Sprak de scholierquote:
Ik neem een student op die manier meer serieus dan een of andere aftandse koopjesjager.quote:
Alsof jij niet gluurt naar koopjes tussen de reguliere overhemden doorquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik neem een student op die manier meer serieus dan een of andere aftandse koopjesjager.
Jaag ik op specifiek op koopjes? Wel geef ik toe dat ik niet beschik over een bankrekening met 100k +, dus ja, hand op de knip.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik neem een student op die manier meer serieus dan een of andere aftandse koopjesjager.
Ik koop wat ik mooi vind.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:01 schreef JoaC het volgende:
[..]
Alsof jij niet gluurt naar koopjes tussen de reguliere overhemden door
Volgens mij doen zelfs mensen als ad scheepsbouwer en jeroen van der veer dat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:01 schreef JoaC het volgende:
[..]
Alsof jij niet gluurt naar koopjes tussen de reguliere overhemden door
Ik zeg nergens dat ik aanbiedingen of kortingen weiger, maar ik ga ook niet "je bent maar student" roepen als iemand wat meer smaak toont dan gemiddeld.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij doen zelfs mensen als ad scheepsbouwer en jeroen van der veer dat.
schuldig, heb er zelfs dingen voor moeten latenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik aanbiedingen of kortingen weiger, maar ik ga ook niet "je bent maar student" roepen als iemand wat meer smaak toont dan gemiddeld.
Oh, dat pak vind ik wel mooi hoor. Geen idee wat de prijs is maar ik kan me goed voorstellen dat je zo 500 a 600 euro eraan kwijt bent, ik heb het wel maar toch wend ik mijn geld op deze leeftijd toch liever aan andere dingen. Jij niet vroeger?quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik aanbiedingen of kortingen weiger, maar ik ga ook niet "je bent maar student" roepen als iemand wat meer smaak toont dan gemiddeld.
Ligt eraan wel label het pak heeft, maar 500 a 600 zal het wel niet zijn denk ik zo, en ook al was het wel zo, dan is het toch goed? En nee, ik heb eigenlijk nooit bespaard op kleding of accessoires.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh, dat pak vind ik wel mooi hoor. Geen idee wat de prijs is maar ik kan me goed voorstellen dat je zo 500 a 600 euro eraan kwijt bent, ik heb het wel maar toch wend ik mijn geld op deze leeftijd toch liever aan andere dingen. Jij niet vroeger?
Rond mijn negentiende begon het bij mij uit de hand te lopen, dus zoek de dichtstbijzijnde kwaliteitsmodezaak maar alvast op.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh, dat pak vind ik wel mooi hoor. Geen idee wat de prijs is maar ik kan me goed voorstellen dat je zo 500 a 600 euro eraan kwijt bent, ik heb het wel maar toch wend ik mijn geld op deze leeftijd toch liever aan andere dingen. Jij niet vroeger?
Ik ook niet, maar ik let wel op de prijs. En nee, ik loop niet in wibra kleding rond mocht je dat insinueren. Maar ik koop momenteel mijn kleding ook niet bij de Bijenkorf.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt eraan wel label het pak heeft, maar 500 a 600 zal het wel niet zijn denk ik zo, en ook al was het wel zo, dan is het toch goed? En nee, ik heb eigenlijk nooit bespaard op kleding of accessoires.
Serieus?quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:14 schreef JoaC het volgende:
[..]
Rond mijn negentiende begon het bij mij uit de hand te lopen, dus zoek de dichtstbijzijnde kwaliteitsmodezaak maar alvast op.
Dat ligt aan jou dan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik let wel op de prijs. En nee, ik loop niet in wibra kleding rond mocht je dat insinueren. Maar ik koop momenteel mijn kleding ook niet bij de Bijenkorf.
[..]
Zoals wat?quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het spijt me, ik moet me eigen boontjes doppen en dat gaat me prima af ondanks dat ik niet in een 9-11 rondrijd en geen rayban zonnebril heb en geen op maat gemaakte pakken heb.quote:
Alsof dat voor de rest van ons wel cadeau is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het spijt me, ik moet me eigen boontjes doppen en dat gaat me prima af ondanks dat ik niet in een 9-11 rondrijd en geen rayban zonnebril heb en geen op maat gemaakte pakken heb.
'Leef iedere dag alsof het je laatste is'. 'Als je zin hebt om naar Parijs te gaan, dan doe je dat toch'.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:55 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Oud artikel net teruggevonden.
Tis niet dat ik een primitieve boer ben hoor, alleen moet ik op deze leeftijd ook mijn financiële situatie nemen zoals die is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:24 schreef von_Preussen het volgende:
En sommige mensen delen hun leven gewoon anders in dan anderen.
Je rookte toch?quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tis niet dat ik een primitieve boer ben hoor, alleen moet ik op deze leeftijd ook mijn financiële situatie nemen zoals die is.
Ja. Maar ook daar blijft niet al mijn geld hangen.quote:
Klopt, school en boeken betaal ik daarom ook zelf. (stufi en zorgtoeslag wordt verrekend met m'n ouders).quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je moest toch je 'eigen boontjes doppen'?
Onder de noemer: "het goede leven" verdwijnt er bij mij ook veel geld die richting op.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:39 schreef KoosVogels het volgende:
Mijn begroting gaat gedurende de zomermaanden altijd op aan de eindeloze stroom terrasbezoekjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |