quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:21 schreef Urb het volgende:
http://www.secretstory.nl/nieuws
Check die frontpage, wat word Mo weer positief neergezet he, die reacties erop ook allemaal.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:22 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ja ik wel ja !! heb hier zelf ook een pup grootgebracht ,is een toppertje geworden
En er zijn vast anderen geweest die zeggen dat je fouten hebt gemaakt..quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:22 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ja ik wel ja !! heb hier zelf ook een pup grootgebracht ,is een toppertje geworden
Ach ja, als je zelf al zover gezakt bent qua taalgebruik dan is het aanpassen van iemands posts al snel grappig.quote:
sharon daalt hierdoor bij mij heel snel in punten.....quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:24 schreef Dakotamu het volgende:
hond mag niet snuffelen tijdens het uitlaten, meetrekken, doorlopen...
en wanneer precies mag ie plassen?
Och, suggereerde Servio ook niet om een nekschot voor Alex om hem uit z'n lijden te verlossen?quote:
nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:24 schreef Dakotamu het volgende:
applaus voor jouwquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach ja, als je zelf al zover gezakt bent qua taalgebruik dan is het aanpassen van iemands posts al snel grappig.
Omdat ze toch stiekem wel wil winnen. Mo heeft natuurlijk nog wel haar fanatisme! En stel dat ze morgen besluit om er niet uit te gaan, dan heeft ze in ieder geval nog het geheim geraden!quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:24 schreef snetje het volgende:
dus als ik het goed heb ...heeft Flip eerst gedrukt op het geheim van Karim en fout .... en daarna Mo en goed?
waarom drukt ze nog op een geheim? als ze toch weg wil???? ik ga haar steeds akeliger vinden
niet te gelovenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:24 schreef Dakotamu het volgende:
was voor mij vanmiddag dat ik haar volledig uitgekots heb, toen ze zei dat als de dierenarts kwam dat ze wil dat zijn tandjes gevijld worden omdat die te scherp zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:24 schreef knagsje het volgende:
[..]
sharon daalt hierdoor bij mij heel snel in punten.....
dan spoor je toch niet???quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:26 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
was voor mij vanmiddag dat ik haar volledig uitgekots heb, toen ze zei dat als de dierenarts kwam dat ze wil dat zijn tandjes gevijld worden omdat die te scherp zijn![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |