Ze had gisteren al uitgedokterd wie er op wie zou stemmen én dat zij niet op de stoel zou komen. Let wel, de dag nadat ze aangekondigd had dat ze echt, echt, echt weg wou. Als ik mjn vriendje en familie (waarvan ze het filmpje niet hoefde te zien, zo erg mist ze ze) zo zou missen, zou dat het laatste zijn waarmee ik me bezig zou houden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Mo wil niet weggestemd worden dat zou haar afgang zijn (niet winnen). Ze wil niet weg maar jankt net zo lang totdat ze de stemmingen weet. Dom is ze niet wat dat betreft
quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:18 schreef snetje het volgende:
ik had echt ..terwijl Mo aan het pissen was de pop ... gepoptnappeden dan Mo de volgende morgen pas ...uuuhhuuu Lauwtje is weeeeheeeeg!!!
![]()
Jij loopt zeker al weken te wapperen met de goldcard van Geer in de PC Hooft?quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:18 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Aan zijn moppies thuis natuurlijk
Nee joh, lekker on-line bij TOFs bestellen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij loopt zeker al weken te wapperen met de goldcard van Geer in de PC Hooft?
Lauraatje bij Segootje in de bench, hij gezelschap en een speeltje.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:18 schreef snetje het volgende:
ik had echt ..terwijl Mo aan het pissen was de pop ... gepoptnappeden dan Mo de volgende morgen pas ...uuuhhuuu Lauwtje is weeeeheeeeg!!!
![]()
Wat een opmerking Mokum, die hoeft daar niet mee te wapperenquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er een groot verschil is dat streamers alles zien en opslaan zo bekijken wij het van alle kanten. Als je daar zit als persoontje kan er een toch een grote onzekerheid zijn. Plus weten ze niet echt wie te vertrouwen is. Dat gedeelte word wel leuker (voor de kijker)voor zover het nog kan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:13 schreef Day het volgende:
[..]
Dat niemand zegt: maar mo, jij wilt toch weg, waarom ga je dan voor een geheim? Of waarom ben je zo fanatiek bezig met je missie OF Waarom ga je niet gewoon?
Zelfde geldt voor het voortrekken van Jo. Niemand die er wat van zegt. Vraag me af waar ze bang voor zijn. Want daar lijkt het wel op.
Segootje sloopt Lauraatje directquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:21 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Lauraatje bij Segootje in de bench, hij gezelschap en een speeltje.
Oh hai, leuk dat je weer es langskomt Fen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:18 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Aan zijn moppies thuis natuurlijk
Waarmee je feitelijk zegt dat je je maar op 1 ding kunt concentreren. Gaat niet goed me Mo en wel op een paar fronten. Ze zoekt een oplossing en denkt dus over alle denkbare opties na. (en vindt niet echt een bevredigende oplossing dus blijft de twijfel)quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:19 schreef Day het volgende:
[..]
Ze had gisteren al uitgedokterd wie er op wie zou stemmen én dat zij niet op de stoel zou komen. Let wel, de dag nadat ze aangekondigd had dat ze echt, echt, echt weg wou. Als ik mjn vriendje en familie (waarvan ze het filmpje niet hoefde te zien, zo erg mist ze ze) zo zou missen, zou dat het laatste zijn waarmee ik me bezig zou houden.
het zou zooo de moeite van het kijken waard zijn als segredo die pop te pakken kreeg en stiekem in een hoekje op een arm te kauwen ligtquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:21 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Lauraatje bij Segootje in de bench, hij gezelschap en een speeltje.
Je hebt inside information?quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat een opmerking Mokum, die hoeft daar niet mee te wapperen
quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:19 schreef Day het volgende:
[..]
Ze had gisteren al uitgedokterd wie er op wie zou stemmen én dat zij niet op de stoel zou komen. Let wel, de dag nadat ze aangekondigd had dat ze echt, echt, echt weg wou. Als ik mjn vriendje en familie (waarvan ze het filmpje niet hoefde te zien, zo erg mist ze ze) zo zou missen, zou dat het laatste zijn waarmee ik me bezig zou houden.
Pfuh, ik ben een selfmade woman, heb zijn creditcard niet nodigquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee dat werkt niet omdat ik ook weet dat ze niet gaatquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niemand die de weddenschap aan durft te nemen. Dan voor jou een eenmalig aanbod: Jij krijgt van mij ¤50 als ze blijft en ik van jou ¤50 als ze gaat donderdagavond.
Tuurlijkquote:
Paardenworst ja, daar blijft het wel bijquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
TuurlijkMaar nog een vraag, heb jij veel ervaring met paarden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |