quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een Nederlandse club die voor het eerst meedeed met de CL en hem gelijk won
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:34 schreef Doublepain het volgende:
PSV wil dus die ''Torres'' heel graag..
Leg uit aub?quote:
Twee spelers die hij niet kent. Horsten speelt in de jeugd en heeft contract getekend en met Torres wordt PSV in verband gebracht. Speelt bij zelfde club als waar Javier Hernandez "Chicharito" van Man Utd vandaan kwam.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:08 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
[..]
Leg uit aub?
Meer info ofzo..
Wie is de ''torres'' en wie is Horsten
Ik las net dat Torres een salaris van 10 miljoen per jaar krijgt, kan je nooit betalen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Twee spelers die hij niet kent. Horsten speelt in de jeugd en heeft contract getekend en met Torres wordt PSV in verband gebracht. Speelt bij zelfde club als waar Javier Hernandez "Chicharito" van Man Utd vandaan kwam.
De reden dat hij 10 mil vraagt is dat hij geen goal premie krijgt.. Hij scoort toch nooit en krijgt dus die premie nooit.. Daarom vraagt hij gelijk maar 10 mil, heeft hij het geld tenminste..quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik las net dat Torres een salaris van 10 miljoen per jaar krijgt, kan je nooit betalen!
Wat moet je nou sowieso met zo'n spits die sinds de winterstop pas 1 keer heeft gescoordquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik las net dat Torres een salaris van 10 miljoen per jaar krijgt, kan je nooit betalen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
Ook wel bekend in het circuit onder de naam "Berg-clausule"quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De reden dat hij 10 mil vraagt is dat hij geen goal premie krijgt.. Hij scoort toch nooit en krijgt dus die premie nooit.. Daarom vraagt hij gelijk maar 10 mil, heeft hij het geld tenminste..
Hoe was het in de Allianz Arena, of gaan jullie naar Santiago Bernabeu vanavond?quote:Op weg naar Champions league????
Ik vrees er sowieso voor dat PSV geen van hun twee wedstrijden wint, ondanks dat Ajax ook zal verliezen van Heerenveen waardoor dit weekend de titelstrijd al beslist zal zijn, anti-climax maar dat past wel in dit teleurstellende seizoen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:17 schreef Tallie1982 het volgende:
Dat er nog serieus mensen denken dat we nog kampioen worden...we gaan echt niet winnen in Groningen
Erick Torres Padilla van Guadalajara, de club waar Carlos Salcido ook speelde.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Twee spelers die hij niet kent. Horsten speelt in de jeugd en heeft contract getekend en met Torres wordt PSV in verband gebracht. Speelt bij zelfde club als waar Javier Hernandez "Chicharito" van Man Utd vandaan kwam.
Doe maar niet en anders komen we elkaar vanzelf tegenquote:Op woensdag 27 april 2011 09:19 schreef jpg97 het volgende:
Zodra het met PSV slecht gaat komen er opeens allemaal grote jongens trollen
Ik zal het onthouden voor over 2 weken.
Dan komen ze pas echt achter wat trollen is
Mooi. Altijd al een mod van dichtbij willen zien.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doe maar niet en anders komen we elkaar vanzelf tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Als we eerst eens even het seizoen afmaken... Het zijn nog maar 2 wedstrijden.quote:
Nee, dat soort trucjes doen ze niet overal.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:39 schreef Lemming22 het volgende:
Nou als ik zie wat er allemaal bij Real - Barca op het veld gebeurt, dan is Toivonen maar een engeltje. Opstootjes, smerig spel, kaarten naaien alom, maar blijkbaar is het wel geoorloofd op internationaal topniveau. Valt vast niet meer op omdat ze het allemaal doen.
Ach dat gezeik op Toivonen is gewoon overdreven. Dit soort acties heb je vaak in bv Italië waar het veel harder is, ook in Engeland kennen ze er wat van.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:39 schreef Lemming22 het volgende:
Nou als ik zie wat er allemaal bij Real - Barca op het veld gebeurt, dan is Toivonen maar een engeltje. Opstootjes, smerig spel, kaarten naaien alom, maar blijkbaar is het wel geoorloofd op internationaal topniveau. Valt vast niet meer op omdat ze het allemaal doen.
Dat kaarten vragen vind ik nog het ergste, wat mij betreft kunnen ze iedereen die om een kaart loopt te zeiken er meteen 1 geven, dan is het zo afgelopen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:39 schreef Lemming22 het volgende:
Daar hadden ze al een regel voor gemaakt volgens mij.. maar om een of andere reden wordt daar niets meer mee gedaan..quote:Op donderdag 28 april 2011 09:43 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Dat kaarten vragen vind ik nog het ergste, wat mij betreft kunnen ze iedereen die om een kaart loopt te zeiken er meteen 1 geven, dan is het zo afgelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |