oh ik wist niet dat het om een grapje ging....stond er niet bij he....quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kletskoek, Ben het helemaal eens met Soury. Het gebeurt bij paarden, daarom maakte Sharon daar een grapje over. pffff.
En die hond naar buiten pleurenquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:48 schreef Stability het volgende:
[..]
nee ik ben het helemaal met je eens...maar we hebben nu wel haar ware aard kunnen ontdekken...maar ja, over de rug van dat hondje...
Het was ook geen grapje, sharon heeft het meerdere keren gezegd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:48 schreef Stability het volgende:
[..]
oh ik wist niet dat het om een grapje ging....stond er niet bij he....
De baby word genegeerdquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:47 schreef Coos het volgende:
Als dat gezeik over die hond hier niet afgelopen is ga ik wat anders doen.
Ik neem het je niet kwalijk, maar geloof niet gelijk alles wat je hier leestquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:48 schreef Stability het volgende:
[..]
oh ik wist niet dat het om een grapje ging....stond er niet bij he....
was overduidelijk geen grapje, misschien bedoelde ze het niet kwaad, maar dat soort ontwetendheid is schandalig.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kletskoek, Ben het helemaal eens met Soury. Het gebeurt bij paarden, daarom maakte Sharon daar een grapje over. pffff.
quote:
ok, ik was er vanmiddag niet eens bij dat ze het zeiquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik neem het je niet kwalijk, maar geloof niet gelijk alles wat je hier leest
Als het niet over die hond gaat, wil ik wel mee!quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:51 schreef Stability het volgende:
[..]
ok, ik was er vanmiddag niet eens bij dat ze het zei
maar goed, ik ga ff offtopic chatten op CS ......wie gaat er mee?
voor de blijvers: slaap lekker straks en veel streamplezier! tot morgen
Ik ga met je meequote:Op dinsdag 26 april 2011 00:51 schreef Stability het volgende:
[..]
ok, ik was er vanmiddag niet eens bij dat ze het zei
maar goed, ik ga ff offtopic chatten op CS ......wie gaat er mee?
voor de blijvers: slaap lekker straks en veel streamplezier! tot morgen
Je moet bij het paardenvolk geleefd hebben om dat te beseffen. Jij dus niet, ik wel, neem het maar van me aan, en wat ik zeg is goedbedoeld.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:50 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
was overduidelijk geen grapje, misschien bedoelde ze het niet kwaad, maar dat soort ontwetendheid is schandalig.
kom dan NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als het niet over die hond gaat, wil ik wel mee!
Echt, hè?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:47 schreef Coos het volgende:
Als dat gezeik over die hond hier niet afgelopen is ga ik wat anders doen.
Is gewoon compensatie. Haar vriendin zit al soldaatje te spelen bij de haatbaarden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:51 schreef Namat het volgende:
Zoals ik haar bezig zie met de pup, lijkt dat inderdaad geen grapje. Ze moet bij de commando's gaan. Ongevoelig mens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |