Neuh!!!! Maar het staat wel lekker op haar cv voor haar volgende werkgever.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Kindvrouwtje met een popBeschamende tv maar verder ga je daar toch niks achter zoeken. Of krijgen we nu weer kamervragen van vrouwen die niet zwanger kunnen worden
![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Opgespoten lip heeft een nieuwe bikini; 'het past maar net, ze ploppen er bijna uit'...
Douchenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:09 schreef chufi het volgende:
Waarom trek Jo een bikini aan als ze gaat slapen? Plaatje load niet up Sorry
Wederomquote:
is reklame...quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:09 schreef Urb het volgende:
Joanna "gaat deze bikini echt niet meer in de was doen en houd em dan nog maar gewoon 3 weken aan"
Door het zwaaien ben je nu zeker uitgeput..quote:Op maandag 25 april 2011 23:44 schreef sjampoeh het volgende:
ik ga erbij liggen ala lau![]()
ik zwaai alvast
Da's voor het geval ze vannacht weer per ongeluk bloot komt te liggen, dan kan ze daar weer over opscheppen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:09 schreef chufi het volgende:
Waarom trek Jo een bikini aan als ze gaat slapen? Plaatje load niet up Sorry
Nog even op reageren...maar dit heb niet alleen met zwanger worden te maken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Kindvrouwtje met een popBeschamende tv maar verder ga je daar toch niks achter zoeken. Of krijgen we nu weer kamervragen van vrouwen die niet zwanger kunnen worden
![]()
mij ook niet, kruist benen anders wordt mij kutnijd naar het hoofd geslingerd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:09 schreef knagsje het volgende:
[..]
alles voor de kijkcijfers.........mij boeit het niet
Blijf het knap vinden als een vent met zijn pik denkt...quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Blijf het knap vinden als een vent met zijn pik denkt...
misschien is ie beter af in de bench, niet bij sharon in de buurtquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:11 schreef Candyfreak het volgende:
Waarom zit Segredo al in de bench als er nog mensen wakker zijn
och laat gaan, tis zelf gewoon een zure bomquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:11 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nog even op reageren...maar dit heb niet alleen met zwanger worden te maken.
Ietst spelen wat de gewoonste zaak van de wereld lijkt te zijn![]()
Zwanger zijn en nooit je kind kunnen zien opgroeien.
Blijkt wel uit je posts dat je weinig tegenslag in je leven heb gehad en dan nog zo zuur reageren steeds
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:11 schreef Sonera het volgende:
nu staat die bench weer ergens anders en zonder water erin... noem mij een pussy maar mijn hondje ging toch echt mee de slaapkamer in die had een bedje naast mijn bed!
Je hebt meelij met dat buikding begrijp ik? .....quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:12 schreef Stability het volgende:
hoe lang moet mo dat buikding omhouden? dat is toch goor? gaat zweten en stinken met dat vieze lijf van haar
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:13 schreef IamCurious het volgende:
[..]
Je hebt meelij met dat buikding begrijp ik? .....
daarom hebben dat soort mannen ook minder denkcellen, in dat lichaamsdeel passen er minder dan in de hersenenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Blijf het knap vinden als een vent met zijn pik denkt...
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:13 schreef Urb het volgende:
SST_Jurien SST Jurien
00:00 uur! Ik heb mn laatste peuk gerookt!#sstnl
10 minutes ago
justxsana sana.
@
@SST_Jurien hahaha en wij maar denken dat er was spannends kwam! En goed van je, hoop dat je t volhoudt! Succes! #sstnl
8 minutes ago
marco3key marco3key
sstnl gaat er nou nog wat gebeuren 01:00 uur onze tijd?
3 minutes ago
marco3key marco3key
#sstnl gaat er nou nog wat gebeuren om 1 uur vanacht volgens mij schiet iemand die hond zo af
2 minutes ago
![]()
![]()
Het is en blijft een droeftoeter.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:13 schreef Urb het volgende:
SST_Jurien SST Jurien
00:00 uur! Ik heb mn laatste peuk gerookt!#sstnl
10 minutes ago
justxsana sana.
@
@SST_Jurien hahaha en wij maar denken dat er was spannends kwam! En goed van je, hoop dat je t volhoudt! Succes! #sstnl
8 minutes ago
marco3key marco3key
sstnl gaat er nou nog wat gebeuren 01:00 uur onze tijd?
3 minutes ago
marco3key marco3key
#sstnl gaat er nou nog wat gebeuren om 1 uur vanacht volgens mij schiet iemand die hond zo af
2 minutes ago
![]()
![]()
vandaar dus dat ik Jo walgelijk vindquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:14 schreef danilel het volgende:
[..]
daarom hebben dat soort mannen ook minder denkcellen, in dat lichaamsdeel passen er minder dan in de hersenen
Jij??????quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:15 schreef knagsje het volgende:
[..]
vandaar dus dat ik Jo walgelijk vind
Die gaat echt wel, maar ik baal ook wel van dat gekef, waar dat joekeltje niks aan kan doen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:14 schreef chufi het volgende:
Mo meld ff dat ze gek wordt van die hond.. Dan ga je toch naar huis mormel..
[ afbeelding ]
Precies!quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:16 schreef Stability het volgende:
die hond kan toch makkelijk buiten loslopen? iedereen is nog wakker...en straks zeiken ze weer als ie in de bench heeft gescheten
Gewoon Sharon en de hond samen nomineren en allebei naar huis donderdagquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:12 schreef Stability het volgende:
hoe lang moet mo dat buikding omhouden? dat is toch goor? gaat zweten en stinken met dat vieze lijf van haar
ligt niet aan de hond ,ze moeten die bench gewwon op de slaapkamer zetten ! hele dag wakker houden is zoooooo gemeen !!quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:16 schreef ItsDidi het volgende:
Wat een stomme hond zeg, kan slleen maar blaffen..
Sharon en de bench nomineren mag ook.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gewoon Sharon en de hond samen nomineren en allebei naar huis donderdag
+1quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
van mij mag ze er meteen uit, ik krijg aan haar ook een hekel hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
vind het niet verantwoord als sharon die hond mee krijgtquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:18 schreef Prospera het volgende:
Mo: die hond daar wordt ik gek van.
Wat gaat de stem daaraan doen dan.
Mo....krijgt een baby, die jankt ook.
Moet je ook mee dealen.
[ afbeelding ]
die zwangere buik komt bijna tot dr kin hahahaha beetje te hoog he?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:18 schreef Prospera het volgende:
Mo: die hond daar wordt ik gek van.
Wat gaat de stem daaraan doen dan.
Mo....krijgt een baby, die jankt ook.
Moet je ook mee dealen.
[ afbeelding ]
jij wel ?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:21 schreef mevrouwdebok het volgende:
ze hebben echt geen verstand van honden daaro !!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:21 schreef Urb het volgende:
http://www.secretstory.nl/nieuws
Check die frontpage, wat word Mo weer positief neergezet he, die reacties erop ook allemaal.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:22 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ja ik wel ja !! heb hier zelf ook een pup grootgebracht ,is een toppertje geworden
En er zijn vast anderen geweest die zeggen dat je fouten hebt gemaakt..quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:22 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ja ik wel ja !! heb hier zelf ook een pup grootgebracht ,is een toppertje geworden
Ach ja, als je zelf al zover gezakt bent qua taalgebruik dan is het aanpassen van iemands posts al snel grappig.quote:
sharon daalt hierdoor bij mij heel snel in punten.....quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:24 schreef Dakotamu het volgende:
hond mag niet snuffelen tijdens het uitlaten, meetrekken, doorlopen...
en wanneer precies mag ie plassen?
Och, suggereerde Servio ook niet om een nekschot voor Alex om hem uit z'n lijden te verlossen?quote:
nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:24 schreef Dakotamu het volgende:
applaus voor jouwquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach ja, als je zelf al zover gezakt bent qua taalgebruik dan is het aanpassen van iemands posts al snel grappig.
Omdat ze toch stiekem wel wil winnen. Mo heeft natuurlijk nog wel haar fanatisme! En stel dat ze morgen besluit om er niet uit te gaan, dan heeft ze in ieder geval nog het geheim geraden!quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:24 schreef snetje het volgende:
dus als ik het goed heb ...heeft Flip eerst gedrukt op het geheim van Karim en fout .... en daarna Mo en goed?
waarom drukt ze nog op een geheim? als ze toch weg wil???? ik ga haar steeds akeliger vinden
niet te gelovenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:24 schreef Dakotamu het volgende:
was voor mij vanmiddag dat ik haar volledig uitgekots heb, toen ze zei dat als de dierenarts kwam dat ze wil dat zijn tandjes gevijld worden omdat die te scherp zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:24 schreef knagsje het volgende:
[..]
sharon daalt hierdoor bij mij heel snel in punten.....
dan spoor je toch niet???quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:26 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
was voor mij vanmiddag dat ik haar volledig uitgekots heb, toen ze zei dat als de dierenarts kwam dat ze wil dat zijn tandjes gevijld worden omdat die te scherp zijn![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |