quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.....Ze zijn toch tegen (economische) vluchtelingen.
Dus als je maar veel betaald krijg je automatisch hoge diensten terug?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:08 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Logisch omdat hoge belastingen gelijk staat aan goede infrastructuur, goede voorzieningen, hoge welvaart en dus een gunstig ondernemersklimaat. Niet altijd maar in een land als Nederland zeker
Dus moet je daar maar gretig gebruik van moet maten?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Logisch inderdaad, maar onze rechtse vrienden in POL beweren meer dan eens dat rijken vluchten voor hoge belastingen.
dat is wel het hele andere uitserstequote:Op dinsdag 26 april 2011 17:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus moet je daar maar gretig gebruik van moet maten?
Dat is wel de implicatie van de opmerking.quote:
tuurlijk ga ik kort door de bocht in dat stukje. Maar in essentie is dat wel iets wat meespeelt. Dat goede voorzieningen, met name op infrastructureel gebied, goed zijn voor het ondernemersklimaat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus als je maar veel betaald krijg je automatisch hoge diensten terug?
Niet noodzakelijk, sterker nog, hoge uitkeringen betekent duurdere arbeidskrachten en dus een minder gunstig ondernemingsklimaat. Volgens mij ga je nu wel erg kort door de bocht.
Als je die implicatie achter die opmerking zoekt dan wel inderdaad. Het is niet zo alsof KV in die zin zegt dat de rijken belast moeten worden totdat ze vluchten. Dus een soort van evenwichtspunt zoeken á la marktmechanismequote:Op dinsdag 26 april 2011 17:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is wel de implicatie van de opmerking.
Ger Koopmans CDAquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:21 schreef Disana het volgende:
Domme vraag waarschijnlijk, maar wie is die man die nu aan het woord is? Val er net in.
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoordenquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:22 schreef Disana het volgende:
[..]
<slaat zichzelf op voorhoofd>
Dankjewel!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:22 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet, alleen domme mensen
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:22 schreef Zolcon het volgende:
Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden
gaat vaak samen met de antwoorden.quote:
Dacht precies hetzelfde. Lijkt me ook een aardige en betrouwbare man.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:24 schreef Friek_ het volgende:
Rouvoet is wel lekker sterk weer bezig. Jammer dat het een christenpoliticus is.
Veulste links.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:24 schreef Friek_ het volgende:
Rouvoet is wel lekker sterk weer bezig. Jammer dat het een christenpoliticus is.
Zonder idealen bouw je geen sterke samenleving. Moet wel een doel hebbenquote:
Rechts heeft geen idealen ?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:27 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Zonder idealen bouw je geen sterke samenleving. Moet wel een doel hebben
Vandaag niet. Maar soms (in een strakke spijkerbroek)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |