Ik zeg; doen!quote:
Ja, ik geef ook toe dat het niet slim was om paard met een t te schrijven, alleen jij zei het verkeerd.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:12 schreef GSbrder het volgende:
Oh, wat was ik weer graag scholier
Elke dag tien euro uitgeven aan snoep en drank.
Leuk tochquote:
Eigenlijk wel, maar dat mag ik niet zeggen want anders vindt friek mij hypocrietquote:
Helaas mis ik door mijn Brabantse afkomst en accent wat adellijk overkomen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:17 schreef von_Preussen het volgende:
Jammer dat de aanvankelijk leuke discussie is afgegleden, daar doen mannen van stand eigenlijk niet aan.
Mannen van stand hebben niets te pimpen, die genieten van de (materiële) geneugten van het leven en hoeven dat anderen niet te showen.quote:
Je doelt op Prins Carnaval?quote:
Laten we het daar maar op houden dan, om de gemoederen laag te houden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als mensen zulke dingen tegen mij zeggen zie ik het altijd als compliment.
Afgunst is de ultieme vorm van erkenning!
Nee, dan zouden Limburgers van adel zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je doelt op Prins Carnaval?
[ afbeelding ]
"zo ongeveer alles is geoorloofd om u in de oppositie te houden" dit kwam net letterlijk uit zijn bek tijdens het debat, dat ie toch oppleurt naar Iran als ie dat werkelijk vindtquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:25 schreef Zolcon het volgende:
God god god wat heb ik een zin om een flinke trap in Wilders smoel te geven. Irritant kutkind is het gewoon
Je adellijke kansen heb je vannacht al verspeeld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |