Mo krijgt stuwing op de verkeerde plaats.quote:
Niet dus, Karim wil Mo steunen als ze toch wil blijven, als ik dat goed gehoord hebquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:08 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zit ook een beetje verbaasd te luisteren, het lijkt er op dat juist Karim het maar raar vindt. Dat ze terwijl ze nog maar 2,5 week te gaan heeft, de meeste geheimen heeft geraden, ontzettend fanatiek is, maar het nu op wil geven.
Daar wacht ik ook nog even op Coosquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:07 schreef Coos het volgende:
Hoelaat moet Mo borstvoeding geven??Dan blijf ik nog even op.
duhuu ...nachtploeg he!quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Gut inééns heeft iedereen een andere mening... Geweldig dit
Ze zitten er bovenop. Ik verbaas me soms !!! Mo gaat echt niet weg. Dat blijkt uit haar missiequote:Op dinsdag 26 april 2011 01:08 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zit ook een beetje verbaasd te luisteren, het lijkt er op dat juist Karim het maar raar vindt. Dat ze terwijl ze nog maar 2,5 week te gaan heeft, de meeste geheimen heeft geraden, ontzettend fanatiek is, maar het nu op wil geven.
Is voor Karim strategisch ook beter. Of ze gaat zelf weg of is anders in de finale makkelijk te verslaan. Beter deze week eerst een sterkere speler naar huis...quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:09 schreef Mita het volgende:
[..]
Niet dus, Karim wil Mo steunen als ze toch wil blijven, als ik dat goed gehoord heb
Mo gaat weg, bets are openquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zitten er bovenop. Ik verbaas me soms !!! Mo gaat echt niet weg. Dat blijkt uit haar missie
Dat niemand zegt: maar mo, jij wilt toch weg, waarom ga je dan voor een geheim? Of waarom ben je zo fanatiek bezig met je missie OF Waarom ga je niet gewoon?quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zitten er bovenop. Ik verbaas me soms !!! Mo gaat echt niet weg. Dat blijkt uit haar missie
Helemaal mee eens. Je hoort over dat laatste ook nooit dat iemand daar eens voor naar 'de Stem ' is gegaan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:13 schreef Day het volgende:
[..]
Dat niemand zegt: maar mo, jij wilt toch weg, waarom ga je dan voor een geheim? Of waarom ben je zo fanatiek bezig met je missie OF Waarom ga je niet gewoon?
Zelfde geldt voor het voortrekken van Jo. Niemand die er wat van zegt. Vraag me af waar ze bang voor zijn. Want daar lijkt het wel op.
Voorzichtigheid Moeder van Porcelein Kast?quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:13 schreef Day het volgende:
[..]
Dat niemand zegt: maar mo, jij wilt toch weg, waarom ga je dan voor een geheim? Of waarom ben je zo fanatiek bezig met je missie OF Waarom ga je niet gewoon?
Zelfde geldt voor het voortrekken van Jo. Niemand die er wat van zegt. Vraag me af waar ze bang voor zijn. Want daar lijkt het wel op.
Mo wil niet weggestemd worden dat zou haar afgang zijn (niet winnen). Ze wil niet weg maar jankt net zo lang totdat ze de stemmingen weet. Dom is ze niet wat dat betreftquote:
Exactly.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:13 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:18 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Aan zijn moppies thuis natuurlijk
Niemand die de weddenschap aan durft te nemen. Dan voor jou een eenmalig aanbod: Jij krijgt van mij ¤50 als ze blijft en ik van jou ¤50 als ze gaat donderdagavond.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Mo wil niet weggestemd worden dat zou haar afgang zijn (niet winnen). Ze wil niet weg maar jankt net zo lang totdat ze de stemmingen weet. Dom is ze niet wat dat betreft
Precies en ze vergeet hem ook te verschonen en fles te geven, Moet elke 2 uur, Missie dus mislukt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:17 schreef Urb het volgende:
[..]
Exactly.![]()
Ik zou bijna in Bart's theorie gaan geloven dat ze allemaal een zak geld beloofd is als ze braag meespelen maar ik weiger dat toch echt te geloven bij mensen als Karim en Gerard.![]()
Minor details, waarom mag Mo nu wel naar de wc en haar kindje alleen laten twerwijl ze overdag zo overdreven moeilijk deden, doe het dan goed, of helemaal niet.
Ze had gisteren al uitgedokterd wie er op wie zou stemmen én dat zij niet op de stoel zou komen. Let wel, de dag nadat ze aangekondigd had dat ze echt, echt, echt weg wou. Als ik mjn vriendje en familie (waarvan ze het filmpje niet hoefde te zien, zo erg mist ze ze) zo zou missen, zou dat het laatste zijn waarmee ik me bezig zou houden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Mo wil niet weggestemd worden dat zou haar afgang zijn (niet winnen). Ze wil niet weg maar jankt net zo lang totdat ze de stemmingen weet. Dom is ze niet wat dat betreft
quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:18 schreef snetje het volgende:
ik had echt ..terwijl Mo aan het pissen was de pop ... gepoptnappeden dan Mo de volgende morgen pas ...uuuhhuuu Lauwtje is weeeeheeeeg!!!
![]()
Jij loopt zeker al weken te wapperen met de goldcard van Geer in de PC Hooft?quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:18 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Aan zijn moppies thuis natuurlijk
Nee joh, lekker on-line bij TOFs bestellen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij loopt zeker al weken te wapperen met de goldcard van Geer in de PC Hooft?
Lauraatje bij Segootje in de bench, hij gezelschap en een speeltje.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:18 schreef snetje het volgende:
ik had echt ..terwijl Mo aan het pissen was de pop ... gepoptnappeden dan Mo de volgende morgen pas ...uuuhhuuu Lauwtje is weeeeheeeeg!!!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |