Ik ken het. Maar het is onnodig. Jij bent mooi.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij nietMaar goed, dat doet er natuurlijk niks aan af dat ik me eventjes lelijk voel
Nope, ik zet niet eens foto's van mezelf op Fokquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij moet haar foto's hier plaatsen en ons laten oordelen.
Dat sowiesoquote:
fobo?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, ik zet niet eens foto's van mezelf op Fok
Foto's van haar in avondkleding, in bikini, en naakt graag. Ik wil haar ook graag onderwerpen aan een IQ-test, als we toch bezig zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, ik zet niet eens foto's van mezelf op Fok
Die zijn uitzondering.quote:
Als je voor me gaat koken, neem ik dr wel meequote:Op dinsdag 26 april 2011 10:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Foto's van haar in avondkleding, in bikini, en naakt graag. Ik wil haar ook graag onderwerpen aan een IQ-test, als we toch bezig zijn.
Thanksquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken het. Maar het is onnodig. Jij bent mooi.
Dat is goed, kan ik gaan keuren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je voor me gaat koken, neem ik dr wel mee
Wie doet dat?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:31 schreef stbabylon het volgende:
Ach, alles beter dan kinderfoto's op fok
Dan ben je dus lelijkquote:
Je post leuk. Uiterlijk zien we dan wel weer, al hoor ik goede verhalen. En we schelen maar 4 jaarquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik krijg voorrang. Maar ik kan 36 keer zo lelijk zijn als vriendin van zoenmevrouw. Je durft wel.
Dat is correct.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan ben je dus lelijk. FOK! regel 43, subparagraaf 98.
.
Laat eens een foto zien van je vriendinquote:
zoenmevrouw kan gemakkelijk voor eind twinig door gaanquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je post leuk. Uiterlijk zien we dan wel weer, al hoor ik goede verhalen. En we schelen maar 4 jaar
Overigens kan de vriendin van zoenmevrouw ook heel lelijk zijn, ik ken de standaard van Peu niet
quote:
Vier jaar is niets. Als je verhalen van Miss hoort: ze liegt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je post leuk. Uiterlijk zien we dan wel weer, al hoor ik goede verhalen. En we schelen maar 4 jaar
Overigens kan de vriendin van zoenmevrouw ook heel lelijk zijn, ik ken de standaard van Peu niet
OK. Als die vriendin van hetzelfde kaliber is...Is ze geïnteresseerd in een toy-boy?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zoenmevrouw kan gemakkelijk voor eind twinig door gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |