Hier ben ik het eerlijk gezegd wel mee eens. Laat die jongen emotie hebben, het is wat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:14 schreef Stirneriaan het volgende:
Ik vind dat Psv'ers hier gewoon om moet glimlachen en vooral grote jongens worden.
Ex-psv he. Moet je met die troepquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij heeft net zon mongolen kop als Hofland en die eindigde in Cyprus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die rode kaart van Engelaar gaat nog wel geseponeerd worden neem ik aan?Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Moet je nagaan waar Dzsuzsak volgens het DAM principe zou belandenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij heeft net zon mongolen kop als Hofland en die eindigde in Cyprus
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ben je nu boos omdat ik de waarheid zeg?
Nee, dit is DAM's autistenhoekje, inclusief stalkers.quote:
Ik ben niet boos. Ik ben niet eens Feyenoorder. Het valt me gewoon op hoe debiel jij overal op reageert. Het ging om de actie van Castaignos, niet of hij een mongolen-kop heeft.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ben je nu boos omdat ik de waarheid zeg?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ex-psv he. Moet je met die troep.
Hofland bij PSV was cool, die nodigde fans uit op een BBQ en een paar biertjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die rode kaart van Engelaar gaat nog wel geseponeerd worden neem ik aan?![]()
Toen hij bij Feyenoord ging voetballen reageerde net zo als een debiel als Castignos.
En nu zit hij in Cyprus"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
Gelukkig laat jij zien hoe het wel moet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik vind dat hij reageert als een debiel, gek he?
Dat heeft er denk ik meer mee te maken dat je toevallig Psv'er bent. Het is misschien niet chique, maar om je nou druk te maken om een uitspatting van een ventje dat net volwassen is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik vind dat hij reageert als een debiel, gek he?
Ja joh en hij schijnt bij de bus in Eindhoven na die vernedering ook nog eens door supporters van psv te zijn uitgescholden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:26 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Dat heeft er denk ik meer mee te maken dat je toevallig Psv'er bent. Het is misschien niet chique, maar om je nou druk te maken om een uitspatting van een ventje dat net volwassen is.
Ben wel benieuwd .. jij ook?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:25 schreef Chase_Utley het volgende:
Ow, trouwens, DAM die iemand beticht van het hebben van een mongolenkop.
Men moest eens nagaan hoe DAM eruit ziet
Rond die leeftijd zal het inderdaad wel liggen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd .. jij ook?
Hoe oud zou hij zijn? denk 30 ofzo ..
Das een nadeel van de beste te zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:29 schreef Stirneriaan het volgende:
Wat een verwende, kleinzielige ventjes trouwens die Psv'ers. Een paar keer per jaar krijgen ze een draai om hun oren en worden helemaal gek.
Het is te makkelijk om te generaliseren, maar zoals sommige op die actie van Castaignos reageren vind ik wat overdreven idd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:29 schreef Stirneriaan het volgende:
Wat een verwende, kleinzielige ventjes trouwens die Psv'ers. Een paar keer per jaar krijgen ze een draai om hun oren en worden helemaal gek.
Beste zijn in?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Das een nadeel van de beste te zijn
Sinds je mod bent hoor ik je louter verstandige dingen roepen manquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is te makkelijk om te generaliseren, maar zoals sommige op die actie van Castaignos reageren vind ik wat overdreven idd.
Jaren geen kampioen in een c-competitie kunnen worden en denken 'de beste' te zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk niet veel op m'n post gelet voordat ik mod werd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sinds je mod bent hoor ik je louter verstandige dingen roepen man
Inderdaad, de afgelopen 2 seizoenen haalden jullie toch maar mooi de landstitel binnen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nouja, ook de technische staf en veel spelers hebben er een handje van. In verhouding wordt Psv vrij weinig benadeeld, maar het gehuil is niet van de lucht als er een keer wat tegenzit (zo ook massaal de supporters na wat teleurstellende weken rond de winterstop). Bij Psv denk ik altijd al vrij snel: ze moeten daar eens grote jongens worden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is te makkelijk om te generaliseren, maar zoals sommige op die actie van Castaignos reageren vind ik wat overdreven idd.
Beetje flauw dit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:33 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Jaren geen kampioen in een c-competitie kunnen worden en denken 'de beste' te zijn.
Beste in trollen ben je sowiesoquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dan zou je dus at best de beste zijn van Nederland (wat je dus niet eens bent momenteel). Overigens doet hij daarmee ook een uitspraak over de actualiteit en dan kunnen we toch wel vaststellen dat hij wel erg hoog van de toren blaast.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beetje flauw dit.
Van alle Nederlandse clubs zijn ze de afgelopen 10 jaar wel de meest succesvolle. Verreweg de meest succesvolle zelf.
http://www.ijshockeyforum(...)=218327&postcount=17quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Beste in trollen ben je sowieso
Op die manier kun je 'de beste' ook over 30 - 40 - 50 jaar interpreteren. 'De beste' is momenteel gewoon Twente. (huidig landskampioen + momenteel 1ste).quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beetje flauw dit.
Van alle Nederlandse clubs zijn ze de afgelopen 10 jaar wel de meest succesvolle. Verreweg de meest succesvolle zelf.
Effe aangepastquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beetje flauw dit.
Van alle Nederlandse clubs zijn ze de afgelopen 10 30 jaar wel de meest succesvolle. Verreweg de meest succesvolle zelfs.
Ja dat sowieso.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op die manier kun je 'de beste' ook over 30 - 40 - 50 jaar interpreteren. 'De beste' is momenteel gewoon Twente. (huidig landskampioen + momenteel 1ste).
Dat is ook de grootste onzin. Dat kunnen wij ook wel zeggen met Stekelenburg.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:39 schreef Stokstaart het volgende:
Maar zonder de blessure van Reis waren ze het dit jaar ongetwijfeld ook weer geworden.
Nah, dan moet je ook meewegen dat een Ruiz van Twente bijv. veel geblesseerd is geweest dit seizoen. Heel vervelend zo'n blessure, maar als je een blessure niet op kunt vangen, heb je er gewoon geen recht op, als je aan het eind van de rit 3e ofzo wordt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja dat sowieso.
Maar zonder de blessure van Reis waren ze het dit jaar ongetwijfeld ook weer geworden.
En Rutten vind ik persoonlijk ook wel een enorme lafbek (tactisch).
Dat met Reis is puur hypothetisch, maar die kans is wel groot idd en Rutten vind ik persoonlijk een hele matige trainer. Niet in staat om een topclub te coachen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja dat sowieso.
Die is inderdaad bijna even lang geblesseerdquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat is ook de grootste onzin. Dat kunnen wij ook wel zeggen met Stekelenburg.
Was voetbal maar zo logisch, dan zou ik wellicht op goksites geld winnen ipv verliezen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja dat sowieso.
Als je altijd op winst voor PSV zou gokken had je geld gewonnenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was voetbal maar zo logisch, dan zou ik wellicht op goksites geld winnen ipv verliezen.
Kun je beter altijd op winst voor Ajax of Twente doen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je altijd op winst voor PSV zou gokken had je geld gewonnen
Die is net wegquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat is ook de grootste onzin. Dat kunnen wij ook wel zeggen met Stekelenburg.
Moet je even aan een FA doorgeven dat DAM weer 6 maanden gebanned mag worden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:45 schreef rubbereend het volgende:
is er ook nog een normale discussie mogelijk hier
En wel meer die hier posten. En als je niet tegen DAM kan negeer hem dan gewoon, dat maakt het een stuk makkelijker voor jezelfquote:
Zolang de neuzen er irritant zitten te doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:45 schreef rubbereend het volgende:
is er ook nog een normale discussie mogelijk hier
Hij volgt mij steeds ..quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En wel meer die hier posten. En als je niet tegen DAM kan negeer hem dan gewoon, dat maakt het een stuk makkelijker voor jezelf
Dat is dan toch het probleem dat je geen gelijkwaardige vervangers hebt. Dat wil vooral wat zeggen over de "brede kleedkamer" van PSV.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die is net weg
Bovendien winnen jullie sinds Vermeer op de goal staat ook gewoon je wedstrijden.
PSV heeft geen vervanger met het scorend vermogen van Reis.
Misschien kan jij hier eens mee ophouden. Hiermee lok je constant reacties uit + je komt over alsof je 14 jaar oud bent.quote:
Het interesseert me vrij weinig.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ban vragen is er toch een krijgen?
Jep, dat kun je ze wel verwijten. Mja die gasten moeten ook weer flink saneren las ik gisteren ergens in een krant. 4 miljoen minder en dan toch een elftal behouden dat voor het kampioenschap moet spelen, ik geef het ze te doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:47 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat is dan toch het probleem dat je geen gelijkwaardige vervangers hebt. Dat wil vooral wat zeggen over de "brede kleedkamer" van PSV.
Doe jij nu niet impliciet hetzelfde?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ban vragen is er toch een krijgen?
Ruilen voor Been?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:50 schreef rubbereend het volgende:
Goed wie moet Rutten opvolgen? Twee jaar geen kampioen worden en vooral de manier waarop. Hij schijnt ook niet zo goed met Brands te gaan..... oftewel alles lijkt aanwezig voor een afscheid.
Nee, die kans is er nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:50 schreef rubbereend het volgende:
Goed wie moet Rutten opvolgen? Twee jaar geen kampioen worden en vooral de manier waarop. Hij schijnt ook niet zo goed met Brands te gaan..... oftewel alles lijkt aanwezig voor een afscheid.
Wie wil er instappen bij dit PSV met dit vooruitzicht? Misschien een protegé van Hiddink want Guus zie ik het zelf niet meer doen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:50 schreef rubbereend het volgende:
Er zijn altijd trainers die willen instappen hoor. Maak je daar geen zorgen over.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wie wil er instappen bij dit PSV met dit vooruitzicht? Misschien een protegé van Hiddink want Guus zie ik het zelf niet meer doen.
Iemand noemde Van den Brom, dat vind ik een hele goede trainer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:50 schreef rubbereend het volgende:
Huub Stevens is weer beschikbaarquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:50 schreef rubbereend het volgende:
Ja, maar ik heb het over geschikte trainers.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Er zijn altijd trainers die willen instappen hoor. Maak je daar geen zorgen over.
Hij volgt jou naar het PSV topic?quote:
Ik denk niet dat Verbeek iets voor elkaar krijgt bij PSV, mafketel eerste klas dat. Alhoewel hij wel een beetje de allure van een louis van gaal type heeft.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Huub Stevens is weer beschikbaar![]()
Misschien GJ Verbeek?
Hij heeft het (behalve bij Feyenoordquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij volgt jou naar het PSV topic?
[..]
Ik denk niet dat Verbeek iets voor elkaar krijgt bij PSV, mafketel eerste klas dat. Alhoewel hij wel een beetje de allure van een louis van gaal type heeft.
Dat wel, maar dat zijn allemaal van die net niet clubs weet je. Of het bij een echte topclub zou lukken weet ik niet. Alhoewel hij ook met El Ham om kon gaan, en slechter dan Rutten kan nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij heeft het (behalve bij Feyenoord) tot nu toe wel overal waargemaakt. Nu bij AZ ook weer prima, vorig jaar Heracles was ook uitzonderlijk, Heerenveen.
Stevens heeft liever een Duits(talig) team onder zijn hoede. Zijn rigide trainingsmethoden haalt het slechtste boven bij enkele latino's en Oostblokkers...quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Huub Stevens is weer beschikbaar![]()
Misschien GJ Verbeek?
Adriaanse blijft liever in de zandbak. Zoveel mogelijk centen vangen totdat hij het fysiek niet meer aankan...quote:
En terecht, daar niet van.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Adriaanse blijft liever in de zandbak. Zoveel mogelijk centen vangen totdat hij het fysiek niet meer aankan...
Kan best wel wezen, maar er zijn meer mensen die hier graag een boeiend topic willen volgen. Nu staat weer alles vol met troepquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sorry, maar die Paul lokt het gewoon uit
Verbeek.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij heeft het (behalve bij Feyenoord) tot nu toe wel overal waargemaakt. Nu bij AZ ook weer prima, vorig jaar Heracles was ook uitzonderlijk, Heerenveen.
quote:
Die gast gewoon een harde kopstoot geven.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:17 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
Hadden jullie maar niet zo'n grote bek moeten hebben tegen die jongen na die 10-0. Volledig terecht dat ie op deze manier zn gram haalt.
Verbeek haalt meer rendement uit een groep dan zo'n watje als Rutten. Als Feyenoorder de wedstrijd meegemaakt in De Kuip maar dit is wel het slechtste PSV dat we ooit op bezoek hebben gehad.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Verbeek.Dat verdwijnt meteen dat beetje sympathie dat ik voor PSV heb.
Bij Stevens werkte de Iron man instelling ook nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Verbeek haalt meer rendement uit een groep dan zo'n watje als Rutten. Als Feyenoorder de wedstrijd meegemaakt in De Kuip maar dit is wel het slechtste PSV dat we ooit op bezoek hebben gehad.
Terwijl ze prima spelers hebben.
Stevens was bij PSV meer nog meer een domme hork. Zoals hij ook met die Zuid Amerikaanse jongens omging.....quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bij Stevens werkte de Iron man instelling ook niet
Idd. Alsof Mexicaanse miljonairs zich laten afblaffen door een bijna bejaarde man uit de mijnenstreek.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Stevens was bij PSV meer nog meer een domme hork. Zoals hij ook met die Zuid Amerikaanse jongens omging.....
Dat zou volgens mij wel een uitstekende trainer zijn voor dit PSV ja, maar die komt never nooit niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:41 schreef Stirneriaan het volgende:
Steve Mclaren zou wel wat zijn voor dit Psv. Een beetje plezier terug in Eindhoven zou geen kwaad kunnen.
Ja en dat jullie geen kampioen worden blijft ook staan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:13 schreef riododo het volgende:
Triest mannetje die Luc Castaignos ,gaat het niet redden bij inter.
Maar de 10-0 blijft staan !!!
We kunnen zelf nog kampioen worden op de laatste dag,2de plaats is in ons eigen hand ,gewoon 2 keer winnen.
Er loopt momenteel geen enkele zuid-Amerikaan bij ons rond die we niet kunnen missen. Een beetje botte bijl kunnen we wel gebruiken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Stevens was bij PSV meer nog meer een domme hork. Zoals hij ook met die Zuid Amerikaanse jongens omging.....
Maar Stevens heeft toch aangegeven dat hij niet meer bij PSV wilt werken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er loopt momenteel geen enkele zuid-Amerikaan bij ons rond die we niet kunnen missen. Een beetje botte bijl kunnen we wel gebruiken.
We kunnen in theorie nog steeds kampioen worden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 05:24 schreef OvergebruiktSarcasme het volgende:
[..]
Ja en dat jullie geen kampioen worden blijft ook staan.
Zie username en ondertitel...quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:48 schreef riododo het volgende:
[..]
We kunnen in theorie nog steeds kampioen worden.
PSV was al tijden afhankelijk van winstgevende transfers en CL-inkomsten. Valt een van beide weg dan heb je 'n probleem, vallen beide zaken weg dan heb je een groot probleem.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:08 schreef jpg97 het volgende:
Ik snap de financiële misere bij PSV ook niet helemaal.
Ik dacht dat Reker het allemaal zo goed had achtergelaten?
Nu zie je dat je zowel financiëel als sportief gewoon door de hoeven zakt door te bezuinigen op het spelersmateriaal.
Als Twente van Willem II wint, hebben ze aan een gelijkspel toch genoeg tegen Ajax?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:16 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Waar is de OP?
Trouwens sinds feyenoord-psv zijn er al 3 topics vol.
Vooral met trolls trouwens..
Maar,als Ajax verliest van Heerenveen,dan wordt PSV kampioen en krijgt twente de beker.
Ajax gaat winnen in de ArenA...quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als Twente van Willem II wint, hebben ze aan een gelijkspel toch genoeg tegen Ajax?
ajax wint wel van twente,misschien niet in de beker,dan o=op de laatste speeldag.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als Twente van Willem II wint, hebben ze aan een gelijkspel toch genoeg tegen Ajax?
PSV verspeelt ook gewoon punten tegen Groningen. Daarbij als Ajax verliest van Heerenveen dan wint Twente ook gewoon in de arena.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:16 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Waar is de OP?
Trouwens sinds feyenoord-psv zijn er al 3 topics vol.
Vooral met trolls trouwens..
Maar,als Ajax verliest van Heerenveen,dan wordt PSV kampioen en krijgt twente de beker.
Als Ajax gewoon wint in de arena is PSV nog steeds geen kampioen andersquote:
Wel als jullie verliezen van Heerenveen en wij winnen van Vitessequote:Op dinsdag 26 april 2011 12:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als Ajax gewoon wint in de arena is PSV nog steeds geen kampioen anders
En verliezen van Groningen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel als jullie verliezen van Heerenveen en wij winnen van Vitesse
Maar dan moeten jullie ook nog winnen van Groningen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel als jullie verliezen van Heerenveen en wij winnen van Vitesse
Precies. Eerst maar eens je eigen wedstrijden winnen. Alle drie hebben ze het bereiken van minimaal de voorronde van de CL nog in eigen hand. Moet je wel zelf gaan winnen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar dan moeten jullie ook nog winnen van Groningen.
Heerlijk he, die als als scenario's. Iedereen speculeert maar wat het gaat worden, daar moeten we nog op wachten.
Ach, zolang Ajax maar CL haalt. Kampioen zou een mooie extra zijn, alhoewel ik de derde ster liever win met een seizoen daverend voetbal. Maar ja je mag niet klagen héquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als Ajax PSV kampioen maakt koop ik een ajax shirt
Hypocrietje ben je toch ook hequote:Op dinsdag 26 april 2011 12:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als Ajax PSV kampioen maakt koop ik een ajax shirt
Kwalificeren voor de CL is voor Ajax vaker niet gelukt dan welquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ach, zolang Ajax maar CL haalt. Kampioen zou een mooie extra zijn, alhoewel ik de derde ster liever win met een seizoen daverend voetbal. Maar ja je mag niet klagen hé
Onzin uitkramen op een forum is door jou ook vaker wel gelukt dan niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kwalificeren voor de CL is voor Ajax vaker niet gelukt dan wel
Want?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Onzin uitkramen op een forum is door jou ook vaker wel gelukt dan niet.
Zit je nu al aan het bier?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:56 schreef Saekerhett het volgende:
Heerenveen - Ajax 1-1
Twente - Willem II 25-0
PSV - Vitesse 1-0
Ajax - Twente 8-0
Groningen - PSV 0-1
Dat zou heel erg baas zijn
Ajax heeft 9x meegedaan in de groepsfase van de CL, in 18 jaar...quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Onzin uitkramen op een forum is door jou ook vaker wel gelukt dan niet.
Nee ik zit effe te klooien met uitslagen in zo'n geautomatiseerd Excel-bestand dat zelf de ranglijst opstelt aan de hand van de uitslagenquote:
Klopt, dat is de helft, jij had het over 'vaker niet dan wel', dus jij hebt ongelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax heeft 9x meegedaan in de groepsfase van de CL, in 18 jaar...
Waaronder 1x gewonnen... Dus dat is de helft. Discussie over
Ikquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Klopt, dat is de helft, jij had het over 'vaker niet dan wel', dus jij hebt ongelijk.
lol lol lolquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Klopt, dat is de helft, jij had het over 'vaker niet dan wel', dus jij hebt ongelijk.
Had het over de kwalificatie voor de CLquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax heeft 9x meegedaan in de groepsfase van de CL, in 18 jaar...
Waaronder 1x gewonnen... Dus dat is de helft. Discussie over
Welk record?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:02 schreef DeNummer10 het volgende:
PSV heeft tenminste nog het schitterende record weten te vestigen dat het jarenlang niet verder dan de eerste groepsronde kwam.
Ik ook?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Had het over de kwalificatie voor de CL
Ik wil nog niet eens weten waar jij het over hebtquote:
quote:Dramatische aprilmaand: slechts een zege in zes duels
PSV is in de maand april met een dramatische reeks bezig. Van de zes duels deze maand wist PSV er slechts een te winnen. Alleen uit bij Heracles werd gewonnen. Tegen Benfica thuis en Heerenveen thuis werd gelijkgespeeld. Uit bij Benfica, Feyenoord en FC Twente werd verloren.
Ja, komt vast doordat jij nooit naar het stadion gaat.quote:
En waarom is dat een record?quote:
Ken je feiten dan ook beter... Zagreb was niet voor de CL, dat was de ronde in de UEFA Cup na Slavia Praag.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik wil nog niet eens weten waar jij het over hebt
Kopenhagen, Zagreb, Praag
Omdat dat geen enkele andere Nederlandse club dat heeft weten te presteren. Dat noem je dan een record.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En waarom is dat een record?
Snap ik als alleen PSV de cl haaltquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat dat geen enkele andere Nederlandse club dat heeft weten te presteren. Dat noem je dan een record.
Maar dan is het nog steeds wel een recordquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Snap ik als alleen PSV de cl haalt
Wat jij wil, rot je nu op naar de 020 topic?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar dan is het nog steeds wel een record
Waarom zou ik daar over PSV gaan praten? Beetje vreemd he.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat jij wil, rot je nu op naar de 020 topic?
U Jelly?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, komt vast doordat jij nooit naar het stadion gaat.
Inderdaad, jaloers op jou omdat je nooit naar het stadion gaat.quote:
Als PSV wint worden ze sowieso 2de...quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:16 schreef Smoofie het volgende:
Wat een QQ hier man. Zorg nou maar dat PSV wint dan zorgen wij ervoor dat twente 3e wordt.
En twente 3equote:Op dinsdag 26 april 2011 13:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als PSV wint worden ze sowieso 2de...
Hoe kom je daar bij?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Inderdaad, jaloers op jou omdat je nooit naar het stadion gaat.
Wil je zeggen dat het niet waar is dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij?Vast iemand van WZV die met zijn orginele account niet durft te posten...
yesquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat het niet waar is dan?
Was een woordgrapje van hemquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waardoor we CL missen en dieper in de financiële shit komen
Kijk jij bent zelf ook die lachende 3e, die gewoon kampioen wil worden en het uiteindelijk ook wordt!!quote:
Als Ajax de lachende 3e is wel jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:24 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Kijk jij bent zelf ook die lachende 3e, die gewoon kampioen wil worden en het uiteindelijk ook wordt!!
Volkomen terecht natuurlijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:39 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Rode kaart geseponeerd.. zijn we mooi klaar mee
Kunnen we mooi weer naar die vertragende factor kijken en een lange slungel die steeds de bal verliestquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:39 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Rode kaart geseponeerd.. zijn we mooi klaar mee
Die spoort ook niet helemaalquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:14 schreef Frey het volgende:
Daar staat Kuipers dan met zijn commentaar.
Bullshit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:17 schreef Stirneriaan het volgende:
Uiteindelijk heeft Cruijff wel gelijk dat de basistechniek van spelers te matig is. Engelaar moest alle zeilen bijzetten omdat hij een doodeenvoudig balletje gewoon te ver van zijn voet laat springen. Dan kom je altijd in dit soort situaties terecht. Ook al haalde hij toevallig dit keer de bal nog wel net.
Natuurlijk zijn er ook spelers die het prima beheersen, maar Engelaar is wel degelijk een voorbeeld van een veel grotere categorie waarvan de basistechniek onvoldoende is. Zeg maar 90+% van de voetballers in de Eredivisie. Ook bij Psv, Feyenoord en Twente etc.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bullshit.
Aissati, Beerens, Zaki, Affelay, Bakkal hebben allemaal een prima balbeheersing en hebben de gehele jeugdopleiding van PSV doorgelopen, Engelaar is gewoon een enorme zaadvoetballer
Dat krijg je als je 5e rangs buitenlanders haaltquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:24 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er ook spelers die het prima beheersen, maar Engelaar is wel degelijk een voorbeeld van een veel grotere categorie waarvan de basistechniek onvoldoende is. Zeg maar 90+% van de voetballers in de Eredivisie. Ook bij Psv, Feyenoord en Twente etc.
1 heel seizoenquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:28 schreef DeNummer10 het volgende:
Hoe lang was Moniz dan werkzaam bij PSV?
Welk seizoen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
1 heel seizoen, dat is met recht jarenlang te noemen.
Nee, die is prima in ordequote:Op dinsdag 26 april 2011 14:33 schreef Stirneriaan het volgende:
Moniz heeft een maand of 9 wat kaap- en draaioefeningen gedaan met een paar van de vele jeugdelftallen. Als dan de basistechniek van de Psv-jeugd niet subliem is...
Bij rood wordt toch standaard een onderzoek ingesteld om het aantal wedstrijden schorsing te bepalen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:35 schreef UltraR het volgende:
Rode kaart van Engelaar geseponeerd aan de hand van een complete herbeoordeling door de aanklager van de ernst van de overtreding.
What happened to 'als de scheidsrechter de situatie heeft gezien en heeft beoordeeld kan de KNVB daar niets meer aan veranderen'?
Dat geldt alleen als er geen kaart is gegeven.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:35 schreef UltraR het volgende:
Rode kaart van Engelaar geseponeerd aan de hand van een complete herbeoordeling door de aanklager van de ernst van de overtreding.
What happened to 'als de scheidsrechter de situatie heeft gezien en heeft beoordeeld kan de KNVB daar niets meer aan veranderen'?
Dat is alleen als iemand eigenlijk rood had moeten krijgen, maar de scheids heeft hem geel gegeven of het ongeval beoordeelt als gezien en een vrije trap oid gegeven. Bij een rode kaart word altijd nagegaan hoeveel wedstrijden schorsing en of ie wel terecht is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:35 schreef UltraR het volgende:
Niet helemaal waar volgens mij. Als er geel is gegeven, waar dat rood had moeten zijn kan de aanklager niks meer doen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat is alleen als iemand eigenlijk rood had moeten krijgen, maar de scheids heeft hem geel gegeven of het ongeval beoordeelt als gezien en een vrije trap oid gegeven. Bij een rode kaart word altijd nagegaan hoeveel wedstrijden schorsing en of ie wel terecht is.
Dat zegt hij toch.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:42 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Niet helemaal waar volgens mij. Als er geel is gegeven, waar dat rood had moeten zijn kan de aanklager niks meer doen.
Gelijkspel Ajax is al voldoende tegen Heerenveen. Daarna thuis winnen in de Arena van Twente. Als PSV dan 2x wint staan er 3 ploegen op 71 punten met PSV als nr.1 op doelsaldo (of Ajax klopt Twente met 10-0 of zo, maar dat gebeurt natuurlijk nooit in toppers ;-) )quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:16 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Waar is de OP?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:09 schreef Coelho het volgende:
[..]
Gelijkspel Ajax is al voldoende tegen Heerenveen. Daarna thuis winnen in de Arena van Twente. Als PSV dan 2x wint staan er 3 ploegen op 71 punten met PSV als nr.1 op doelsaldo (of Ajax klopt Twente met 10-0 of zo, maar dat gebeurt natuurlijk nooit in toppers ;-) )
De kans dat Groningen van PSV wint is alleen groter dan de kans dat Ajax van Twente gaat winnen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:09 schreef Coelho het volgende:
[..]
Gelijkspel Ajax is al voldoende tegen Heerenveen. Daarna thuis winnen in de Arena van Twente. Als PSV dan 2x wint staan er 3 ploegen op 71 punten met PSV als nr.1 op doelsaldo (of Ajax klopt Twente met 10-0 of zo, maar dat gebeurt natuurlijk nooit in toppers ;-) )
Ajax wint van twente,psv van groningen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
De kans dat Groningen van PSV wint is alleen groter dan de kans dat Ajax van Twente gaat winnen.
Terechtquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:35 schreef UltraR het volgende:
Daarom breken er zoveel jeugdspelers door bij PSV.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, die is prima in orde
Daar zat ik ook aan te denken!quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:41 schreef Stirneriaan het volgende:
Steve Mclaren zou wel wat zijn voor dit Psv. Een beetje plezier terug in Eindhoven zou geen kwaad kunnen.
Laten we het hopen, al heb ik persoonlijk alle hoop op een mooie afsluiter al verloren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:09 schreef Coelho het volgende:
[..]
en toen we voor het eerst doorgingen haalden we meteen de halve finalequote:Op dinsdag 26 april 2011 13:02 schreef DeNummer10 het volgende:
PSV heeft tenminste nog het schitterende record weten te vestigen dat het jarenlang niet verder dan de eerste groepsronde kwam.
Ik ken nog wel een Nederlandse club die voor het eerst meedeed met de CL en hem gelijk wonquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en toen we voor het eerst doorgingen haalden we meteen de halve finale
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een Nederlandse club die voor het eerst meedeed met de CL en hem gelijk won
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:34 schreef Doublepain het volgende:
PSV wil dus die ''Torres'' heel graag..
Leg uit aub?quote:
Twee spelers die hij niet kent. Horsten speelt in de jeugd en heeft contract getekend en met Torres wordt PSV in verband gebracht. Speelt bij zelfde club als waar Javier Hernandez "Chicharito" van Man Utd vandaan kwam.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:08 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
[..]
Leg uit aub?
Meer info ofzo..
Wie is de ''torres'' en wie is Horsten
Ik las net dat Torres een salaris van 10 miljoen per jaar krijgt, kan je nooit betalen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Twee spelers die hij niet kent. Horsten speelt in de jeugd en heeft contract getekend en met Torres wordt PSV in verband gebracht. Speelt bij zelfde club als waar Javier Hernandez "Chicharito" van Man Utd vandaan kwam.
De reden dat hij 10 mil vraagt is dat hij geen goal premie krijgt.. Hij scoort toch nooit en krijgt dus die premie nooit.. Daarom vraagt hij gelijk maar 10 mil, heeft hij het geld tenminste..quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik las net dat Torres een salaris van 10 miljoen per jaar krijgt, kan je nooit betalen!
Wat moet je nou sowieso met zo'n spits die sinds de winterstop pas 1 keer heeft gescoordquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik las net dat Torres een salaris van 10 miljoen per jaar krijgt, kan je nooit betalen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
Ook wel bekend in het circuit onder de naam "Berg-clausule"quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De reden dat hij 10 mil vraagt is dat hij geen goal premie krijgt.. Hij scoort toch nooit en krijgt dus die premie nooit.. Daarom vraagt hij gelijk maar 10 mil, heeft hij het geld tenminste..
Hoe was het in de Allianz Arena, of gaan jullie naar Santiago Bernabeu vanavond?quote:Op weg naar Champions league????
Ik vrees er sowieso voor dat PSV geen van hun twee wedstrijden wint, ondanks dat Ajax ook zal verliezen van Heerenveen waardoor dit weekend de titelstrijd al beslist zal zijn, anti-climax maar dat past wel in dit teleurstellende seizoen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:17 schreef Tallie1982 het volgende:
Dat er nog serieus mensen denken dat we nog kampioen worden...we gaan echt niet winnen in Groningen
Erick Torres Padilla van Guadalajara, de club waar Carlos Salcido ook speelde.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Twee spelers die hij niet kent. Horsten speelt in de jeugd en heeft contract getekend en met Torres wordt PSV in verband gebracht. Speelt bij zelfde club als waar Javier Hernandez "Chicharito" van Man Utd vandaan kwam.
Doe maar niet en anders komen we elkaar vanzelf tegenquote:Op woensdag 27 april 2011 09:19 schreef jpg97 het volgende:
Zodra het met PSV slecht gaat komen er opeens allemaal grote jongens trollen
Ik zal het onthouden voor over 2 weken.
Dan komen ze pas echt achter wat trollen is
Mooi. Altijd al een mod van dichtbij willen zien.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doe maar niet en anders komen we elkaar vanzelf tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Als we eerst eens even het seizoen afmaken... Het zijn nog maar 2 wedstrijden.quote:
Nee, dat soort trucjes doen ze niet overal.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:39 schreef Lemming22 het volgende:
Nou als ik zie wat er allemaal bij Real - Barca op het veld gebeurt, dan is Toivonen maar een engeltje. Opstootjes, smerig spel, kaarten naaien alom, maar blijkbaar is het wel geoorloofd op internationaal topniveau. Valt vast niet meer op omdat ze het allemaal doen.
Ach dat gezeik op Toivonen is gewoon overdreven. Dit soort acties heb je vaak in bv Italië waar het veel harder is, ook in Engeland kennen ze er wat van.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:39 schreef Lemming22 het volgende:
Nou als ik zie wat er allemaal bij Real - Barca op het veld gebeurt, dan is Toivonen maar een engeltje. Opstootjes, smerig spel, kaarten naaien alom, maar blijkbaar is het wel geoorloofd op internationaal topniveau. Valt vast niet meer op omdat ze het allemaal doen.
Dat kaarten vragen vind ik nog het ergste, wat mij betreft kunnen ze iedereen die om een kaart loopt te zeiken er meteen 1 geven, dan is het zo afgelopen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:39 schreef Lemming22 het volgende:
Daar hadden ze al een regel voor gemaakt volgens mij.. maar om een of andere reden wordt daar niets meer mee gedaan..quote:Op donderdag 28 april 2011 09:43 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Dat kaarten vragen vind ik nog het ergste, wat mij betreft kunnen ze iedereen die om een kaart loopt te zeiken er meteen 1 geven, dan is het zo afgelopen.
Indd, deden ze dat niet op het WK in Duitslandquote:Op donderdag 28 april 2011 10:26 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Daar hadden ze al een regel voor gemaakt volgens mij.. maar om een of andere reden wordt daar niets meer mee gedaan..
Hahaquote:Op woensdag 27 april 2011 01:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ook wel bekend in het circuit onder de naam "Berg-clausule"
Wat een bullshit, de hetze tegen Suarez was echt nog 100x zo erg als deze tegen toivonen.quote:Op donderdag 28 april 2011 07:32 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
En vergeet dat konijn van Amsterdam niet, dat werd zelfs met grote refelmaat niet in samenvattingen gezetallemaal zwaar overdreven die hetze tegen toivonen..
Ok.quote:Op donderdag 28 april 2011 07:32 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
En vergeet dat konijn van Amsterdam niet, dat werd zelfs met grote refelmaat niet in samenvattingen gezetallemaal zwaar overdreven die hetze tegen toivonen..
Nee, absoluut niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat een bullshit, de hetze tegen Suarez was echt nog 100x zo erg als deze tegen toivonen.
Hier ben ik het ook niet mee eens.quote:Op donderdag 28 april 2011 07:32 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Lekker, zo'n selectie zonder ruggengraat.quote:'PSV'ers zijn tactiek Rutten zat, maar laten Lens stikken'
Enkele bepalende spelers van PSV wilden Fred Rutten voor de winterstop duidelijk maken dat zij zijn defensieve speelstijl zat waren. Het groepje was niet van plan om de trainer de deur uit te werken, maar hoopte wel dat hij zijn visie bijstelde. Toen de mogelijkheid daar was om Rutten aan te spreken, was het alleen Jeremain Lens die zijn mond open deed. De rest van de spelers liet hem vallen.
Dat meldt Voetbal International. Afgelopen zondag tegen Feyenoord (3-1 verlies) negeerde Lens opvallend de orders van de technische staf. Omdat zijn teamgenoten hem niet steunden, schikte de Amsterdammer zich in zijn rol, aldus het weekblad.
'Of dat wel de opdracht was? Daar ga ik niets over zich zeggen. Op de counter spelen is in ieder geval niet míjn insteek', aldus Lens, sinds enkele weken van de vleugel naar de spitspositie verhuisd.
Fluwelen revolutie
De oud-speler van AZ en Ajax wilde eind vorig jaar samen met enkele medespelers, volgens VI een gezonde doorsnee van de selectie, een fluwelen revolutie regisseren. In een nabespreking van een wedstrijd zou Rutten er op gewezen moeten worden dat zijn speelstijl niet werkt.
Het moest volgens het groepje afgelopen zijn met het 'afwachten, breien en loeren'. Alleen vol op de aanval zou het middel tot succes zijn. Toen Rutten de mogelijkheid tot discussie opende, deed alleen Lens zijn zegje. Opvallend is dat PSV op dat moment nog koploper in de eredivisie was.
Er zitten geen jongens als Gullit, Cocu, Van Bommel, etc meer bij. Het zijn vrijwel zonder uitzondering allemaal spelers die al blij mogen zijn dat ze wekelijks mee mogen doen.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Lekker, zo'n selectie zonder ruggengraat.
Eens..quote:Op donderdag 28 april 2011 15:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat ze geen ruggengraat hebben laten ze bijna wekelijks zienquote:Op donderdag 28 april 2011 15:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat doet Toivonen sowieso wel vakerquote:Op donderdag 28 april 2011 18:08 schreef Chewbalhaar het volgende:
Als bovenstaande waar is lijkt het me niet meer dan logisch als Lens van de zomer een transferverzoek indient. Wat een naaistreken zeg
Jij bent echt een pipoquote:Op donderdag 28 april 2011 07:32 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Wat wil je ook met spelers als Manolev, Engelaar, Berg....quote:Op donderdag 28 april 2011 20:21 schreef Smoofie het volgende:
Toen PSV aanvallend speelde tegen 10 man van NAC verloren ze.
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:17 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Ik snap ook wel dat veel spelers niks zeiden,de helft kan nauwelijks nederlands...
Voor de centen moet je sowieso niet hier zitten, maar elders. In andere redelijke voetballanden verdien je gewoon aanzienlijk meer. Dzsudzsák valt mijn ook tegen. Trekt zijn bek niet open, terwijl ze in hem een potentiële vaste aanvoerder zien, en spreekt nog steeds geen Nederlands. Volgens mij zijn ze daar bij PSV ook gewoon minder kritisch in geworden. Spelers als Gudjohnson, Kezman en Ronaldo spraken na een seizoen al Nederlands.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:57 schreef Chewbalhaar het volgende:
Van Dsudzak vind ik het overigens vrij onbegrijpelijk. Die had dacht ik een vrij goede band met Rutte, en tekent toch niet voor niets bij. Je kunt zo'n jongen niet verwijten dat hij alleen voor eigen centen hier zit, anders was hij al wel weg geweest...
Dude, elk jaar zijn de de wedstrijden van de laatste twee speelrondes om 14:30 uur, om zo een zo eerlijk mogelijk scenario te creëren voor alle clubs m.b.t. het kampioenschap en degradatie.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:26 schreef Mr.Mackey. het volgende:
BLEGHHHH,Als ik NOS moet geloven is deze speelronde elke wedstrijd zondag om 2.30?
Saai!
Schakelkanaalquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dude, elk jaar zijn de de wedstrijden van de laatste twee speelrondes om 14:30 uur, om zo een zo eerlijk mogelijk scenario te creëren voor alle clubs m.b.t. het kampioenschap en degradatie.
Dszudzsak als aanvoerder? Asjeblieft niet zeg.. laat die jongen lekker voetballen, iemand anders moet hem dan een keer aan de oor trekken dat hij niet door moet slaan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:17 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Voor de centen moet je sowieso niet hier zitten, maar elders. In andere redelijke voetballanden verdien je gewoon aanzienlijk meer. Dzsudzsák valt mijn ook tegen. Trekt zijn bek niet open, terwijl ze in hem een potentiële vaste aanvoerder zien, en spreekt nog steeds geen Nederlands. Volgens mij zijn ze daar bij PSV ook gewoon minder kritisch in geworden. Spelers als Gudjohnson, Kezman en Ronaldo spraken na een seizoen al Nederlands.
De laatste 2 speelrondes zijn alle wedstrijden altijd om 14:30.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:26 schreef Mr.Mackey. het volgende:
BLEGHHHH,Als ik NOS moet geloven is deze speelronde elke wedstrijd zondag om 2.30?
Saai!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:06 schreef psvpitbull het volgende:
We kunnen nog kampioen worden zegt Ola , Ik ben het daar mee eens.
Dus op naar de winst tegen Vitesse , en hopen dat ajax en twente punten laten liggen.
Ik zou zo gaan spelen,en vol in de aanval !!
----------------------------------Isaksson---------------------------------------
Hutchinson-----------Marcelo----------Rodriquez-------------Bouma----
-------------------- Bakkal------------------------------Engelaar--------------
------------------------------------Toivonen-----------------------------------------
Labyad-------------------------Berg--------------------Dzsudzsak-------------
[ afbeelding ]
Geschorst toch?quote:
Talentje uit Peru. Intrinsiek zeker niet zo'n groot talent als bv. Manco, maar als hij 'n wat geschiktere mentaliteit heeft gaat hij het zeker verder schoppen dan Manco.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:06 schreef psvpitbull het volgende:
Victor Eugenio is een aanvaller uit peru die voor de 2de keer op proef is bij PSV.
Weet iemand wat van deze jongen ?
Terug naar AZquote:
Lens is geschorst en niet gebleseerd,trainde gewoon vanochtend mee met psv in het stadion.quote:
Gastquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:39 schreef psvpitbull het volgende:
[..]
Lens is geschorst en niet gebleseerd,trainde gewoon vanochtend mee met psv in het stadion.
Duidelijk nu
Ik kom om normaal te posten , blijkbaar zitten er een paar kleuters op dit forum,geef niet hebben we ook nodig .quote:
Sarcasme en cynisme is aan jou niet besteed of wel?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:53 schreef psvpitbull het volgende:
[..]
Ik kom om normaal te posten , blijkbaar zitten er een paar kleuters op dit forum,geef niet hebben we ook nodig .
neequote:Op vrijdag 29 april 2011 14:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Sarcasme en cynisme is aan jou niet besteed of wel?
psvpitbull zou een geschikte kandidaat zijnquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:09 schreef psvpitbull het volgende:
Iedereen zegt altijd een trainer is net zo goed als zijn selectie spelers.
Maar kan je zeggen zelf ik zou het beter doen dan rutten.
Dus einde van het seizoen zou ik rutten en ten hag graag zien gaan.
Zou alleen nu niet weten wie hem zou moeten opvolgen.
Er zal in iedergeval aanvallend gespeeld worden met VECHTLUST !!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
psvpitbull zou een geschikte kandidaat zijn
Edward Sturing.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:11 schreef psvpitbull het volgende:
[..]
Er zal in iedergeval aanvallend gespeeld worden met VECHTLUST !!!
Maar even een vraagje wie zie jij graag als nieuwe man ?
hahaha ik hoop dat je zit te dollen,die gast is niet van het nivo PSV,is al eens bij ons geweest en was ook zo weer weg.quote:
Wie is dan wel van het niveau PSV?quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:22 schreef psvpitbull het volgende:
[..]
hahaha ik hoop dat je zit te dollen,die gast is niet van het nivo PSV,is al eens bij ons geweest en was ook zo weer weg.
Dat is (financieel) allemaal een beetje te hoog gegrepen voor PSV. Ik denk dat je het niveau van PSV wat overschat. Zo'n Fred Rutten is natuurlijk typisch PSV-niveau. Deed het aardig in Nederland, maar flopte in de Bundesliga.quote:
Zijn wel haalbaar .quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is (financieel) allemaal een beetje te hoog gegrepen voor PSV. Ik denk dat je het niveau van PSV wat overschat. Zo'n Fred Rutten is natuurlijk typisch PSV-niveau. Deed het aardig in Nederland, maar flopte in de Bundesliga.
Denk je dat echt? Zowel Hiddink, van Gaal als Adriaanse kunnen elders een paar miljoen netto verdienen. Dat geld kan PSV beter spenderen aan een fatsoenlijke spits. PSV gaat echt geen 3 mio netto spenderen aan een trainer.quote:
Dat gaan ze ook niet betalen gast,maar we zullen wel zien wat er gebeurd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Zowel Hiddink, van Gaal als Adriaanse kunnen elders een paar miljoen netto verdienen. Dat geld kan PSV beter spenderen aan een fatsoenlijke spits. PSV gaat echt geen 3 mio netto spenderen aan een trainer.
Dan komen Adriaanse, van Gaal en Hiddink dus niet. Sowieso is de huidige situatie van PSV CV-killing voor de volgende trainer, dus je moet gewoon de hoofdprijs gaan betalen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:29 schreef psvpitbull het volgende:
[..]
Dat gaan ze ook niet betalen gast,maar we zullen wel zien wat er gebeurd.
Ben echt benieuwd of rutten opstapt en wie er dan komt.
Maar tot het einde van het seizoen zit slisie er nog.
Dat hangt maar af van wat voor ontslagregeling ze met hem kunnen overeenkomen. Een fatsoenlijke spits zou veel gecamoufleerd hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:32 schreef psvpitbull het volgende:
Rutten stapt mischien niet zelf op , maar zal zeker ontslag gaan krijgen.
Rutten deed het ook goed bij twente !!quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:28 schreef Halcon het volgende:
Zo sterk lijkt me dat niet. Bekend met de Eredivisie, deed het goed bij Twente, zit zonder club en lijkt me haalbare kaart.
Engelaar, Aisatti en Bakkal ook.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:43 schreef psvpitbull het volgende:
[..]
Rutten deed het ook goed bij twente !!
das waar daar pakte hij alleen de knvb bekerquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:44 schreef Halcon het volgende:
Rutten werd overigens geen kampioen met Twente, Steve wel.
Nijland>Bergquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:06 schreef psvpitbull het volgende:
Dus op naar de winst tegen Vitesse , en hopen dat ajax en twente punten laten liggen.
----------------------------------Isaksson---------------------------------------
------------------------------------Toivonen-----------------------------------------
[ afbeelding ]
Ola,hij zei eerst dat hij er niet meer in geloofde..quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:06 schreef psvpitbull het volgende:
Ola,eerst zei hij dat hij er niet meer in geloofde
[ afbeelding ]
Ook geschorst.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:42 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Ola,hij zei eerst dat hij er niet meer in geloofde..
Maar trouwens,hutschinson moet op het middenveld,en waar is pieters..
Lens, Manolev, Pieters en (mogelijk) Engelaar.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:06 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Oke,dus wie zijn er nu allemaal geschorst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |