haha...slaap lekker ,tot morgenquote:Op maandag 25 april 2011 23:44 schreef sjampoeh het volgende:
ik ga erbij liggen ala lau![]()
ik zwaai alvast
quote:Op maandag 25 april 2011 23:44 schreef sjampoeh het volgende:
ik zwaai alvast
doeiiiiiiiquote:Op maandag 25 april 2011 23:44 schreef sjampoeh het volgende:
ik zwaai alvast
quote:Op maandag 25 april 2011 23:44 schreef sjampoeh het volgende:
ik zwaai alvast
Dat is masseren, moet in opdracht zijn van de stem. Heel langzaam de boel verdraaien.....quote:Op maandag 25 april 2011 23:45 schreef mevrouwdebok het volgende:
mo is gewoon aan het vissen om door nederland gekozen te worden om weer terug het huis in te gaan !
quote:Op maandag 25 april 2011 23:45 schreef mevrouwdebok het volgende:
mo is gewoon aan het vissen om door nederland gekozen te worden om weer terug het huis in te gaan !
Ik wel, maar ze moet donderdag wel opzouten. En Jo als volgendequote:
quote:Op maandag 25 april 2011 23:46 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb zo'n chocolade paashaas gekregen. Ben aan de oren begonnen, lekker! Maar ik moet opeens aan Laura denken. Weet ook niet waarom
Waarom spreekt niemand haar daar op aanquote:Op maandag 25 april 2011 23:41 schreef IamCurious het volgende:
Mo die bleef om haar medebewoners niet te duperen, onttrekt zo ff de poen aan het spel........
Me 2!quote:Op maandag 25 april 2011 23:46 schreef Candyfreak het volgende:
Ik ben die vieze spelletjes van Mo helemaal zat![]()
![]()
ja ik ook, wat een aanstellerig labiel mens is dat !quote:Op maandag 25 april 2011 23:46 schreef Candyfreak het volgende:
![]()
Ja... OMFGquote:Op maandag 25 april 2011 23:45 schreef Mita het volgende:
Wat Nederland vindt van het kleine lieve meisje Mootje, zegt ze van zichzelf
zouden beiden geen vriendinnen van me worden of zoals de zus van maik zei: ik zou er niet mee gaan shoppenquote:
Nee Mo doucht gewoon niet...quote:Op maandag 25 april 2011 23:47 schreef Day het volgende:
Mo mag niet douchen? Zwangere vrouwen douchen niet?
Yeah right, maar ondertussen word ze op de SST site en in de daily's zeer slecht neergezet.quote:Op maandag 25 april 2011 23:46 schreef IamCurious het volgende:
[..]
Dat is masseren, moet in opdracht zijn van de stem. Heel langzaam de boel verdraaien.....
Willen jullie mij aub helpen die paar dagen ?????quote:Op maandag 25 april 2011 23:46 schreef Candyfreak het volgende:
![]()
Ik ook, die is heel erg sniekie. Lult zichzelf liefquote:Op maandag 25 april 2011 23:46 schreef Candyfreak het volgende:
![]()
Nee wie die doos kraakt mag kiezen wie genomineerd isquote:Op maandag 25 april 2011 23:47 schreef ZaZoe het volgende:
IK heb het idee dat ze niet gaan nomineren en dat iedereen deze keer genomineerd wordt
dat ligt dus ook aan de stem, want die geeft ze om en om opdrachtenquote:Op maandag 25 april 2011 23:48 schreef Sonera het volgende:
[..]
Nee wie die doos kraakt mag kiezen wie genomineerd is
Welk kindquote:Op maandag 25 april 2011 23:48 schreef chufi het volgende:
Ze kijk niet eens om naar dr kind
[ afbeelding ]
snap ik wel, maar die jo is in en in gemeen......en dat haat ik in mensenquote:Op maandag 25 april 2011 23:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zouden beiden geen vriendinnen van me worden of zoals de zus van maik zei: ik zou er niet mee gaan shoppen
Nee, blijkbaar mag alleen degene die de kist openmaakt morgen nomineren.quote:Op maandag 25 april 2011 23:47 schreef ZaZoe het volgende:
IK heb het idee dat ze niet gaan nomineren en dat iedereen deze keer genomineerd wordt
Nou, die Johanna was ook 3 keer niks, je laten lenen voor dit soort bull shit.quote:Op maandag 25 april 2011 23:48 schreef willem67 het volgende:
Mo speelt vieze spelletjes en niet alleen met Maik.
Hoop dat ze donderdag met 1% naar huis gaat en dat Maik slim is en toch voor Johanna heeft gekozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |