quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:30 schreef Wijnneus het volgende:
Segredo is welgeteld 3 minuten op kunstgras uitgelaten![]()
Idd...wat een opvoedster die S. Hooiberg...quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:24 schreef Dakotamu het volgende:
hond mag niet snuffelen tijdens het uitlaten, meetrekken, doorlopen...
en wanneer precies mag ie plassen?
Dat heb ik al sinds week 1..quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:30 schreef ItsDidi het volgende:
Pff die Sharon mag van mij vertrekken, irriteer me aan haar...
Ik zit haar hier uit te lachenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:32 schreef Urb het volgende:
omg Joanna die nooit scheten laat is weer op dreef
heb jij nooit een slip of the bil??quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Mannen.. wat zijn het toch vaak viespeuken..
En het blijft stilquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:33 schreef Pearlbitch het volgende:
nee kutscheetjes zijn lekkerquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Dan zou hij echt een held zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:34 schreef Candyfreak het volgende:
Eigenlijk moet Philip nu expres een scheet laten
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Nooit in gezelschap of in bedquote:
oh ik wel, gewoon bij mn echtgenoot, lekker vertrouwd, en altijd warme voeten!quote:
Omg, en ze hebben zelf al verraden wat er wss in de kist zit, maar dat staat er niet tussen in de poll?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:35 schreef 08gnoT. het volgende:
Whehe ik was de eerste de op de niuwe poll stemde, ik klikte op de oude maar kreeg de uitslag van de nieuwe
Jullie doen net of Sharon daar helemaal alleen is. Er zijn nog vijf andere mensen in het huis, die haar haar gang laten gaan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:35 schreef Stability het volgende:
kijk die tent nou toch eens ! die hond heeft niet eens een normaal kussentje om op te liggen.
een dun kleedje is alles..wat een naar mens die sharon bah ! ik gun haar echt die hond niet.
net in de tuin deed ze alsof hij een paard was....kom ,klikklik ,dat geluid die je bij een paard maakt als ie moet galloperen
Niets is wat het lijktquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Omg, en ze hebben zelf al verraden wat er wss in de kist zit, maar dat staat er niet tussen in de poll?![]()
Poll
Wat zit er in de gesloten kast?
Hans Klok
0%
Een date voor Karim
0%
Niks
7%
Een persoonlijke boodschap voor iedereen
60%
Een foto van een nieuwe bewoner
7%