Was maar een woordspeling hoor. 0,8quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je werkt geen wat?
En met die eerste zin doel ik op je homo vraag.
Helemaal mee eens, een dergelijke met gouden montuur en bruine glazen heb ik ook regelmatig op mijn kakharsens staan.quote:
Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Was maar een woordspeling hoor. 0,8
http://www.onzetaal.nl/advies/fte.php
U, meneer, heeft een uitmuntende smaak.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, een dergelijke met gouden montuur en bruine glazen heb ik ook regelmatig op mijn kakharsens staan.
Die heb ik ook nog liggen inderdaad, prettige bril, vooral met rijden.quote:
Och, witte broek, bruine riem, wat V-hals shirtjes met kleurtjes en een leuke zonnebril en het is af.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:22 schreef phpmystyle het volgende:
Nu nog'n paar blouses en overhemden halen en ik ben summer-proof.
Ojah, en wat gay en diesel rommel natuurlijk
Daarom, its perfect.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:26 schreef GSbrder het volgende:
Witte broek met bruine riem vind ik zo fout.
Wat?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:26 schreef JoaC het volgende:
PHP is de nationalist, en ik heb bijna alleen maar van Gils kledij
Ha, ik heb dan toch maar mooi gedanst met de Hare Krishna's.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:55 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Oud artikel net teruggevonden.
Leitkultur en dieselquote:
Charles Tyrwhitt is de hofleverancier van von_Preussen, heb deze week nog een sloot hemden voor slechts ¤25,95 per stuk mogen ontvangen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:22 schreef phpmystyle het volgende:
Nu nog'n paar blouses en overhemden halen en ik ben summer-proof.
Ojah, en wat gay en diesel rommel natuurlijk
Meesterquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Charles Tyrwhitt is de hofleverancier van von_Preussen, heb deze week nog een sloot hemden voor slechts ¤25,95 per stuk mogen ontvangen.
Overigens wil ik nog graag een beige zomerpak hebben, gewoon omdat je dan ook casual een excuus hebt om een pak te dragen:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Je bent studentquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Charles Tyrwhitt is de hofleverancier van von_Preussen, heb deze week nog een sloot hemden voor slechts ¤25,95 per stuk mogen ontvangen.
Overigens wil ik nog graag een beige zomerpak hebben, gewoon omdat je dan ook casual een excuus hebt om een pak te dragen:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Goede smaak.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Sprak de scholierquote:
Ik neem een student op die manier meer serieus dan een of andere aftandse koopjesjager.quote:
Alsof jij niet gluurt naar koopjes tussen de reguliere overhemden doorquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik neem een student op die manier meer serieus dan een of andere aftandse koopjesjager.
Jaag ik op specifiek op koopjes? Wel geef ik toe dat ik niet beschik over een bankrekening met 100k +, dus ja, hand op de knip.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik neem een student op die manier meer serieus dan een of andere aftandse koopjesjager.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |