quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:46 schreef PoezeligDing het volgende:
'Hou jij me nu maar vast'
'Dat doe ik toch'
'Ja maar niet goed'
Ja nu MOET ie lepeltje lepeltje maar dat vind Flip te warmquote:
Slaap lekker cowboyquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maar het is alweer dinsdag. Werken straks en zulks.
En flip blijft er maar bij liggen. Triest hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:48 schreef Day het volgende:
Het valt dus wel mee met het doordraaien, ze is alweer aan het lachen.
Jo durft er 1000% op te wedden dat het niks wordt tussen haar en flip. Denk dat ze dat makkelijk wint.
Mensen die klagen over dat de hond slecht behandeld wordquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En flip blijft er maar bij liggen. Triest hoor.
Die 1000 euro was toch omdat ze echt niet zeker te weten de broek niet aan heeft!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:48 schreef Day het volgende:
Het valt dus wel mee met het doordraaien, ze is alweer aan het lachen.
Jo durft er 1000% op te wedden dat het niks wordt tussen haar en flip. Denk dat ze dat makkelijk wint.
Haar moeder was toch een BOM?? Of tenminste een alleenstaande moeder??quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:50 schreef PoezeligDing het volgende:
'Een man die niet wil kroelen, zo ben ik niet opgevoed'
Ja, wat is erger, in een bench of in bed met Joquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Mensen die klagen over dat de hond slecht behandeld word
Ik dacht dat ze flip juist daarom zo waardeerde, omdat ze dat niet gewend was?quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:50 schreef PoezeligDing het volgende:
'Een man die niet wil kroelen, zo ben ik niet opgevoed'
Geen BOM, ze heeft er niet voor gekeuzen. Die was toch zo zielig 'omdat jo's vader in het ouderlijk bed lag te krikken met het meisje dat de foto's ontwikkelde, terwijl haar moeder keihard aan het werk was met jo in een draagzak'.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Haar moeder was toch een BOM?? Of tenminste een alleenstaande moeder??
Ze vindt elke dag wel weer wat anders om over te zeiken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:51 schreef Day het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze flip juist daarom zo waardeerde, omdat ze dat niet gewend was?
De arme schat heeft 3,5 jaar met oud ijzer in bed gelegen, das best koud jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:51 schreef Day het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze flip juist daarom zo waardeerde, omdat ze dat niet gewend was?
Alsof plastic tieten wel warm zijn!quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:53 schreef Soury het volgende:
[..]
De arme schat heeft 3,5 jaar met oud ijzer in bed gelegen, das best koud ja
Kan zij niet in die bench en dan het hondje naast Flip??quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:54 schreef PoezeligDing het volgende:
En Jo gaat demonstratief op de bank liggen...
Nee, die heeft even te veel lol met Mo!quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:55 schreef Day het volgende:
Jo is weer eens boos op Flip en gaat uit bed. Ben benieuwd of hij er achteraan gaat.
Oh, dat betekent dat ie 'r zo op gaat zoeken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:55 schreef Soury het volgende:
Hahaha tis weer zover Flip zegt "Weet ik veel" Ik ga lekker slapen
Ahh dat is het jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, die heeft even te veel lol met Mo!
En ze durft om 1000 euro te wedden dat ze echt de broek niet aan heeft!quote:
is eigenbelang van moquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:59 schreef Day het volgende:
Hmm, Flip is niet van plan erachteraan te gaan.
En Mo adviseert 'm om af en toe aan aan zichzelf te denken.
Hoop dat Maik dat advies ook ter harte neemt straks!quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:59 schreef Day het volgende:
en ze gebruiken het beeldmateriaal voor het slaapwandelen, want dat vergeet ze de laatste tijd :pquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:55 schreef ToughLove het volgende:
Jo gaat de daily van morgen alvast vullen.
Dat heb ik vaker gezien.. en gehoordquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:59 schreef Day het volgende:
En Mo roept om iedere scheet Flipquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:01 schreef ToughLove het volgende:
Aan de ene kant snap ik Jo ook wel want hij doet soms ook wel afstandelijk, maar dit is natuurlijk wel weer lekker dramatisch zoals we gewend zijn.
Nee daar is Dennis nu ook wel achter.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Alsof plastic tieten wel warm zijn!
Klopt. Flip is juist meer afstand van Jo is gaan nemen, ná de kus. Hij zit niet meer de hele dag achter haar aan en doet niet meer klakkeloos wat zij zegt. Dus snap best dat dit érg verwarrend is voor Miss 'Ik krijg altijd aandacht en mijn zin'.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:01 schreef ToughLove het volgende:
Aan de ene kant snap ik Jo ook wel want hij doet soms ook wel afstandelijk, maar dit is natuurlijk wel weer lekker dramatisch zoals we gewend zijn.
Ja, de truc werkte nietquote:
Toch heeft Flip aangegeven dat hij niet de hele dag wil flikflooien en zo.. Maar ja, toen zaten haar oren waarschijnlijk weer vol..quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:04 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt. Flip is juist meer afstand van Jo is gaan nemen, ná de kus. Hij zit niet meer de hele dag achter haar aan en doet niet meer klakkeloos wat zij zegt. Dus snap best dat dit érg verwarrend is voor Miss 'Ik krijg altijd aandacht en mijn zin'.
Is ook zo en ik geef hem ook helemaal gelijk!quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Toch heeft Flip aangegeven dat hij niet de hele dag wil flikflooien en zo.. Maar ja, toen zaten haar oren waarschijnlijk weer vol..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |