quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:30 schreef Wijnneus het volgende:
Segredo is welgeteld 3 minuten op kunstgras uitgelaten![]()
Idd...wat een opvoedster die S. Hooiberg...quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:24 schreef Dakotamu het volgende:
hond mag niet snuffelen tijdens het uitlaten, meetrekken, doorlopen...
en wanneer precies mag ie plassen?
Dat heb ik al sinds week 1..quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:30 schreef ItsDidi het volgende:
Pff die Sharon mag van mij vertrekken, irriteer me aan haar...
Ik zit haar hier uit te lachenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:32 schreef Urb het volgende:
omg Joanna die nooit scheten laat is weer op dreef
heb jij nooit een slip of the bil??quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Mannen.. wat zijn het toch vaak viespeuken..
En het blijft stilquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:33 schreef Pearlbitch het volgende:
nee kutscheetjes zijn lekkerquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Dan zou hij echt een held zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:34 schreef Candyfreak het volgende:
Eigenlijk moet Philip nu expres een scheet laten
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Nooit in gezelschap of in bedquote:
oh ik wel, gewoon bij mn echtgenoot, lekker vertrouwd, en altijd warme voeten!quote:
Omg, en ze hebben zelf al verraden wat er wss in de kist zit, maar dat staat er niet tussen in de poll?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:35 schreef 08gnoT. het volgende:
Whehe ik was de eerste de op de niuwe poll stemde, ik klikte op de oude maar kreeg de uitslag van de nieuwe
Jullie doen net of Sharon daar helemaal alleen is. Er zijn nog vijf andere mensen in het huis, die haar haar gang laten gaan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:35 schreef Stability het volgende:
kijk die tent nou toch eens ! die hond heeft niet eens een normaal kussentje om op te liggen.
een dun kleedje is alles..wat een naar mens die sharon bah ! ik gun haar echt die hond niet.
net in de tuin deed ze alsof hij een paard was....kom ,klikklik ,dat geluid die je bij een paard maakt als ie moet galloperen
Niets is wat het lijktquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Omg, en ze hebben zelf al verraden wat er wss in de kist zit, maar dat staat er niet tussen in de poll?![]()
Poll
Wat zit er in de gesloten kast?
Hans Klok
0%
Een date voor Karim
0%
Niks
7%
Een persoonlijke boodschap voor iedereen
60%
Een foto van een nieuwe bewoner
7%
Iets anders
26%
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:39 schreef PoezeligDing het volgende:
'scharrelneukertje' en dit flip die niet over zich heen laat lopen...
http://www.dumpert.nl/med(...)of_the_queefers.htmlquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:33 schreef Pearlbitch het volgende:
ja, maar hij is van sharon, een hond moet toch 1 baas hebben zeggen ze?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jullie doen net of Sharon daar helemaal alleen is. Er zijn nog vijf andere mensen in het huis, die haar haar gang laten gaan.
Die geluiden vind ik ook niets, maar het is haar manier!
je hebt gelijk wat betreft de rest van de bewoners, en vind het zwak dat niemand er wat van zegt, kan me nauwelijks voorstellen dat niemand meer weet dan sharon. Maar hoe dan ook blijf ik het zielig vinden als ie van sharon blijft, dat ze zijn tanden wil vijlen vind ik ronduit schandaligquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jullie doen net of Sharon daar helemaal alleen is. Er zijn nog vijf andere mensen in het huis, die haar haar gang laten gaan.
Ze kunnen toch advies geven? Of zeggen dat ze het er niet mee eens zijn??quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:40 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, maar hij is van sharon, een hond moet toch 1 baas hebben zeggen ze?
Sharon is een grote baas, de anderen durven niet eens tegen haar op, zíj was degene die Segredo onder haar hoede krijgt en zo gedraagt ze zich ook, als een commando en zij komt steeds met die dier-onvriendelijke ideeen. De eerste nacht had ze zelfs zijn waterbakje weggehaald tot de Stem haar riep en het het bakje terug moest.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat is waar ja .... maar ze zijn kennelijk allemaal te druk met zichzelfquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ze kunnen toch advies geven? Of zeggen dat ze het er niet mee eens zijn??
Ze hadden dat beest beter in het asiel moeten laten, wat een hondenlevenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:40 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, maar hij is van sharon, een hond moet toch 1 baas hebben zeggen ze?
Zijn tanden vijlen????????quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:40 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
je hebt gelijk wat betreft de rest van de bewoners, en vind het zwak dat niemand er wat van zegt, kan me nauwelijks voorstellen dat niemand meer weet dan sharon. Maar hoe dan ook blijf ik het zielig vinden als ie van sharon blijft, dat ze zijn tanden wil vijlen vind ik ronduit schandalig
Dat tanden vijlen heb ik niet mee gekregen.. Sorry..quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:40 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
je hebt gelijk wat betreft de rest van de bewoners, en vind het zwak dat niemand er wat van zegt, kan me nauwelijks voorstellen dat niemand meer weet dan sharon. Maar hoe dan ook blijf ik het zielig vinden als ie van sharon blijft, dat ze zijn tanden wil vijlen vind ik ronduit schandalig
yep, volgens mij waren haar exacte woorden: als de dierenarts komt, dan wil ik dat zijn tanden gevijld worden, die zijn veel te scherpquote:
asiel is ook niet alles, maar gewoon naar een of ander gezin met een kind ofzo ?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hadden dat beest beter in het asiel moeten laten, wat een hondenleven
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:41 schreef Namat het volgende:
[..]
Ze is maar in 1 persoon geinteresseerd en dat is Gerard Servio![]()
Hou toch es op zeg !!! Dat doen ze in Nederland niet eens. Alles wat gezegd word letterlijk nemenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:40 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
Ze hadden beter op een andere manier reclame kunnen maken voor die dakloze hondjes in Portugal.. Het is mode volgens mij om een buitenlandse hond te nemen.. Terwijl er hier toch genoeg in de asiels zitten!quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hadden dat beest beter in het asiel moeten laten, wat een hondenleven
melktandjes , dat beest moet zelfs nog wisselen...ze is knettergekquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:43 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
yep, volgens mij waren haar exacte woorden: als de dierenarts komt, dan wil ik dat zijn tanden gevijld worden, die zijn veel te scherp
Ze hadden Segredo nooit aan Sharon moeten geven!quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:45 schreef Stability het volgende:
[..]
melktandjes , dat beest moet zelfs nog wisselen...ze is knettergek
Vergassen die handelquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:46 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ze hadden Segredo nooit aan Sharon moeten geven!
Kletskoek, Ben het helemaal eens met Soury. Het gebeurt bij paarden, daarom maakte Sharon daar een grapje over. pffff.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:45 schreef Stability het volgende:
[..]
melktandjes , dat beest moet zelfs nog wisselen...ze is knettergek
nee ik ben het helemaal met je eens...maar we hebben nu wel haar ware aard kunnen ontdekken...maar ja, over de rug van dat hondje...quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:46 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ze hadden Segredo nooit aan Sharon moeten geven!
ik zeg niet dat het gaat gebeuren, maar als ze het letterlijk zo zegt, en ze meende het duidelijk, dan neem ik dat letterlijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou toch es op zeg !!! Dat doen ze in Nederland niet eens. Alles wat gezegd word letterlijk nemen
oh ik wist niet dat het om een grapje ging....stond er niet bij he....quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kletskoek, Ben het helemaal eens met Soury. Het gebeurt bij paarden, daarom maakte Sharon daar een grapje over. pffff.
En die hond naar buiten pleurenquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:48 schreef Stability het volgende:
[..]
nee ik ben het helemaal met je eens...maar we hebben nu wel haar ware aard kunnen ontdekken...maar ja, over de rug van dat hondje...
Het was ook geen grapje, sharon heeft het meerdere keren gezegd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:48 schreef Stability het volgende:
[..]
oh ik wist niet dat het om een grapje ging....stond er niet bij he....
De baby word genegeerdquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:47 schreef Coos het volgende:
Als dat gezeik over die hond hier niet afgelopen is ga ik wat anders doen.
Ik neem het je niet kwalijk, maar geloof niet gelijk alles wat je hier leestquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:48 schreef Stability het volgende:
[..]
oh ik wist niet dat het om een grapje ging....stond er niet bij he....
was overduidelijk geen grapje, misschien bedoelde ze het niet kwaad, maar dat soort ontwetendheid is schandalig.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kletskoek, Ben het helemaal eens met Soury. Het gebeurt bij paarden, daarom maakte Sharon daar een grapje over. pffff.
quote:
ok, ik was er vanmiddag niet eens bij dat ze het zeiquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik neem het je niet kwalijk, maar geloof niet gelijk alles wat je hier leest
Als het niet over die hond gaat, wil ik wel mee!quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:51 schreef Stability het volgende:
[..]
ok, ik was er vanmiddag niet eens bij dat ze het zei
maar goed, ik ga ff offtopic chatten op CS ......wie gaat er mee?
voor de blijvers: slaap lekker straks en veel streamplezier! tot morgen
Ik ga met je meequote:Op dinsdag 26 april 2011 00:51 schreef Stability het volgende:
[..]
ok, ik was er vanmiddag niet eens bij dat ze het zei
maar goed, ik ga ff offtopic chatten op CS ......wie gaat er mee?
voor de blijvers: slaap lekker straks en veel streamplezier! tot morgen
Je moet bij het paardenvolk geleefd hebben om dat te beseffen. Jij dus niet, ik wel, neem het maar van me aan, en wat ik zeg is goedbedoeld.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:50 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
was overduidelijk geen grapje, misschien bedoelde ze het niet kwaad, maar dat soort ontwetendheid is schandalig.
kom dan NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als het niet over die hond gaat, wil ik wel mee!
Echt, hè?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:47 schreef Coos het volgende:
Als dat gezeik over die hond hier niet afgelopen is ga ik wat anders doen.
Is gewoon compensatie. Haar vriendin zit al soldaatje te spelen bij de haatbaarden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:51 schreef Namat het volgende:
Zoals ik haar bezig zie met de pup, lijkt dat inderdaad geen grapje. Ze moet bij de commando's gaan. Ongevoelig mens.
Nee, ze zei: ik kan die bench wel op de slaapkamer zetten maar dan went hij eraan en ik vind dat niet horen, een hond op een slaapkamer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:53 schreef Day het volgende:
[..]
Echt, hè?
Dat kind heeft een hond en 4 paarden, maar ze is een enorme dierenbeul!![]()
Hebben jullie trouwens gehoord dat zij eigenlijk het liefst die bench bij haar op de kamer wil zetten, maar dat dat gewoon niet mag?
Kan dat niet in de OP die info want persoonlijk vind ik het schandalig hoe sommige hier te keer gaan vanwege die pup en Sharon. Ik zie dat beesie alleen maar blij en spelen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:53 schreef Day het volgende:
[..]
Echt, hè?
Dat kind heeft een hond en 4 paarden, maar ze is een enorme dierenbeul!![]()
Hebben jullie trouwens gehoord dat zij eigenlijk het liefst die bench bij haar op de kamer wil zetten, maar dat dat gewoon niet mag?
Maar die kan wel gaan janken, en daar wacht ik nog even opquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:56 schreef Coos het volgende:
Die baby van Mo is ook hoogbegaafd. Die heeft al door dat ie niet mag blaffen.
Zo word alles verdraaid wat over die hond gaat, het is de laatste tijd de meest besproken bewoner van dat hok en hij heeft niet eens een geheim. Opzouten met dat beestquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:56 schreef Namat het volgende:
[..]
Nee, ze zei: ik kan die bench wel op de slaapkamer zetten maar dan went hij eraan en ik vind dat niet horen, een hond op een slaapkamer.
En dat is iets héél anders dan wat jij schrijft.
Ik pis in mijn broek als dat zo is maar dan had dat ding nu toch al gejanktquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar die kan wel gaan janken, en daar wacht ik nog even op
Ik mankeer niks aan mijn oren. Ze zei 'ik zou het liefst willen'quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:56 schreef Namat het volgende:
[..]
Nee, ze zei: ik kan die bench wel op de slaapkamer zetten maar dan went hij eraan en ik vind dat niet horen, een hond op een slaapkamer.
Zo is dat snetje. ik zeg niet dat het niet beter kan maar er wordt een hoop kletskoek geloofd hier, niet normaalquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:57 schreef snetje het volgende:
gedoe allemaal om die hond.. ten eerste heeft hij het daar stukken beter dan in een asiel daaro!
ten 2de zal de bench aangehouden moeten worden zodat SS er meer controle over heeft ( flikker die hond ff in de bench voor de volgende opnames) en Sharon doet echt wel der best ... tis niet niks om zon eigenwijze pup op te voeden ... en al helemaal niet als er constant licht en geluid aanwezig is ...
dat zei ze inderdaad, naast gerard, die al heel vaak heeft gezegd dat zijn hondje in bed slaapt lolquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:56 schreef Namat het volgende:
[..]
helemaal mee eens, het hondje zit zichzelf op te naaien, omdat hij zijn zin op wil eisen, best dominant.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:57 schreef snetje het volgende:
gedoe allemaal om die hond.. ten eerste heeft hij het daar stukken beter dan in een asiel daaro!
ten 2de zal de bench aangehouden moeten worden zodat SS er meer controle over heeft ( flikker die hond ff in de bench voor de volgende opnames) en Sharon doet echt wel der best ... tis niet niks om zon eigenwijze pup op te voeden ... en al helemaal niet als er constant licht en geluid aanwezig is ...
Je was in een vorig leven cowboy?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je moet bij het paardenvolk geleefd hebben om dat te beseffen. Jij dus niet, ik wel, neem het maar van me aan, en wat ik zeg is goedbedoeld.
Amen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:57 schreef snetje het volgende:
Yepquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:03 schreef Day het volgende:
Karim twijfelt of hij wel op Mo gaat stemmen. Dat heb ik al een paar dagen in de gaten.
De traantjes hebben bij hem gewerkt.
Gut inééns heeft iedereen een andere mening... Geweldig ditquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:00 schreef MargrietV het volgende:
[..]
helemaal mee eens, het hondje zit zichzelf op te naaien, omdat hij zijn zin op wil eisen, best dominant.
Oh, "partner"quote:
Als ze stuwing krijgtquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:07 schreef Coos het volgende:
Hoelaat moet Mo borstvoeding geven??Dan blijf ik nog even op.
Ik zit ook een beetje verbaasd te luisteren, het lijkt er op dat juist Karim het maar raar vindt. Dat ze terwijl ze nog maar 2,5 week te gaan heeft, de meeste geheimen heeft geraden, ontzettend fanatiek is, maar het nu op wil geven.quote:
Mo krijgt stuwing op de verkeerde plaats.quote:
Niet dus, Karim wil Mo steunen als ze toch wil blijven, als ik dat goed gehoord hebquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:08 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zit ook een beetje verbaasd te luisteren, het lijkt er op dat juist Karim het maar raar vindt. Dat ze terwijl ze nog maar 2,5 week te gaan heeft, de meeste geheimen heeft geraden, ontzettend fanatiek is, maar het nu op wil geven.
Daar wacht ik ook nog even op Coosquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:07 schreef Coos het volgende:
Hoelaat moet Mo borstvoeding geven??Dan blijf ik nog even op.
duhuu ...nachtploeg he!quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Gut inééns heeft iedereen een andere mening... Geweldig dit
Ze zitten er bovenop. Ik verbaas me soms !!! Mo gaat echt niet weg. Dat blijkt uit haar missiequote:Op dinsdag 26 april 2011 01:08 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zit ook een beetje verbaasd te luisteren, het lijkt er op dat juist Karim het maar raar vindt. Dat ze terwijl ze nog maar 2,5 week te gaan heeft, de meeste geheimen heeft geraden, ontzettend fanatiek is, maar het nu op wil geven.
Is voor Karim strategisch ook beter. Of ze gaat zelf weg of is anders in de finale makkelijk te verslaan. Beter deze week eerst een sterkere speler naar huis...quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:09 schreef Mita het volgende:
[..]
Niet dus, Karim wil Mo steunen als ze toch wil blijven, als ik dat goed gehoord heb
Mo gaat weg, bets are openquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zitten er bovenop. Ik verbaas me soms !!! Mo gaat echt niet weg. Dat blijkt uit haar missie
Dat niemand zegt: maar mo, jij wilt toch weg, waarom ga je dan voor een geheim? Of waarom ben je zo fanatiek bezig met je missie OF Waarom ga je niet gewoon?quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zitten er bovenop. Ik verbaas me soms !!! Mo gaat echt niet weg. Dat blijkt uit haar missie
Helemaal mee eens. Je hoort over dat laatste ook nooit dat iemand daar eens voor naar 'de Stem ' is gegaan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:13 schreef Day het volgende:
[..]
Dat niemand zegt: maar mo, jij wilt toch weg, waarom ga je dan voor een geheim? Of waarom ben je zo fanatiek bezig met je missie OF Waarom ga je niet gewoon?
Zelfde geldt voor het voortrekken van Jo. Niemand die er wat van zegt. Vraag me af waar ze bang voor zijn. Want daar lijkt het wel op.
Voorzichtigheid Moeder van Porcelein Kast?quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:13 schreef Day het volgende:
[..]
Dat niemand zegt: maar mo, jij wilt toch weg, waarom ga je dan voor een geheim? Of waarom ben je zo fanatiek bezig met je missie OF Waarom ga je niet gewoon?
Zelfde geldt voor het voortrekken van Jo. Niemand die er wat van zegt. Vraag me af waar ze bang voor zijn. Want daar lijkt het wel op.
Mo wil niet weggestemd worden dat zou haar afgang zijn (niet winnen). Ze wil niet weg maar jankt net zo lang totdat ze de stemmingen weet. Dom is ze niet wat dat betreftquote:
Exactly.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:13 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:18 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Aan zijn moppies thuis natuurlijk
Niemand die de weddenschap aan durft te nemen. Dan voor jou een eenmalig aanbod: Jij krijgt van mij ¤50 als ze blijft en ik van jou ¤50 als ze gaat donderdagavond.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Mo wil niet weggestemd worden dat zou haar afgang zijn (niet winnen). Ze wil niet weg maar jankt net zo lang totdat ze de stemmingen weet. Dom is ze niet wat dat betreft
Precies en ze vergeet hem ook te verschonen en fles te geven, Moet elke 2 uur, Missie dus mislukt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:17 schreef Urb het volgende:
[..]
Exactly.![]()
Ik zou bijna in Bart's theorie gaan geloven dat ze allemaal een zak geld beloofd is als ze braag meespelen maar ik weiger dat toch echt te geloven bij mensen als Karim en Gerard.![]()
Minor details, waarom mag Mo nu wel naar de wc en haar kindje alleen laten twerwijl ze overdag zo overdreven moeilijk deden, doe het dan goed, of helemaal niet.
Ze had gisteren al uitgedokterd wie er op wie zou stemmen én dat zij niet op de stoel zou komen. Let wel, de dag nadat ze aangekondigd had dat ze echt, echt, echt weg wou. Als ik mjn vriendje en familie (waarvan ze het filmpje niet hoefde te zien, zo erg mist ze ze) zo zou missen, zou dat het laatste zijn waarmee ik me bezig zou houden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Mo wil niet weggestemd worden dat zou haar afgang zijn (niet winnen). Ze wil niet weg maar jankt net zo lang totdat ze de stemmingen weet. Dom is ze niet wat dat betreft
quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:18 schreef snetje het volgende:
ik had echt ..terwijl Mo aan het pissen was de pop ... gepoptnappeden dan Mo de volgende morgen pas ...uuuhhuuu Lauwtje is weeeeheeeeg!!!
![]()
Jij loopt zeker al weken te wapperen met de goldcard van Geer in de PC Hooft?quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:18 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Nee joh, lekker on-line bij TOFs bestellen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij loopt zeker al weken te wapperen met de goldcard van Geer in de PC Hooft?
Lauraatje bij Segootje in de bench, hij gezelschap en een speeltje.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:18 schreef snetje het volgende:
ik had echt ..terwijl Mo aan het pissen was de pop ... gepoptnappeden dan Mo de volgende morgen pas ...uuuhhuuu Lauwtje is weeeeheeeeg!!!
![]()
Wat een opmerking Mokum, die hoeft daar niet mee te wapperenquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er een groot verschil is dat streamers alles zien en opslaan zo bekijken wij het van alle kanten. Als je daar zit als persoontje kan er een toch een grote onzekerheid zijn. Plus weten ze niet echt wie te vertrouwen is. Dat gedeelte word wel leuker (voor de kijker)voor zover het nog kan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:13 schreef Day het volgende:
[..]
Segootje sloopt Lauraatje directquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:21 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Lauraatje bij Segootje in de bench, hij gezelschap en een speeltje.
Oh hai, leuk dat je weer es langskomt Fen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:18 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Waarmee je feitelijk zegt dat je je maar op 1 ding kunt concentreren. Gaat niet goed me Mo en wel op een paar fronten. Ze zoekt een oplossing en denkt dus over alle denkbare opties na. (en vindt niet echt een bevredigende oplossing dus blijft de twijfel)quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:19 schreef Day het volgende:
[..]
Ze had gisteren al uitgedokterd wie er op wie zou stemmen én dat zij niet op de stoel zou komen. Let wel, de dag nadat ze aangekondigd had dat ze echt, echt, echt weg wou. Als ik mjn vriendje en familie (waarvan ze het filmpje niet hoefde te zien, zo erg mist ze ze) zo zou missen, zou dat het laatste zijn waarmee ik me bezig zou houden.
het zou zooo de moeite van het kijken waard zijn als segredo die pop te pakken kreeg en stiekem in een hoekje op een arm te kauwen ligtquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:21 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Lauraatje bij Segootje in de bench, hij gezelschap en een speeltje.
Je hebt inside information?quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat een opmerking Mokum, die hoeft daar niet mee te wapperen
quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:19 schreef Day het volgende:
[..]
Ze had gisteren al uitgedokterd wie er op wie zou stemmen én dat zij niet op de stoel zou komen. Let wel, de dag nadat ze aangekondigd had dat ze echt, echt, echt weg wou. Als ik mjn vriendje en familie (waarvan ze het filmpje niet hoefde te zien, zo erg mist ze ze) zo zou missen, zou dat het laatste zijn waarmee ik me bezig zou houden.
Pfuh, ik ben een selfmade woman, heb zijn creditcard niet nodigquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee dat werkt niet omdat ik ook weet dat ze niet gaatquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niemand die de weddenschap aan durft te nemen. Dan voor jou een eenmalig aanbod: Jij krijgt van mij ¤50 als ze blijft en ik van jou ¤50 als ze gaat donderdagavond.
Tuurlijkquote:
Paardenworst ja, daar blijft het wel bijquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
TuurlijkMaar nog een vraag, heb jij veel ervaring met paarden?
Okee, dat wilde ik even wetenquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Paardenworst ja, daar blijft het wel bij
Ik ook, truste mensenquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:22 schreef Urb het volgende:
[..]
Oh hai, leuk dat je weer es langskomt Fen!![]()
Maar goed ik ging pitten, truste allen!![]()
Nee, dat maak jij ervan. Tuurlijk kan je je op meerdere dingen concentrereren. Dat is ook wat Mo doet, die bekijkt alle scenerio's. Maar Mo had de vorige nacht aangekondigd dat ze er goed over na had gedacht en een keuze had gemaakt (ik luister naar jou, Geer en maak een keuze). Blijf dan bij je keuze! Maar nee, het is het ene uur dit, het andere uur dat. En iedereen moet het horen en een mening erover hebben, die ze vervolgens weer in de wind slaat, om weer wat anders te beslissen. Dát is wat mij iriiteert aan haar. Ze doet eigenlijk nooit wat ze zegt dat ze gaat doen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:22 schreef Ifa het volgende:
[..]
Waarmee je feitelijk zegt dat je je maar op 1 ding kunt concentreren. Gaat niet goed me Mo en wel op een paar fronten. Ze zoekt een oplossing en denkt dus over alle denkbare opties na. (en vindt niet echt een bevredigende oplossing dus blijft de twijfel)
Uiteraard is dat verre van menselijk en is ze een verschrikkelijk kudtwijf.
Bij die paardenslager hier kom ik niet meer. Laatste keer zat er zaagsel in zijn paardenworst.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Paardenworst ja, daar blijft het wel bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
Is aangenomenquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niemand die de weddenschap aan durft te nemen. Dan voor jou een eenmalig aanbod: Jij krijgt van mij ¤50 als ze blijft en ik van jou ¤50 als ze gaat donderdagavond.
Genoteerd!quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die staat, getuigen aanwezig en het komt in de fok-archieven
Batterijen zijn op.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:32 schreef Wijnneus het volgende:
gaat die baby born ook al janken om de 2 uur ???
Gaat een FLINKE en Maik wel samen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:33 schreef Coos het volgende:
Ze moeten Mo een flinke dildo geven ipv zo'n pop. Slaapt ze binnen het kwartier.![]()
En dan mag ze hem Maaikie noemen en de hele dag in dat karretje rondrijden.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Batterijen zijn op.Alles is faal dus dit ook.
Oja alleen Jo krijgt Duracellquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Batterijen zijn op.Alles is faal dus dit ook.
Heb jij 'm gezien van Maik dan??quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb jij 'm gezien van Maik dan??![]()
Ik niet.
50 euro voor jou als ze pleite gaat voor donderdag wat mij betreft. 50 euro voor mij als ze er vrijdagochtend nog zit. Ik ben coulantquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Herhaal nog even waar het om gaat, just for the record.
nah, dan weet je dat toch? Ik snap de ergernis niet. Ik vind haar (o.a.) daardoor erg leuk om te volgen en soms zit ik hier te grijnzen terwijl in cos weer de braaksmileys rondvliegen. Doe niet als Mo: ontspan en geniet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:27 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, dat maak jij ervan. Tuurlijk kan je je op meerdere dingen concentrereren. Dat is ook wat Mo doet, die bekijkt alle scenerio's. Maar Mo had de vorige nacht aangekondigd dat ze er goed over na had gedacht en een keuze had gemaakt (ik luister naar jou, Geer en maak een keuze). [b]Blijf dan bij je keuze! Maar nee, het is het ene uur dit, het andere uur dat.[/b] En iedereen moet het horen en een mening erover hebben, die ze vervolgens weer in de wind slaat, om weer wat anders te beslissen. Dát is wat mij iriiteert aan haar. Ze doet eigenlijk nooit wat ze zegt dat ze gaat doen!
Maar ze draait nu weer door, dus dat ga ik even volgen.
Portugees merk...quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Valt mee met de batterijen Coos
quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:41 schreef Dakotamu het volgende:
als iemand nou ff een drol van segredo opruimt in een luier, en dat omdoen bij die baby als verassing voor mo
quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:37 schreef Soury het volgende:
[..]
50 euro voor jou als ze pleite gaat voor donderdag wat mij betreft. 50 euro voor mij als ze er vrijdagochtend nog zit. Ik ben coulant
Mo heeft gewoon een complex kutaraktertjequote:Op dinsdag 26 april 2011 01:38 schreef Ifa het volgende:
[..]
nah, dan weet je dat toch? Ik snap de ergernis niet. Ik vind haar (o.a.) daardoor erg leuk om te volgen en soms zit ik hier te grijnzen terwijl in cos weer de braaksmileys rondvliegen. Doe niet als Mo: ontspan en geniet.![]()
Best een complex karaktertje waar het leuk op puzzelen is, mits je niet alles meteen naar het slechte toe redeneert. Het hoeft je vriendin of partner niet te worden.
Ohh sweetquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:41 schreef Dakotamu het volgende:
als iemand nou ff een drol van segredo opruimt in een luier, en dat omdoen bij die baby als verassing voor mo
quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maar het is alweer dinsdag. Werken straks en zulks.
Ging ze 'um echt wakker maken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:45 schreef Soury het volgende:
Beetje clash weer Jo en Sharon. Jo maakt Pfip wakker om te kroelen. Sharon vond dat stom (ik ook)
Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik zit hier al een week of 9/10 naar te kijken. En natuurlijk is het mijn makke, ik kan gewoon niet goed tegen besluitloze mensen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:38 schreef Ifa het volgende:
[..]
nah, dan weet je dat toch? Ik snap de ergernis niet. Ik vind haar (o.a.) daardoor erg leuk om te volgen en soms zit ik hier te grijnzen terwijl in cos weer de braaksmileys rondvliegen. Doe niet als Mo: ontspan en geniet.![]()
Best een complex karaktertje waar het leuk op puzzelen is, mits je niet alles meteen naar het slechte toe redeneert. Het hoeft je vriendin of partner niet te worden.
is gewoon jaloers op jo en philipquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mo zegt dat ze para wordt.. Hebben we dat niet eerder gehoord??
quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:46 schreef PoezeligDing het volgende:
'Hou jij me nu maar vast'
'Dat doe ik toch'
'Ja maar niet goed'
Ja nu MOET ie lepeltje lepeltje maar dat vind Flip te warmquote:
Slaap lekker cowboyquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maar het is alweer dinsdag. Werken straks en zulks.
En flip blijft er maar bij liggen. Triest hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:48 schreef Day het volgende:
Het valt dus wel mee met het doordraaien, ze is alweer aan het lachen.
Jo durft er 1000% op te wedden dat het niks wordt tussen haar en flip. Denk dat ze dat makkelijk wint.
Mensen die klagen over dat de hond slecht behandeld wordquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En flip blijft er maar bij liggen. Triest hoor.
Die 1000 euro was toch omdat ze echt niet zeker te weten de broek niet aan heeft!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:48 schreef Day het volgende:
Het valt dus wel mee met het doordraaien, ze is alweer aan het lachen.
Jo durft er 1000% op te wedden dat het niks wordt tussen haar en flip. Denk dat ze dat makkelijk wint.
Haar moeder was toch een BOM?? Of tenminste een alleenstaande moeder??quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:50 schreef PoezeligDing het volgende:
'Een man die niet wil kroelen, zo ben ik niet opgevoed'
Ja, wat is erger, in een bench of in bed met Joquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Mensen die klagen over dat de hond slecht behandeld word
Ik dacht dat ze flip juist daarom zo waardeerde, omdat ze dat niet gewend was?quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:50 schreef PoezeligDing het volgende:
'Een man die niet wil kroelen, zo ben ik niet opgevoed'
Geen BOM, ze heeft er niet voor gekeuzen. Die was toch zo zielig 'omdat jo's vader in het ouderlijk bed lag te krikken met het meisje dat de foto's ontwikkelde, terwijl haar moeder keihard aan het werk was met jo in een draagzak'.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Haar moeder was toch een BOM?? Of tenminste een alleenstaande moeder??
Ze vindt elke dag wel weer wat anders om over te zeiken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:51 schreef Day het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze flip juist daarom zo waardeerde, omdat ze dat niet gewend was?
De arme schat heeft 3,5 jaar met oud ijzer in bed gelegen, das best koud jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:51 schreef Day het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze flip juist daarom zo waardeerde, omdat ze dat niet gewend was?
Alsof plastic tieten wel warm zijn!quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:53 schreef Soury het volgende:
[..]
De arme schat heeft 3,5 jaar met oud ijzer in bed gelegen, das best koud ja
Kan zij niet in die bench en dan het hondje naast Flip??quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:54 schreef PoezeligDing het volgende:
En Jo gaat demonstratief op de bank liggen...
Nee, die heeft even te veel lol met Mo!quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:55 schreef Day het volgende:
Jo is weer eens boos op Flip en gaat uit bed. Ben benieuwd of hij er achteraan gaat.
Oh, dat betekent dat ie 'r zo op gaat zoeken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:55 schreef Soury het volgende:
Hahaha tis weer zover Flip zegt "Weet ik veel" Ik ga lekker slapen
Ahh dat is het jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, die heeft even te veel lol met Mo!
En ze durft om 1000 euro te wedden dat ze echt de broek niet aan heeft!quote:
is eigenbelang van moquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:59 schreef Day het volgende:
Hmm, Flip is niet van plan erachteraan te gaan.
En Mo adviseert 'm om af en toe aan aan zichzelf te denken.
Hoop dat Maik dat advies ook ter harte neemt straks!quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:59 schreef Day het volgende:
en ze gebruiken het beeldmateriaal voor het slaapwandelen, want dat vergeet ze de laatste tijd :pquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:55 schreef ToughLove het volgende:
Jo gaat de daily van morgen alvast vullen.
Dat heb ik vaker gezien.. en gehoordquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:59 schreef Day het volgende:
En Mo roept om iedere scheet Flipquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:01 schreef ToughLove het volgende:
Aan de ene kant snap ik Jo ook wel want hij doet soms ook wel afstandelijk, maar dit is natuurlijk wel weer lekker dramatisch zoals we gewend zijn.
Nee daar is Dennis nu ook wel achter.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Alsof plastic tieten wel warm zijn!
Klopt. Flip is juist meer afstand van Jo is gaan nemen, ná de kus. Hij zit niet meer de hele dag achter haar aan en doet niet meer klakkeloos wat zij zegt. Dus snap best dat dit érg verwarrend is voor Miss 'Ik krijg altijd aandacht en mijn zin'.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:01 schreef ToughLove het volgende:
Aan de ene kant snap ik Jo ook wel want hij doet soms ook wel afstandelijk, maar dit is natuurlijk wel weer lekker dramatisch zoals we gewend zijn.
Ja, de truc werkte nietquote:
Toch heeft Flip aangegeven dat hij niet de hele dag wil flikflooien en zo.. Maar ja, toen zaten haar oren waarschijnlijk weer vol..quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:04 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt. Flip is juist meer afstand van Jo is gaan nemen, ná de kus. Hij zit niet meer de hele dag achter haar aan en doet niet meer klakkeloos wat zij zegt. Dus snap best dat dit érg verwarrend is voor Miss 'Ik krijg altijd aandacht en mijn zin'.
Is ook zo en ik geef hem ook helemaal gelijk!quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Toch heeft Flip aangegeven dat hij niet de hele dag wil flikflooien en zo.. Maar ja, toen zaten haar oren waarschijnlijk weer vol..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |