Aangezien jij het zegt, diegene met een prachtige objectiviteit, is het wel waar natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:31 schreef Zolcon het volgende:
over dat statenlid dat bij Rutte en Geertmans was.
Wilders is gewoon weer aan het bashen op links en alles wat niet PVV is.
Hoe meer die gast praat hoe irritanter hij wordt. Vreselijke man. Ik ga de politiek in en dan alleen maar om dat soort gezeik weg te houden uit het orgaan dat er is om de belangen van de Nederlandse burgers te behartigen ipv eigen machtsbelangen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:30 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
"zo ongeveer alles is geoorloofd om u in de oppositie te houden" dit kwam net letterlijk uit zijn bek tijdens het debat, dat ie toch oppleurt naar Iran als ie dat werkelijk vindt.
Ik zeg niks dat subjectief is hier. Ik gebruik wat andere worden maar verder kun je het allemaal zien.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Aangezien jij het zegt, diegene met een prachtige objectiviteit, is het wel waar natuurlijk.
Zouden ze vaker moeten doen. Grote limburgse clown die met een ton per jaar (exl geld uit Israel en Amerika) grapjes mag maken (al 21 jaar lang).quote:
Dat zeg ik toch ook? Vanwaar de opwinding mij waardige vriend?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:33 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik zeg niks dat subjectief is hier. Ik gebruik wat andere worden maar verder kun je het allemaal zien.
-Wilders zeikt op links en alles dat niet PVV is
-het debat gaat inderdaad over het statenlid.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook? Vanwaar de opwinding mij waardige vriend?
Wilders is een krankzinnige basher, jij daarentegen bent objectief zonder vooroordeel enzo.
Ah tof, duurt het nog effe denk je? Dan kan ik het eind nog zienquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:34 schreef Friek_ het volgende:
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/ Oh fuck ja, het spoeddebat over dat Zeeuwse Statenlid is bezig.
Denk het wel, zijn er wel een hoop die nogal vreemde uitspraken doen. Zoals nu ook weer de VVD die vindt dat er blijkbaar rustig toezeggingen mogen worden gedaan zolang ze maar binnen het regeerakkoord vallen (en die mensen heb ik dan mijn stem toevertrouwdquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah tof, duurt het nog effe denk je? Dan kan ik het eind nog zien
Ja, ik vond het ook al zo vreemd wat van Beek (VVD) allemaal aan het zeggen is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:04 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Denk het wel, zijn er wel een hoop die nogal vreemde uitspraken doen. Zoals nu ook weer de VVD die vindt dat er blijkbaar rustig toezeggingen mogen worden gedaan zolang ze maar binnen het regeerakkoord vallen (en die mensen heb ik dan mijn stem toevertrouwd![]()
)
.
Logisch omdat hoge belastingen gelijk staat aan goede infrastructuur, goede voorzieningen, hoge welvaart en dus een gunstig ondernemersklimaat. Niet altijd maar in een land als Nederland zekerquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:07 schreef KoosVogels het volgende:
Opmerkelijk: Rijken vluchten niet voor hogere belastingen
Oh jawel, dit duurt nog wel even.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah tof, duurt het nog effe denk je? Dan kan ik het eind nog zien
Het was een heel makkelijk debat: "sorry het is niet gepast om de macht van de premier te misbruiken". Maar dit kabinet buigt niet dus zetten ze zichzelf helemaal vast.quote:
Logisch inderdaad, maar onze rechtse vrienden in POL beweren meer dan eens dat rijken vluchten voor hoge belastingen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:08 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Logisch omdat hoge belastingen gelijk staat aan goede infrastructuur, goede voorzieningen, hoge welvaart en dus een gunstig ondernemersklimaat. Niet altijd maar in een land als Nederland zeker
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:13 schreef Zolcon het volgende:
Die koopmans heeft echt een PVV kop.. #vooroordeel
'Rechtse vrienden' beweren wel meer. Dat de bezuinigingen van 18mrd goed zijn voor de economie en dat de problemen van het kapitalisme daarmee voorbij zijn. Dat het kapitalisme binnen 50 jaar instort houd je niet tegen met zulke bezuinigingen. Investeren dat is de manier om het te doen. Ik pleit voor een herleving van het Keynesianisme en niet het verderfelijke bonus-kapitalisme dat er nu heerstquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Logisch inderdaad, maar onze rechtse vrienden in POL beweren meer dan eens dat rijken vluchten voor hoge belastingen.
Ik snap het ook niet.....Ze zijn toch tegen (economische) vluchtelingen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Logisch inderdaad, maar onze rechtse vrienden in POL beweren meer dan eens dat rijken vluchten voor hoge belastingen.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.....Ze zijn toch tegen (economische) vluchtelingen.
Dus als je maar veel betaald krijg je automatisch hoge diensten terug?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:08 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Logisch omdat hoge belastingen gelijk staat aan goede infrastructuur, goede voorzieningen, hoge welvaart en dus een gunstig ondernemersklimaat. Niet altijd maar in een land als Nederland zeker
Dus moet je daar maar gretig gebruik van moet maten?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
dat is wel het hele andere uitserstequote:Op dinsdag 26 april 2011 17:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus moet je daar maar gretig gebruik van moet maten?
Dat is wel de implicatie van de opmerking.quote:
tuurlijk ga ik kort door de bocht in dat stukje. Maar in essentie is dat wel iets wat meespeelt. Dat goede voorzieningen, met name op infrastructureel gebied, goed zijn voor het ondernemersklimaat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus als je maar veel betaald krijg je automatisch hoge diensten terug?
Niet noodzakelijk, sterker nog, hoge uitkeringen betekent duurdere arbeidskrachten en dus een minder gunstig ondernemingsklimaat. Volgens mij ga je nu wel erg kort door de bocht.
Als je die implicatie achter die opmerking zoekt dan wel inderdaad. Het is niet zo alsof KV in die zin zegt dat de rijken belast moeten worden totdat ze vluchten. Dus een soort van evenwichtspunt zoeken á la marktmechanismequote:Op dinsdag 26 april 2011 17:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is wel de implicatie van de opmerking.
Ger Koopmans CDAquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:21 schreef Disana het volgende:
Domme vraag waarschijnlijk, maar wie is die man die nu aan het woord is? Val er net in.
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoordenquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:22 schreef Disana het volgende:
[..]
<slaat zichzelf op voorhoofd>
Dankjewel!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:22 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet, alleen domme mensen
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:22 schreef Zolcon het volgende:
Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden
gaat vaak samen met de antwoorden.quote:
Dacht precies hetzelfde. Lijkt me ook een aardige en betrouwbare man.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:24 schreef Friek_ het volgende:
Rouvoet is wel lekker sterk weer bezig. Jammer dat het een christenpoliticus is.
Veulste links.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:24 schreef Friek_ het volgende:
Rouvoet is wel lekker sterk weer bezig. Jammer dat het een christenpoliticus is.
Zonder idealen bouw je geen sterke samenleving. Moet wel een doel hebbenquote:
Rechts heeft geen idealen ?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:27 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Zonder idealen bouw je geen sterke samenleving. Moet wel een doel hebben
Vandaag niet. Maar soms (in een strakke spijkerbroek)quote:
Noem ze eensquote:
Zeer zeker, maar netto is infrastructuur een melkkoe ipv een investeringsobject voor de overheid.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:20 schreef Zolcon het volgende:
[..]
tuurlijk ga ik kort door de bocht in dat stukje. Maar in essentie is dat wel iets wat meespeelt. Dat goede voorzieningen, met name op infrastructureel gebied, goed zijn voor het ondernemersklimaat.
Waar gaat het geld dat de overheid binnenkrijgt heen dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zeer zeker, maar netto is infrastructuur een melkkoe ipv een investeringsobject voor de overheid.
9 miljard uitgaven vs.
1,946 miljard motorrijtuigbelasting
0,466 miljard motorrijtuigbelasting zakelijk
3,699 miljard Belasting op personenauto's en motorrijwielen (BPM)
3,951 miljard accijns lichte olie (benzine)
3,282 miljard accijns zware olie (diesel etc)
Dat is al ruim 13 miljard.
En ja, infrastructuur is 9 miljard inclusief spoor, waterwegen en luchtverkeer.
In een strak zwart echt lederen broek.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:29 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Vandaag niet. Maar soms (in een strakke spijkerbroek)
Een veilige samenleving waar er voor iedereen werk is voor mensen die iets van zijn of haar leven wil maken.quote:
Met uggs en een bontjequote:Op dinsdag 26 april 2011 17:32 schreef betyar het volgende:
[..]
In een strak zwart echt lederen broek.
Niet waarvoor het eigenlijk bedoeld is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:30 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Waar gaat het geld dat de overheid binnenkrijgt heen dan?
Dat is niet perse rechts. Iedereen wil een veilige samenleving. Rechts is echter bang om nieuwe mensen toe te laten en dingen te veranderen die hun eigen positie in gevaar te brengenquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een veilige samenleving waar er voor iedereen werk is voor mensen die iets van zijn of haar leven wil maken.
Ouderenzorg?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet waarvoor het eigenlijk bedoeld is.
OSquote:
Misschien, alleen links zal dat op de huidige manier niet bereiken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:33 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dat is niet perse rechts. Iedereen wil een veilige samenleving. Rechts is echter bang om nieuwe mensen toe te laten en dingen te veranderen die hun eigen positie in gevaar te brengen
Hoe wil rechts dat dan bereiken? Extra agenten erbij?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien, alleen links zal dat op de huidige manier niet bereiken.
Rutte is slim, Cohen is intelligent. En daarenboven beschaafd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:37 schreef Friek_ het volgende:
Je merkt toch wel dat Job Cohen wel veel intelligenter is dan Mark Rutte. Maar ja, dat zal wel links van mij of iets.
Dat is toch precies de kritiek die ik heb op rechts. Dat ze niet naar de lange termijn durven te kijken en zich juist verzetten tegen nieuwe dingen. Je kunt best ontkennen dat er immigranten komen, dat er een klimaatprobleem is of dat het voor de toekomst noodzakelijk is om in Europees verband samen te werken om weerstand te bieden aan economieën zoals Brazilië, India, China.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
OS
Europa
Milieu/klimaat
Integratie industrie
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:37 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hoe wil rechts dat dan bereiken? Extra toezichthouders erbij?
Formuleer eerst zelf maar eens een samenhangende zin, of zo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:37 schreef Friek_ het volgende:
Maar ja, dat zal wel links van mij of iets.
Rutte is een politiek dier. Rutte ziet politiek als spelletje. Cohen ziet politiek als een methode om de belangen van Nederland(ers) te behartigen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:37 schreef Friek_ het volgende:
Je merkt toch wel dat Job Cohen wel veel intelligenter is dan Mark Rutte. Maar ja, dat zal wel links van mij of iets.
Ik denk Wilders.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:41 schreef Disana het volgende:
Waarom was dat gesprek nou vertrouwelijk? Om wie te beschermen?
Bankrekening in Zwitserland (quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:41 schreef Disana het volgende:
Waarom was dat gesprek nou vertrouwelijk? Om wie te beschermen?
Dat lijkt me een riskante these.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:40 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Rutte is een politiek dier. Rutte ziet politiek als spelletje. Cohen ziet politiek als een methode om de belangen van Nederland(ers) te behartigen.
Dat laatste lijkt me beter.
Verbeterd. Miste het woord 'zijn'.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Formuleer eerst maar eens een samenhangende zin.
Moet het soms een beetje scherp houdenquote:
Dat hoorde ik ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Verbeterd. Miste het woord 'zijn'.
Overigens hoorde ik dat Zeeuwse Statenlid juist zeggen dat het secretariaat van Rutte hem opbelde.
Ervaring. Wilders kan het ook om die reden. Trouwens:quote:
21 jaartjes politieke elitequote:"Geert Wilders treedt deze week toe tot het selecte gezelschap van oudgedienden in de Tweede Kamer. De eminence grise club zogezegd. Dat is op zijn minst een felicitatie waard.
welk debat kijk je? en waarom altijd cohen erbij halen. Het gaat nu over Rutte die iets raars verdedigt. Dan kun je nog zo beïnvloed zijn door GeenStijl dit is gewoon raar en cohen heeft daar vrij weinig mee te maken. Stotterjob wordt oud als grapje.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:56 schreef phpmystyle het volgende:
En ook nu staat Rutte ferm overeind. En vinden jullie stotterjob nu echt zo goed?
Rutte staat net zo overeind als mijn lul momenteel, ook niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:56 schreef phpmystyle het volgende:
En ook nu staat Rutte ferm overeind. En vinden jullie stotterjob nu echt zo goed?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Rutte staat net zo overeind als mijn lul momenteel, ook niet.
Jammer voor je vrouwtje, die verdient het welquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Rutte staat net zo overeind als mijn lul momenteel, ook niet.
De grootste oppositiepartij verdient een betere leider.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:56 schreef phpmystyle het volgende:
Vanavond als we terugkomen van de teeravond, mits ik niet teveel bier drink.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:59 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Jammer voor je vrouwtje, die verdient het wel![]()
![]()
sorry
Dat is niet het punt; het punt is dat de ondernemers dus meer betalen dan ze terug krijgen voor hun betaalde belasting. Uitkeringen zijn niet bepaald zaken waar ondernemers mee geholpen zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:30 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Waar gaat het geld dat de overheid binnenkrijgt heen dan?
Inderdaad, maxime heeft hem blootgesteld aan de drug die macht heet... Zal de bijsluiter wel niet gelezen hebbenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:01 schreef remlof het volgende:
Gadverdamme, Rutte is volledig veranderd, van een sympathieke linksliberaal in een hardvochtige huichelachtige neocon.
Mijn sympathie is hij bij deze volledig kwijt.
Wat een lul
Kom op zeg, alsof jij van plan was om op hem te stemmen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:01 schreef remlof het volgende:
Gadverdamme, Rutte is volledig veranderd, van een sympathieke linksliberaal in een hardvochtige huichelachtige neocon.
Mijn sympathie is hij bij deze volledig kwijt.
Wat een lul
Havik Verhagen, ben blij dat ie bij dit kabinet zit, hij is nog in staat om Wilders en Van Der Staaij te pijpen als het CDA maar voorin mag zitten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:02 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Inderdaad, maxime heeft hem blootgesteld aan de drug die macht heet... Zal de bijsluiter wel niet gelezen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |