quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:30 schreef Wijnneus het volgende:
Segredo is welgeteld 3 minuten op kunstgras uitgelaten![]()
Idd...wat een opvoedster die S. Hooiberg...quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:24 schreef Dakotamu het volgende:
hond mag niet snuffelen tijdens het uitlaten, meetrekken, doorlopen...
en wanneer precies mag ie plassen?
Dat heb ik al sinds week 1..quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:30 schreef ItsDidi het volgende:
Pff die Sharon mag van mij vertrekken, irriteer me aan haar...
Ik zit haar hier uit te lachenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:32 schreef Urb het volgende:
omg Joanna die nooit scheten laat is weer op dreef
heb jij nooit een slip of the bil??quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Mannen.. wat zijn het toch vaak viespeuken..
En het blijft stilquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:33 schreef Pearlbitch het volgende:
nee kutscheetjes zijn lekkerquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Dan zou hij echt een held zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:34 schreef Candyfreak het volgende:
Eigenlijk moet Philip nu expres een scheet laten
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Nooit in gezelschap of in bedquote:
oh ik wel, gewoon bij mn echtgenoot, lekker vertrouwd, en altijd warme voeten!quote:
Omg, en ze hebben zelf al verraden wat er wss in de kist zit, maar dat staat er niet tussen in de poll?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:35 schreef 08gnoT. het volgende:
Whehe ik was de eerste de op de niuwe poll stemde, ik klikte op de oude maar kreeg de uitslag van de nieuwe
Jullie doen net of Sharon daar helemaal alleen is. Er zijn nog vijf andere mensen in het huis, die haar haar gang laten gaan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:35 schreef Stability het volgende:
kijk die tent nou toch eens ! die hond heeft niet eens een normaal kussentje om op te liggen.
een dun kleedje is alles..wat een naar mens die sharon bah ! ik gun haar echt die hond niet.
net in de tuin deed ze alsof hij een paard was....kom ,klikklik ,dat geluid die je bij een paard maakt als ie moet galloperen
Niets is wat het lijktquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Omg, en ze hebben zelf al verraden wat er wss in de kist zit, maar dat staat er niet tussen in de poll?![]()
Poll
Wat zit er in de gesloten kast?
Hans Klok
0%
Een date voor Karim
0%
Niks
7%
Een persoonlijke boodschap voor iedereen
60%
Een foto van een nieuwe bewoner
7%
Iets anders
26%
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:39 schreef PoezeligDing het volgende:
'scharrelneukertje' en dit flip die niet over zich heen laat lopen...
http://www.dumpert.nl/med(...)of_the_queefers.htmlquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:33 schreef Pearlbitch het volgende:
ja, maar hij is van sharon, een hond moet toch 1 baas hebben zeggen ze?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jullie doen net of Sharon daar helemaal alleen is. Er zijn nog vijf andere mensen in het huis, die haar haar gang laten gaan.
Die geluiden vind ik ook niets, maar het is haar manier!
je hebt gelijk wat betreft de rest van de bewoners, en vind het zwak dat niemand er wat van zegt, kan me nauwelijks voorstellen dat niemand meer weet dan sharon. Maar hoe dan ook blijf ik het zielig vinden als ie van sharon blijft, dat ze zijn tanden wil vijlen vind ik ronduit schandaligquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jullie doen net of Sharon daar helemaal alleen is. Er zijn nog vijf andere mensen in het huis, die haar haar gang laten gaan.
Ze kunnen toch advies geven? Of zeggen dat ze het er niet mee eens zijn??quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:40 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, maar hij is van sharon, een hond moet toch 1 baas hebben zeggen ze?
Sharon is een grote baas, de anderen durven niet eens tegen haar op, zíj was degene die Segredo onder haar hoede krijgt en zo gedraagt ze zich ook, als een commando en zij komt steeds met die dier-onvriendelijke ideeen. De eerste nacht had ze zelfs zijn waterbakje weggehaald tot de Stem haar riep en het het bakje terug moest.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat is waar ja .... maar ze zijn kennelijk allemaal te druk met zichzelfquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ze kunnen toch advies geven? Of zeggen dat ze het er niet mee eens zijn??
Ze hadden dat beest beter in het asiel moeten laten, wat een hondenlevenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:40 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, maar hij is van sharon, een hond moet toch 1 baas hebben zeggen ze?
Zijn tanden vijlen????????quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:40 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
je hebt gelijk wat betreft de rest van de bewoners, en vind het zwak dat niemand er wat van zegt, kan me nauwelijks voorstellen dat niemand meer weet dan sharon. Maar hoe dan ook blijf ik het zielig vinden als ie van sharon blijft, dat ze zijn tanden wil vijlen vind ik ronduit schandalig
Dat tanden vijlen heb ik niet mee gekregen.. Sorry..quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:40 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
je hebt gelijk wat betreft de rest van de bewoners, en vind het zwak dat niemand er wat van zegt, kan me nauwelijks voorstellen dat niemand meer weet dan sharon. Maar hoe dan ook blijf ik het zielig vinden als ie van sharon blijft, dat ze zijn tanden wil vijlen vind ik ronduit schandalig
yep, volgens mij waren haar exacte woorden: als de dierenarts komt, dan wil ik dat zijn tanden gevijld worden, die zijn veel te scherpquote:
asiel is ook niet alles, maar gewoon naar een of ander gezin met een kind ofzo ?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hadden dat beest beter in het asiel moeten laten, wat een hondenleven
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:41 schreef Namat het volgende:
[..]
Ze is maar in 1 persoon geinteresseerd en dat is Gerard Servio![]()
Hou toch es op zeg !!! Dat doen ze in Nederland niet eens. Alles wat gezegd word letterlijk nemenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:40 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
Ze hadden beter op een andere manier reclame kunnen maken voor die dakloze hondjes in Portugal.. Het is mode volgens mij om een buitenlandse hond te nemen.. Terwijl er hier toch genoeg in de asiels zitten!quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hadden dat beest beter in het asiel moeten laten, wat een hondenleven
melktandjes , dat beest moet zelfs nog wisselen...ze is knettergekquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:43 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
yep, volgens mij waren haar exacte woorden: als de dierenarts komt, dan wil ik dat zijn tanden gevijld worden, die zijn veel te scherp
Ze hadden Segredo nooit aan Sharon moeten geven!quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:45 schreef Stability het volgende:
[..]
melktandjes , dat beest moet zelfs nog wisselen...ze is knettergek
Vergassen die handelquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:46 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ze hadden Segredo nooit aan Sharon moeten geven!
Kletskoek, Ben het helemaal eens met Soury. Het gebeurt bij paarden, daarom maakte Sharon daar een grapje over. pffff.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:45 schreef Stability het volgende:
[..]
melktandjes , dat beest moet zelfs nog wisselen...ze is knettergek
nee ik ben het helemaal met je eens...maar we hebben nu wel haar ware aard kunnen ontdekken...maar ja, over de rug van dat hondje...quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:46 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ze hadden Segredo nooit aan Sharon moeten geven!
ik zeg niet dat het gaat gebeuren, maar als ze het letterlijk zo zegt, en ze meende het duidelijk, dan neem ik dat letterlijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou toch es op zeg !!! Dat doen ze in Nederland niet eens. Alles wat gezegd word letterlijk nemen
oh ik wist niet dat het om een grapje ging....stond er niet bij he....quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kletskoek, Ben het helemaal eens met Soury. Het gebeurt bij paarden, daarom maakte Sharon daar een grapje over. pffff.
En die hond naar buiten pleurenquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:48 schreef Stability het volgende:
[..]
nee ik ben het helemaal met je eens...maar we hebben nu wel haar ware aard kunnen ontdekken...maar ja, over de rug van dat hondje...
Het was ook geen grapje, sharon heeft het meerdere keren gezegd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:48 schreef Stability het volgende:
[..]
oh ik wist niet dat het om een grapje ging....stond er niet bij he....
De baby word genegeerdquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:47 schreef Coos het volgende:
Als dat gezeik over die hond hier niet afgelopen is ga ik wat anders doen.
Ik neem het je niet kwalijk, maar geloof niet gelijk alles wat je hier leestquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:48 schreef Stability het volgende:
[..]
oh ik wist niet dat het om een grapje ging....stond er niet bij he....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |