Verbeterd. Miste het woord 'zijn'.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Formuleer eerst maar eens een samenhangende zin.
Moet het soms een beetje scherp houdenquote:
Dat hoorde ik ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Verbeterd. Miste het woord 'zijn'.
Overigens hoorde ik dat Zeeuwse Statenlid juist zeggen dat het secretariaat van Rutte hem opbelde.
Ervaring. Wilders kan het ook om die reden. Trouwens:quote:
21 jaartjes politieke elitequote:"Geert Wilders treedt deze week toe tot het selecte gezelschap van oudgedienden in de Tweede Kamer. De eminence grise club zogezegd. Dat is op zijn minst een felicitatie waard.
welk debat kijk je? en waarom altijd cohen erbij halen. Het gaat nu over Rutte die iets raars verdedigt. Dan kun je nog zo beïnvloed zijn door GeenStijl dit is gewoon raar en cohen heeft daar vrij weinig mee te maken. Stotterjob wordt oud als grapje.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:56 schreef phpmystyle het volgende:
En ook nu staat Rutte ferm overeind. En vinden jullie stotterjob nu echt zo goed?
Rutte staat net zo overeind als mijn lul momenteel, ook niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:56 schreef phpmystyle het volgende:
En ook nu staat Rutte ferm overeind. En vinden jullie stotterjob nu echt zo goed?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Rutte staat net zo overeind als mijn lul momenteel, ook niet.
Jammer voor je vrouwtje, die verdient het welquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Rutte staat net zo overeind als mijn lul momenteel, ook niet.
De grootste oppositiepartij verdient een betere leider.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:56 schreef phpmystyle het volgende:
Vanavond als we terugkomen van de teeravond, mits ik niet teveel bier drink.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:59 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Jammer voor je vrouwtje, die verdient het wel![]()
![]()
sorry
Dat is niet het punt; het punt is dat de ondernemers dus meer betalen dan ze terug krijgen voor hun betaalde belasting. Uitkeringen zijn niet bepaald zaken waar ondernemers mee geholpen zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:30 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Waar gaat het geld dat de overheid binnenkrijgt heen dan?
Inderdaad, maxime heeft hem blootgesteld aan de drug die macht heet... Zal de bijsluiter wel niet gelezen hebbenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:01 schreef remlof het volgende:
Gadverdamme, Rutte is volledig veranderd, van een sympathieke linksliberaal in een hardvochtige huichelachtige neocon.
Mijn sympathie is hij bij deze volledig kwijt.
Wat een lul
Kom op zeg, alsof jij van plan was om op hem te stemmen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:01 schreef remlof het volgende:
Gadverdamme, Rutte is volledig veranderd, van een sympathieke linksliberaal in een hardvochtige huichelachtige neocon.
Mijn sympathie is hij bij deze volledig kwijt.
Wat een lul
Havik Verhagen, ben blij dat ie bij dit kabinet zit, hij is nog in staat om Wilders en Van Der Staaij te pijpen als het CDA maar voorin mag zitten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:02 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Inderdaad, maxime heeft hem blootgesteld aan de drug die macht heet... Zal de bijsluiter wel niet gelezen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |