Geen fan, maar ik vind het wel een van de weinige bewoners die het de moeite waard maakten SST te volgen.quote:
mamajo, de stem en dus Jo hoe verassend zegquote:Op maandag 25 april 2011 23:50 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
En wie maakt dan de kist open, wie bepaalt dat?
Ken je Lieke nog van de DGK, ook zo gehaaid.quote:Op maandag 25 april 2011 23:50 schreef Candyfreak het volgende:
Ik gun Mo niet eens 1% van de stemmen
En nog zijn er die het grappig vinden...quote:
mo zelf dacht ik? wel toepasselijk , ze kan lekker de hele dag slapenquote:Op maandag 25 april 2011 23:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Wie heeft die plastic pop eigenlijk de naam laura gegeven?
Ik gok dat Mo het mag doen, ultieme mind-fuck aangezien ze genomineerd wil zijn.quote:Op maandag 25 april 2011 23:52 schreef knagsje het volgende:
[..]
mamajo, de stem en dus Jo hoe verassend zeg
nou en of ik dat loeder nog ken ....ohh die was erg he?quote:Op maandag 25 april 2011 23:52 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ken je Lieke nog van de DGK, ook zo gehaaid.
Mee lurken op andermans succes en nu voelt Mo dat niemand haar meer steunt op Gerard na denk ik.
quote:Op maandag 25 april 2011 23:53 schreef Noelle06 het volgende:
WTF,. Flip zegt de stem zegt dat ik op de baby lijk
Zorgt idd voor wat actie, maar wel irritante actie...quote:Op maandag 25 april 2011 23:51 schreef Ifa het volgende:
[..]
Geen fan, maar ik vind het wel een van de weinige bewoners die het de moeite waard maakten SST te volgen.
denk ut ook......quote:Op maandag 25 april 2011 23:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik gok dat Mo het mag doen, ultieme mind-fuck aangezien ze genomineerd wil zijn.
Mo is net zo een.quote:Op maandag 25 april 2011 23:53 schreef Stability het volgende:
[..]
nou en of ik dat loeder nog ken ....ohh die was erg he?
Ben je serieus wel goed bij je hoofdquote:Op maandag 25 april 2011 23:52 schreef Mita het volgende:
Wie gaat er op Mo's echte baby letten, als ze geen andere mensen om zich heen heeft, om te plassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |