven de 40 is misschien toch uitgeslotenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:02 schreef PeuRac het volgende:
Mys, hoe oud ben je en mag de vrouw zijn, vriendin van zoenmevrouw zoekt nog een date
Clubman is die 'station' countryman is die 5-deurs hoog op de poten dingquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Countryman... Is dat die lelijke? Of verwar ik 'm met de Clubman of zo..?
Ohw doe dan maar een nu picquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb serieus alle foto's uit die tijd verscheurd.
Ik wel, maar die blijven achter slot en grendel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb ook geen foto's uit de periode dat ik een jaar of 12 was hoor L-E.
quote:
Ik zal morgen eens op jacht gaanquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wel, maar die blijven achter slot en grendel.
Vriendin doable of is het een vriendin die door uiterlijke voorkomen nog steeds vrijgezel is...quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:02 schreef PeuRac het volgende:
Mys, hoe oud ben je en mag de vrouw zijn, vriendin van zoenmevrouw zoekt nog een date
Ja ben verbaasd, dus dat is positief, had je jonger geschat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja verdomme
Dat het je verbaast is weer positief natuurlijk
Ik hoop doable, anders is het wel een tegenvaller als hij haar daarom aan mij voorsteltquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:05 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Vriendin doable of is het een vriendin die door uiterlijke voorkomen nog steeds vrijgezel is...
Ik ben ook niet subtielquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dit was een niet-subtiele manier om te ontdekken hoe leuk ik ben?
Vorig jaar partner geworden, dus ze zou qua geld een 3/5 kunnen rijden, dus ik heb ook al gezegd dat ze t gewoon moet doen. Plus dat die andere optie gewoon gruwelijk lelijk isquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:01 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Tja als het zakelijk word dan is een cabrio mogelijk niet handig. Alhoewel ik het zakelijks steeds meer zie... dus zo'n slecht signaal is het niet.
Je snapt dat je dan de kelder niet meer uitkomt hequote:Op dinsdag 26 april 2011 10:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens op jacht gaan
Dit verdient een smiley Peu:quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vorig jaar partner geworden, dus ze zou qua geld een 3/5 kunnen rijden, dus ik heb ook al gezegd dat ze t gewoon moet doen. Plus dat die andere optie gewoon gruwelijk lelijk is
als je zegt dat je 30 bent kan tquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
25. Voor mij maakt het niet uit hoe oud de vrouw is. Hoewel, boven de 40 is misschien toch uitgesloten
Jaaa.... Die vind ik niet mooiquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Clubman is die 'station' countryman is die 5-deurs hoog op de poten ding
Ik ben pas 29!quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als je zegt dat je 30 bent kan tze is 36 trouwens en over een paar maanden jarig
To the point altijd, je weet wat je aan mij hebt. Hou niet zo van subtiel... gewoon in your face!quote:
Je krijgt geen foto.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:08 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
To the point altijd, je weet wat je aan mij hebt. Hou niet zo van subtiel... gewoon in your face!
Nu de vraag hoe ze eruit zietquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als je zegt dat je 30 bent kan tze is 36 trouwens en over een paar maanden jarig
Ze is niet zo mooi alsquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik hoop doable, anders is het wel een tegenvaller als hij haar daarom aan mij voorstelt
Dat is correct. Maar ik verzet me niet meer, ik ben zelden zo leuk geweest als nu, dus kom maar op met die 30, I can take it.quote:
Je moest weer aan het werk?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:03 schreef HeatWave het volgende:
Zo, werk van het weekend allemaal gelukt, op het feit dat ze gisteren opeens aan het werk waren in de UK en ze me gingen bellen.
Nu ken ik jou smaak niet...quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze is niet zo mooi alsmaar kan er prima mee door.
Jij krijgt sowieso voorrang.quote:
Ik ben 27, maar zie nu al tegen de 30 op.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is correct. Maar ik verzet me niet meer, ik ben zelden zo leuk geweest als nu, dus kom maar op met die 30, I can take it.
ding is gewoon lelijkquote:
Ik krijg voorrang. Maar ik kan 36 keer zo lelijk zijn als vriendin van zoenmevrouw. Je durft wel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij krijgt sowieso voorrang.
En inderdaad, de vriendin van zoenmevrouw is wellicht wat oud. Ik ben overigens wel eens 30 geschat, dus ik zie er wel ouder uit
Dan krijg je inderdaad in één nacht een bierbuik, last van je rug, en rimpels. Be prepared.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:10 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben 27, maar zie nu al tegen de 30 op.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:06 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja ben verbaasd, dus dat is positief, had je jonger geschat.
Oh dan veranderd er weinigquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan krijg je inderdaad in één nacht een bierbuik, last van je rug, en rimpels. Be prepared.
Jij zit tussen zoen mevrouw en dr vriendin inquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik krijg voorrang. Maar ik kan 36 keer zo lelijk zijn als vriendin van zoenmevrouw. Je durft wel.
Jaquote:
30 vond ik serieus niet leuk. Maar 35 was weer geen probleem.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben 27, maar zie nu al tegen de 30 op.
Ehhh.. 'dank je'..quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij zit tussen zoen mevrouw en dr vriendin in
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij zit tussen zoen mevrouw en dr vriendin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |