quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet ontdekt. Maar ooit ontmasker ik je!
Nou ja, ik ben ook niet op zoek, eigenlijkquote:
Jij bent de andere leuke mama hier, we zijn concurrenten, let eens op!quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom deze haat, ik ben niets dan lief voor je, hartvochtig wief!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij bent de andere leuke mama hier, we zijn concurrenten, let eens op!
Een vriend van mij had een keer een Priscilla aan de haak geslagen. Dat was ook zo'n geblondeerd kalf, voldeed helemaal aan het beeld. Miste alleen nog de naamketting.quote:
Petra. Petra.quote:
Bleghquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een vriend van mij had een keer een Priscilla aan de haak geslagen. Dat was ook zo'n geblondeerd kalf, voldeed helemaal aan het beeld. Miste alleen nog de naamketting.
Laten we onze krachten bundelen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weiger concurrent te zijn van jou. Plek zat hier voor 2 van zulke schatjes als wij.
Ik ken trouwens wel een hele leuke Petra van 23quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh hemel, ik zie dr ineens voor me.
It ain't pretty.
Kijk, nu begin je goed te denken, i.p.v. zo te haten.quote:
Kan me geen voorstelling maken, ik ken namelijk geen Carry.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blegh
Ik vind soms een naamketting wel mooiZoals bij Carry
Als Karma een trut is, moet ik heel lief gaan doen tegen mijn omgeving. Ik ga deze week iig 1 goed ding doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:47 schreef L-E het volgende:
Maar Peu gaat een leven lang gelukkig worden met zijn zoenmevrouwen ons allemaal de ogen uitsteken, zal je net zien. Is onze straf. Karma is een trut.
What's in a name? Ik vind mijn naam ook niet bepaald bij me passen, maarja, wat doe je er aan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ken trouwens wel een hele leuke Petra van 23Maar ze is met een goede vriend van mij.
Bottomline: Er zijn leuke Petra's.
Gelukkig is ze al 36, dus dan duurt dan leven aanmerkelijk korter dan wanneer hij een bloempje van 22 had gescoord.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:47 schreef L-E het volgende:
Maar Peu gaat een leven lang gelukkig worden met zijn zoenmevrouwen ons allemaal de ogen uitsteken, zal je net zien. Is onze straf. Karma is een trut.
Ik ga een foto voor je zoekenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kan me geen voorstelling maken, ik ken namelijk geen Carry.
Alleen deze eigenlijk: www.rijwielcashencarry.nlquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:47 schreef Mystikvm het volgende:
Kan me geen voorstelling maken, ik ken namelijk geen Carry.
Ik ben ook niet gelukkig met mijn naamquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:47 schreef L-E het volgende:
[..]
What's in a name? Ik vind mijn naam ook niet bepaald bij me passen, maarja, wat doe je er aan?
Ik kan nu echt alles hebbenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gelukkig is ze al 36, dus dan duurt dan leven aanmerkelijk korter dan wanneer hij een bloempje van 22 had gescoord.
Wel eenvoor je Peu, ik gun je alle geluk van de wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |