quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan is er toch geen probleem?
Roken doe ik trouwens ook, alleen wel sigaren.
En dit, het is een kwestie van prioriteiten stellen + meer inkomsten genereren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:42 schreef GSbrder het volgende:
Voor 0 uitgaven heb je 6k aan leisure te spenderen. Alcohol, peuken, snacken en feesten zijn prima weg te strepen tegen horloges en kleding.
Exact. Met name tijdens de Paasdagen was het weer bal. Dineren, terrasjes, kroegtijgeren. Maar goed, het was gezellig.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Onder de noemer: "het goede leven" verdwijnt er bij mij ook veel geld die richting op.
Lunchen op het terras, 's middags gezellig een koffie op het terras, 's avonds lekker eten op het terras en dan nog een paar biertjes op het terras.
Er zijn dagen dat ik alleen van terrasje naar terrasje loop, zo wil het geld er wel uit.
Ik van plan het op te schroeven naar 10k. Overigens heb ik wel meer inkomsten maar ga ik niet mijn hele begroting op internet pleurenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:45 schreef GSbrder het volgende:
Meer inkomsten zijn nog niet eens noodzakelijk, vooral prioriteiten stellen.6000 per jaar is aardig wat playmoney.
Alleen zak en kleedgeld krijg a 110 euro, dat is het enige, ja plus een dak boven m'n hoofd. Ik ken heel veel scholieren/studenten die meer geld van hun ouders krijgen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:47 schreef GSbrder het volgende:
Dat hoeft ook niet, maar besef wel dat je meer dan de gemiddelde student hebt en niet zo financieel zelfstandig bent als je doet voorkomen
Om familiaire verplichtingen te ontlopen heb ik tijdens alle paasdagen gewerkt (nu vrij, heerlijk!). Van de toeslag alleen al heb ik de hemden die vorige week werden bezorgd kunnen betalen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Exact. Met name tijdens de Paasdagen was het weer bal. Dineren, terrasjes, kroegtijgeren. Maar goed, het was gezellig.
Jij lijkt anders wel zo'n over het paart getild kind. Sorry maar dat moest ik ff zeggenquote:
Zei meneer het 'ik-ga-niet-bij-die-kleine-kleuters-in-de-klas-zitten!'-subsidiescholiertje.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij lijkt anders wel zo'n over het paart getild kind. Sorry maar dat moest ik ff zeggen
Wil je ophouden er telkens dingen bij te halen die ik in eerlijkheid heb gezegd? En dat gelul over die kleuterklas, je wordt niet toegelaten op een reguliere vo school op je 18e. Zoek het anders op.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zei meneer als 'ik-ga-niet-bij-die-kleine-kleuters-in-de-klas-zitten!'-subsidiescholiertje.
Je weet het wel steeds mooier te maken.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij lijkt anders wel zo'n over het paart getild kind. Sorry maar dat moest ik ff zeggen
Als mensen zulke dingen tegen mij zeggen zie ik het altijd als compliment.quote:
Ik ben op niemand jaloers hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als mensen zulke dingen tegen mij zeggen zie ik het altijd als compliment.
Afgunst is de ultieme vorm van erkenning!
Vervelend hè, iemand die je wijst op je hypocriete gedrag?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wil je ophouden er telkens dingen bij te halen die ik in eerlijkheid heb gezegd?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vervelend hè, iemand die je wijst op je hypocriete gedrag?
Je spelt trouwens het woord 'paard' met een d. Succes nog met het strooien met dure woorden.
Voorwaar, vanwaar deze hoon?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik neem een student op die manier meer serieus dan een of andere aftandse koopjesjager.
Aha, ik ken ook mensen die een Mercedes kregen op hun 18e, ben ik nu niet verwend?quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alleen zak en kleedgeld krijg a 110 euro, dat is het enige, ja plus een dak boven m'n hoofd. Ik ken heel veel scholieren/studenten die meer geld van hun ouders krijgen.
De meeste 18 jarigen krijgen nog een financieel extraatje he?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Aha, ik ken ook mensen die een Mercedes kregen op hun 18e, ben ik nu niet verwend?
Dit is hetzelfde gedrag als uitkeringstrekkers die op bankdirecteuren foeteren, dat begrijp je natuurlijk wel.
110 euro + een dak boven je hoofd, je mag blij zijn als je ouders straks ook je huur betalen en je nog 110 euro meegeven. Daarmee is de php van nu verwender dan de php van 24.
Geen idee, vertel jij mij de norm?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De meeste 18 jarigen krijgen nog een financieel extraatje he?
Ik zeg; doen!quote:
Ja, ik geef ook toe dat het niet slim was om paard met een t te schrijven, alleen jij zei het verkeerd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |