quote:
Oh, dat zegt genoegquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind L-E mooier dan zoenmevrouw
Wat zegt dat jou dan?quote:
Maar goed dat het je nu niet meer uitmaakt dan, ouwequote:Op dinsdag 26 april 2011 10:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat, of ik was in een diepe depressie gezakt...
Ach, het hoort erbij, als compensatie zit ik binnenkort weer in londenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Fijn!Ik kon gelukkig niet inloggen dit weekend. Daarna nog wel van het weer kunnen genieten
?
Precies.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar goed dat het je nu niet meer uitmaakt dan, ouwe
Beauty is in the eye of the beholderquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja leuk, laten we even hardop gaan benoemen hoe ik minder mooi ben dan een ander. Want dat is leuk.
Voor Peu wel, want hij is verliefd op haar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zoenmevrouw dus niet de allermooiste vrouw ter wereld kan zijn.
Dat ben ik alquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zoenmevrouw dus niet de allermooiste vrouw ter wereld kan zijn.
Welkom in mijn wereldquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
Boooh, er zijn momenten dat ik me echt een lelijk eendje voel. Dit is zo'n moment
Waarom moet jij je nu weer een lelijk eendje voelen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
Boooh, er zijn momenten dat ik me echt een lelijk eendje voel. Dit is zo'n moment
Waarom in godsnaam? Was jij niet tot de mooiste vrouw in Singles verkozen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
Medestandersquote:
Ik ben een vrouw, wij hebben dat somsquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom moet jij je nu weer een lelijk eendje voelen?
Ik?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Was jij niet tot de mooiste vrouw in Singles verkozen?
Dat is best, maar hij moet dan niet doen alsof dat een algemeen vaststaand feit isquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Voor Peu wel, want hij is verliefd op haar.
Hij moet haar foto's hier plaatsen en ons laten oordelen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is best, maar hij moet dan niet doen alsof dat een algemeen vaststaand feit is
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat dacht ik serieus. Er was in ieder geval wel veel op je gestemd.
Dat vind ik een goed idee. Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij moet haar foto's hier plaatsen en ons laten oordelen.
Mening is geen feitquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja leuk, laten we even hardop gaan benoemen hoe ik minder mooi ben dan een ander. Want dat is leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |