Dat lijkt mij ook het beste. Maar ja, Europa.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:39 schreef Friek_ het volgende:
Overigens ben ik (net als Frits Bolkestein en Els Borst) voor complete legalisatie (opheffen van verbod) van alle drugs.
Ik weet te weinig van de materie af. Hoe zit dat dan met het aantal verslaafden? Voordeel is wel dat mensen die daadwerkelijk verslaafd zijn zich niet meer in allerhande vreemde bochten hoeven te wringen om het te krijgen. Dat scheelt ook enorm.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:39 schreef Friek_ het volgende:
Overigens ben ik (net als Frits Bolkestein en Els Borst) voor complete legalisatie (opheffen van verbod) van alle drugs.
Europa mag wat mij betreft zich beperken tot economische wet- en regelgeving.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook het beste. Maar ja, Europa.
Ik ga donderdag al naar Amsterdam en ben van plan niet voor zondag weg te zijn.quote:
Nou sterkte zou ik zeggenquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ga donderdag al naar Amsterdam en ben van plan niet voor zondag weg te zijn.
Zo ontloop ik het OV-drama met Koninginnedag.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou sterkte zou ik zeggen
Ga je nog met een kleedje in het vondelpark zitten?
Marktwerking optima forma toch?quote:
Dat zeer zeker. Jij ontvlucht je thuisstad?quote:
We zouden hierin ook een voortrekkersrol i.p.v. een volgzame rol moeten spelen. Want zoals het nu is, laten we onze oren hangen naar de landen die bang zijn overlast te gaan ondervinden van onze tolerantie.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Europa mag wat mij betreft zich beperken tot economische wet- en regelgeving.
Ethische kwesties zijn nog te talrijk en te divers tussen de verschillende lidstaten om daar een eenduidig beleid op te voeren. Wij hoeven ons ook niet bezig te houden c.q. de verantwoording te dragen voor pedopresident Berlusconi en het stierenvechten in Spanje. Binnenlandse aangelegenheid, punt.
Geen idee. Donderdag even borrelen, vrijdag mijn essay afmaken op de UvA, zaterdag en zondag zie ik wel. Sowieso vermijd ik het centrumquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zeer zeker. Jij ontvlucht je thuisstad?
Ik hoef geen ander land voort te trekken, maar iets minder oog voor vermeende nadelen die dit zal hebben voor buurlanden lijkt me prima bij binnenlandse besluitvorming. Wij hebben ook weinig in te brengen in het vuurwerkbeleid van Belgie of de maximaal toegestane snelheid op de A-bahn in Duitsland.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:48 schreef Disana het volgende:
[..]
We zouden hierin ook een voortrekkersrol i.p.v. een volgzame rol moeten spelen. Want zoals het nu is, laten we onze oren hangen naar de landen die bang zijn overlast te gaan ondervinden van onze tolerantie.
Het zou anders wel makkelijk zijn als de omringende landen in zouden zien dat legalisatie een hoop geld en kopzorgen scheelt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik hoef geen ander land voort te trekken, maar iets minder oog voor vermeende nadelen die dit zal hebben voor buurlanden lijkt me prima bij binnenlandse besluitvorming. Wij hebben ook weinig in te brengen in het vuurwerkbeleid van Belgie of de maximaal toegestane snelheid op de A-bahn in Duitsland.
Uiteraard, maar ook al zien ze het niet in, dan nog zou het voor ons niet uit moeten maken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou anders wel makkelijk zijn als de omringende landen in zouden zien dat legalisatie een hoop geld en kopzorgen scheelt.
Verdomd, spijker op de kop. De hedendaagse student is inderdaad een eikel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:55 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Oud artikel net teruggevonden.
Wat een leuk stuk, en zo waar. Waar zijn de geïnspireerde jongeren gebleven die wel eens gek deden, wie steekt zijn nek nog uit, en waarom moeten HBO en WO zo nodig naar elkaar toe kruipen terwijl het toch duidelijk andere soorten onderwijs en dus studenten betreft.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:55 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Oud artikel net teruggevonden.
Ik denk dat de versobering van de financiële mogelijkheden van de student en de toegenomen prestatiedruk door o.a. het BSA daarin een niet onbelangrijke rol spelen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een leuk stuk, en zo waar. Waar zijn de geïnspireerde jongeren gebleven die wel eens gek deden, wie steekt zijn nek nog uit, en waarom moeten HBO en WO zo nodig naar elkaar toe kruipen terwijl het toch duidelijk andere soorten onderwijs en dus studenten betreft.
Ja, en dat is zo jammer: juist in die periode moet je jonge mensen de ruimte en gelegenheid geven zichzelf en hun talenten te vinden. Nu kiezen steeds meer jongeren voor een veilige studie en zullen ze niet voor verrassingen zorgen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik denk dat de versobering van de financiële mogelijkheden van de student en de toegenomen prestatiedruk door o.a. het BSA daarin een niet onbelangrijke rol spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |