Kan dat niet in de OP die info want persoonlijk vind ik het schandalig hoe sommige hier te keer gaan vanwege die pup en Sharon. Ik zie dat beesie alleen maar blij en spelen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:53 schreef Day het volgende:
[..]
Echt, hè?
Dat kind heeft een hond en 4 paarden, maar ze is een enorme dierenbeul!![]()
Hebben jullie trouwens gehoord dat zij eigenlijk het liefst die bench bij haar op de kamer wil zetten, maar dat dat gewoon niet mag?
Maar die kan wel gaan janken, en daar wacht ik nog even opquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:56 schreef Coos het volgende:
Die baby van Mo is ook hoogbegaafd. Die heeft al door dat ie niet mag blaffen.
Zo word alles verdraaid wat over die hond gaat, het is de laatste tijd de meest besproken bewoner van dat hok en hij heeft niet eens een geheim. Opzouten met dat beestquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:56 schreef Namat het volgende:
[..]
Nee, ze zei: ik kan die bench wel op de slaapkamer zetten maar dan went hij eraan en ik vind dat niet horen, een hond op een slaapkamer.
En dat is iets héél anders dan wat jij schrijft.
Ik pis in mijn broek als dat zo is maar dan had dat ding nu toch al gejanktquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar die kan wel gaan janken, en daar wacht ik nog even op
Ik mankeer niks aan mijn oren. Ze zei 'ik zou het liefst willen'quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:56 schreef Namat het volgende:
[..]
Nee, ze zei: ik kan die bench wel op de slaapkamer zetten maar dan went hij eraan en ik vind dat niet horen, een hond op een slaapkamer.
Zo is dat snetje. ik zeg niet dat het niet beter kan maar er wordt een hoop kletskoek geloofd hier, niet normaalquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:57 schreef snetje het volgende:
gedoe allemaal om die hond.. ten eerste heeft hij het daar stukken beter dan in een asiel daaro!
ten 2de zal de bench aangehouden moeten worden zodat SS er meer controle over heeft ( flikker die hond ff in de bench voor de volgende opnames) en Sharon doet echt wel der best ... tis niet niks om zon eigenwijze pup op te voeden ... en al helemaal niet als er constant licht en geluid aanwezig is ...
dat zei ze inderdaad, naast gerard, die al heel vaak heeft gezegd dat zijn hondje in bed slaapt lolquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:56 schreef Namat het volgende:
[..]
helemaal mee eens, het hondje zit zichzelf op te naaien, omdat hij zijn zin op wil eisen, best dominant.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:57 schreef snetje het volgende:
gedoe allemaal om die hond.. ten eerste heeft hij het daar stukken beter dan in een asiel daaro!
ten 2de zal de bench aangehouden moeten worden zodat SS er meer controle over heeft ( flikker die hond ff in de bench voor de volgende opnames) en Sharon doet echt wel der best ... tis niet niks om zon eigenwijze pup op te voeden ... en al helemaal niet als er constant licht en geluid aanwezig is ...
Je was in een vorig leven cowboy?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je moet bij het paardenvolk geleefd hebben om dat te beseffen. Jij dus niet, ik wel, neem het maar van me aan, en wat ik zeg is goedbedoeld.
Amen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:57 schreef snetje het volgende:
Yepquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:03 schreef Day het volgende:
Karim twijfelt of hij wel op Mo gaat stemmen. Dat heb ik al een paar dagen in de gaten.
De traantjes hebben bij hem gewerkt.
Gut inééns heeft iedereen een andere mening... Geweldig ditquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:00 schreef MargrietV het volgende:
[..]
helemaal mee eens, het hondje zit zichzelf op te naaien, omdat hij zijn zin op wil eisen, best dominant.
Oh, "partner"quote:
Als ze stuwing krijgtquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:07 schreef Coos het volgende:
Hoelaat moet Mo borstvoeding geven??Dan blijf ik nog even op.
Ik zit ook een beetje verbaasd te luisteren, het lijkt er op dat juist Karim het maar raar vindt. Dat ze terwijl ze nog maar 2,5 week te gaan heeft, de meeste geheimen heeft geraden, ontzettend fanatiek is, maar het nu op wil geven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |