haha...slaap lekker ,tot morgenquote:Op maandag 25 april 2011 23:44 schreef sjampoeh het volgende:
ik ga erbij liggen ala lau![]()
ik zwaai alvast
quote:Op maandag 25 april 2011 23:44 schreef sjampoeh het volgende:
ik zwaai alvast
doeiiiiiiiquote:Op maandag 25 april 2011 23:44 schreef sjampoeh het volgende:
ik zwaai alvast
quote:Op maandag 25 april 2011 23:44 schreef sjampoeh het volgende:
ik zwaai alvast
Dat is masseren, moet in opdracht zijn van de stem. Heel langzaam de boel verdraaien.....quote:Op maandag 25 april 2011 23:45 schreef mevrouwdebok het volgende:
mo is gewoon aan het vissen om door nederland gekozen te worden om weer terug het huis in te gaan !
quote:Op maandag 25 april 2011 23:45 schreef mevrouwdebok het volgende:
mo is gewoon aan het vissen om door nederland gekozen te worden om weer terug het huis in te gaan !
Ik wel, maar ze moet donderdag wel opzouten. En Jo als volgendequote:
quote:Op maandag 25 april 2011 23:46 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb zo'n chocolade paashaas gekregen. Ben aan de oren begonnen, lekker! Maar ik moet opeens aan Laura denken. Weet ook niet waarom
Waarom spreekt niemand haar daar op aanquote:Op maandag 25 april 2011 23:41 schreef IamCurious het volgende:
Mo die bleef om haar medebewoners niet te duperen, onttrekt zo ff de poen aan het spel........
Me 2!quote:Op maandag 25 april 2011 23:46 schreef Candyfreak het volgende:
Ik ben die vieze spelletjes van Mo helemaal zat![]()
![]()
ja ik ook, wat een aanstellerig labiel mens is dat !quote:Op maandag 25 april 2011 23:46 schreef Candyfreak het volgende:
![]()
Ja... OMFGquote:Op maandag 25 april 2011 23:45 schreef Mita het volgende:
Wat Nederland vindt van het kleine lieve meisje Mootje, zegt ze van zichzelf
zouden beiden geen vriendinnen van me worden of zoals de zus van maik zei: ik zou er niet mee gaan shoppenquote:
Nee Mo doucht gewoon niet...quote:Op maandag 25 april 2011 23:47 schreef Day het volgende:
Mo mag niet douchen? Zwangere vrouwen douchen niet?
Yeah right, maar ondertussen word ze op de SST site en in de daily's zeer slecht neergezet.quote:Op maandag 25 april 2011 23:46 schreef IamCurious het volgende:
[..]
Dat is masseren, moet in opdracht zijn van de stem. Heel langzaam de boel verdraaien.....
Willen jullie mij aub helpen die paar dagen ?????quote:Op maandag 25 april 2011 23:46 schreef Candyfreak het volgende:
![]()
Ik ook, die is heel erg sniekie. Lult zichzelf liefquote:Op maandag 25 april 2011 23:46 schreef Candyfreak het volgende:
![]()
Nee wie die doos kraakt mag kiezen wie genomineerd isquote:Op maandag 25 april 2011 23:47 schreef ZaZoe het volgende:
IK heb het idee dat ze niet gaan nomineren en dat iedereen deze keer genomineerd wordt
dat ligt dus ook aan de stem, want die geeft ze om en om opdrachtenquote:Op maandag 25 april 2011 23:48 schreef Sonera het volgende:
[..]
Nee wie die doos kraakt mag kiezen wie genomineerd is
Welk kindquote:Op maandag 25 april 2011 23:48 schreef chufi het volgende:
Ze kijk niet eens om naar dr kind
[ afbeelding ]
snap ik wel, maar die jo is in en in gemeen......en dat haat ik in mensenquote:Op maandag 25 april 2011 23:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zouden beiden geen vriendinnen van me worden of zoals de zus van maik zei: ik zou er niet mee gaan shoppen
Nee, blijkbaar mag alleen degene die de kist openmaakt morgen nomineren.quote:Op maandag 25 april 2011 23:47 schreef ZaZoe het volgende:
IK heb het idee dat ze niet gaan nomineren en dat iedereen deze keer genomineerd wordt
Nou, die Johanna was ook 3 keer niks, je laten lenen voor dit soort bull shit.quote:Op maandag 25 april 2011 23:48 schreef willem67 het volgende:
Mo speelt vieze spelletjes en niet alleen met Maik.
Hoop dat ze donderdag met 1% naar huis gaat en dat Maik slim is en toch voor Johanna heeft gekozen.
beidenquote:Op maandag 25 april 2011 23:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
snap ik wel, maar die jo is in en in gemeen......en dat haat ik in mensen
wacht maar af..... (ik hoop natuurlijk dat ze wel weggaat!!!!)quote:Op maandag 25 april 2011 23:48 schreef Urb het volgende:
[..]
Yeah right, maar ondertussen word ze op de SST site en in de daily's zeer slecht neergezet.
No sense it makes.
een beetje nog wel..........word alleen steeds minder, zou het zelfs niet eens meer zo erg vinden als ze zou gaan........quote:
En wie maakt dan de kist open, wie bepaalt dat?quote:Op maandag 25 april 2011 23:49 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar mag alleen degene die de kist openmaakt morgen nomineren.
Precies, dat willen voorkomen is al helemaal dom!quote:Op maandag 25 april 2011 23:49 schreef Sonera het volgende:
Maar als je vent geen 2 weken op je kan en wilt wachten dan is tie je toch niet waard? wat een zelfbeeld heeft dat kind
Mama Joquote:Op maandag 25 april 2011 23:50 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
En wie maakt dan de kist open, wie bepaalt dat?
Moet je bv deze news bijlage lezen, en dan ook de reacties eropquote:Op maandag 25 april 2011 23:49 schreef IamCurious het volgende:
[..]
wacht maar af..... (ik hoop natuurlijk dat ze wel weggaat!!!!)
dat word dan toch genieten Mo 1 % kijk dan mag ze huilen!quote:Op maandag 25 april 2011 23:50 schreef Candyfreak het volgende:
Ik gun Mo niet eens 1% van de stemmen
flip is er bij.....ze zijn echt niet goed hoorquote:
een heel laag, vind ik heel jammer voor haar....quote:Op maandag 25 april 2011 23:49 schreef Sonera het volgende:
Maar als je vent geen 2 weken op je kan en wilt wachten dan is tie je toch niet waard? wat een zelfbeeld heeft dat kind
Geen fan, maar ik vind het wel een van de weinige bewoners die het de moeite waard maakten SST te volgen.quote:
mamajo, de stem en dus Jo hoe verassend zegquote:Op maandag 25 april 2011 23:50 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
En wie maakt dan de kist open, wie bepaalt dat?
Ken je Lieke nog van de DGK, ook zo gehaaid.quote:Op maandag 25 april 2011 23:50 schreef Candyfreak het volgende:
Ik gun Mo niet eens 1% van de stemmen
En nog zijn er die het grappig vinden...quote:
mo zelf dacht ik? wel toepasselijk , ze kan lekker de hele dag slapenquote:Op maandag 25 april 2011 23:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Wie heeft die plastic pop eigenlijk de naam laura gegeven?
Ik gok dat Mo het mag doen, ultieme mind-fuck aangezien ze genomineerd wil zijn.quote:Op maandag 25 april 2011 23:52 schreef knagsje het volgende:
[..]
mamajo, de stem en dus Jo hoe verassend zeg
nou en of ik dat loeder nog ken ....ohh die was erg he?quote:Op maandag 25 april 2011 23:52 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ken je Lieke nog van de DGK, ook zo gehaaid.
Mee lurken op andermans succes en nu voelt Mo dat niemand haar meer steunt op Gerard na denk ik.
quote:Op maandag 25 april 2011 23:53 schreef Noelle06 het volgende:
WTF,. Flip zegt de stem zegt dat ik op de baby lijk
Zorgt idd voor wat actie, maar wel irritante actie...quote:Op maandag 25 april 2011 23:51 schreef Ifa het volgende:
[..]
Geen fan, maar ik vind het wel een van de weinige bewoners die het de moeite waard maakten SST te volgen.
denk ut ook......quote:Op maandag 25 april 2011 23:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik gok dat Mo het mag doen, ultieme mind-fuck aangezien ze genomineerd wil zijn.
Mo is net zo een.quote:Op maandag 25 april 2011 23:53 schreef Stability het volgende:
[..]
nou en of ik dat loeder nog ken ....ohh die was erg he?
Ben je serieus wel goed bij je hoofdquote:Op maandag 25 april 2011 23:52 schreef Mita het volgende:
Wie gaat er op Mo's echte baby letten, als ze geen andere mensen om zich heen heeft, om te plassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |