Hier ben ik het eerlijk gezegd wel mee eens. Laat die jongen emotie hebben, het is wat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:14 schreef Stirneriaan het volgende:
Ik vind dat Psv'ers hier gewoon om moet glimlachen en vooral grote jongens worden.
Ex-psv he. Moet je met die troepquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij heeft net zon mongolen kop als Hofland en die eindigde in Cyprus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die rode kaart van Engelaar gaat nog wel geseponeerd worden neem ik aan?Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Moet je nagaan waar Dzsuzsak volgens het DAM principe zou belandenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij heeft net zon mongolen kop als Hofland en die eindigde in Cyprus
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ben je nu boos omdat ik de waarheid zeg?
Nee, dit is DAM's autistenhoekje, inclusief stalkers.quote:
Ik ben niet boos. Ik ben niet eens Feyenoorder. Het valt me gewoon op hoe debiel jij overal op reageert. Het ging om de actie van Castaignos, niet of hij een mongolen-kop heeft.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ben je nu boos omdat ik de waarheid zeg?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ex-psv he. Moet je met die troep.
Hofland bij PSV was cool, die nodigde fans uit op een BBQ en een paar biertjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die rode kaart van Engelaar gaat nog wel geseponeerd worden neem ik aan?![]()
Toen hij bij Feyenoord ging voetballen reageerde net zo als een debiel als Castignos.
En nu zit hij in Cyprus"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
Gelukkig laat jij zien hoe het wel moet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik vind dat hij reageert als een debiel, gek he?
Dat heeft er denk ik meer mee te maken dat je toevallig Psv'er bent. Het is misschien niet chique, maar om je nou druk te maken om een uitspatting van een ventje dat net volwassen is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik vind dat hij reageert als een debiel, gek he?
Ja joh en hij schijnt bij de bus in Eindhoven na die vernedering ook nog eens door supporters van psv te zijn uitgescholden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:26 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Dat heeft er denk ik meer mee te maken dat je toevallig Psv'er bent. Het is misschien niet chique, maar om je nou druk te maken om een uitspatting van een ventje dat net volwassen is.
Ben wel benieuwd .. jij ook?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:25 schreef Chase_Utley het volgende:
Ow, trouwens, DAM die iemand beticht van het hebben van een mongolenkop.
Men moest eens nagaan hoe DAM eruit ziet
Rond die leeftijd zal het inderdaad wel liggen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd .. jij ook?
Hoe oud zou hij zijn? denk 30 ofzo ..
Das een nadeel van de beste te zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:29 schreef Stirneriaan het volgende:
Wat een verwende, kleinzielige ventjes trouwens die Psv'ers. Een paar keer per jaar krijgen ze een draai om hun oren en worden helemaal gek.
Het is te makkelijk om te generaliseren, maar zoals sommige op die actie van Castaignos reageren vind ik wat overdreven idd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:29 schreef Stirneriaan het volgende:
Wat een verwende, kleinzielige ventjes trouwens die Psv'ers. Een paar keer per jaar krijgen ze een draai om hun oren en worden helemaal gek.
Beste zijn in?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Das een nadeel van de beste te zijn
Sinds je mod bent hoor ik je louter verstandige dingen roepen manquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is te makkelijk om te generaliseren, maar zoals sommige op die actie van Castaignos reageren vind ik wat overdreven idd.
Jaren geen kampioen in een c-competitie kunnen worden en denken 'de beste' te zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk niet veel op m'n post gelet voordat ik mod werd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sinds je mod bent hoor ik je louter verstandige dingen roepen man
Inderdaad, de afgelopen 2 seizoenen haalden jullie toch maar mooi de landstitel binnen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nouja, ook de technische staf en veel spelers hebben er een handje van. In verhouding wordt Psv vrij weinig benadeeld, maar het gehuil is niet van de lucht als er een keer wat tegenzit (zo ook massaal de supporters na wat teleurstellende weken rond de winterstop). Bij Psv denk ik altijd al vrij snel: ze moeten daar eens grote jongens worden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is te makkelijk om te generaliseren, maar zoals sommige op die actie van Castaignos reageren vind ik wat overdreven idd.
Beetje flauw dit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:33 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Jaren geen kampioen in een c-competitie kunnen worden en denken 'de beste' te zijn.
Beste in trollen ben je sowiesoquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dan zou je dus at best de beste zijn van Nederland (wat je dus niet eens bent momenteel). Overigens doet hij daarmee ook een uitspraak over de actualiteit en dan kunnen we toch wel vaststellen dat hij wel erg hoog van de toren blaast.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beetje flauw dit.
Van alle Nederlandse clubs zijn ze de afgelopen 10 jaar wel de meest succesvolle. Verreweg de meest succesvolle zelf.
http://www.ijshockeyforum(...)=218327&postcount=17quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Beste in trollen ben je sowieso
Op die manier kun je 'de beste' ook over 30 - 40 - 50 jaar interpreteren. 'De beste' is momenteel gewoon Twente. (huidig landskampioen + momenteel 1ste).quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beetje flauw dit.
Van alle Nederlandse clubs zijn ze de afgelopen 10 jaar wel de meest succesvolle. Verreweg de meest succesvolle zelf.
Effe aangepastquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beetje flauw dit.
Van alle Nederlandse clubs zijn ze de afgelopen 10 30 jaar wel de meest succesvolle. Verreweg de meest succesvolle zelfs.
Ja dat sowieso.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op die manier kun je 'de beste' ook over 30 - 40 - 50 jaar interpreteren. 'De beste' is momenteel gewoon Twente. (huidig landskampioen + momenteel 1ste).
Dat is ook de grootste onzin. Dat kunnen wij ook wel zeggen met Stekelenburg.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:39 schreef Stokstaart het volgende:
Maar zonder de blessure van Reis waren ze het dit jaar ongetwijfeld ook weer geworden.
Nah, dan moet je ook meewegen dat een Ruiz van Twente bijv. veel geblesseerd is geweest dit seizoen. Heel vervelend zo'n blessure, maar als je een blessure niet op kunt vangen, heb je er gewoon geen recht op, als je aan het eind van de rit 3e ofzo wordt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja dat sowieso.
Maar zonder de blessure van Reis waren ze het dit jaar ongetwijfeld ook weer geworden.
En Rutten vind ik persoonlijk ook wel een enorme lafbek (tactisch).
Dat met Reis is puur hypothetisch, maar die kans is wel groot idd en Rutten vind ik persoonlijk een hele matige trainer. Niet in staat om een topclub te coachen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja dat sowieso.
Die is inderdaad bijna even lang geblesseerdquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat is ook de grootste onzin. Dat kunnen wij ook wel zeggen met Stekelenburg.
Was voetbal maar zo logisch, dan zou ik wellicht op goksites geld winnen ipv verliezen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja dat sowieso.
Als je altijd op winst voor PSV zou gokken had je geld gewonnenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was voetbal maar zo logisch, dan zou ik wellicht op goksites geld winnen ipv verliezen.
Kun je beter altijd op winst voor Ajax of Twente doen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je altijd op winst voor PSV zou gokken had je geld gewonnen
Die is net wegquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat is ook de grootste onzin. Dat kunnen wij ook wel zeggen met Stekelenburg.
Moet je even aan een FA doorgeven dat DAM weer 6 maanden gebanned mag worden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:45 schreef rubbereend het volgende:
is er ook nog een normale discussie mogelijk hier
En wel meer die hier posten. En als je niet tegen DAM kan negeer hem dan gewoon, dat maakt het een stuk makkelijker voor jezelfquote:
Zolang de neuzen er irritant zitten te doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:45 schreef rubbereend het volgende:
is er ook nog een normale discussie mogelijk hier
Hij volgt mij steeds ..quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En wel meer die hier posten. En als je niet tegen DAM kan negeer hem dan gewoon, dat maakt het een stuk makkelijker voor jezelf
Dat is dan toch het probleem dat je geen gelijkwaardige vervangers hebt. Dat wil vooral wat zeggen over de "brede kleedkamer" van PSV.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die is net weg
Bovendien winnen jullie sinds Vermeer op de goal staat ook gewoon je wedstrijden.
PSV heeft geen vervanger met het scorend vermogen van Reis.
Misschien kan jij hier eens mee ophouden. Hiermee lok je constant reacties uit + je komt over alsof je 14 jaar oud bent.quote:
Het interesseert me vrij weinig.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ban vragen is er toch een krijgen?
Jep, dat kun je ze wel verwijten. Mja die gasten moeten ook weer flink saneren las ik gisteren ergens in een krant. 4 miljoen minder en dan toch een elftal behouden dat voor het kampioenschap moet spelen, ik geef het ze te doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:47 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat is dan toch het probleem dat je geen gelijkwaardige vervangers hebt. Dat wil vooral wat zeggen over de "brede kleedkamer" van PSV.
Doe jij nu niet impliciet hetzelfde?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ban vragen is er toch een krijgen?
Ruilen voor Been?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:50 schreef rubbereend het volgende:
Goed wie moet Rutten opvolgen? Twee jaar geen kampioen worden en vooral de manier waarop. Hij schijnt ook niet zo goed met Brands te gaan..... oftewel alles lijkt aanwezig voor een afscheid.
Nee, die kans is er nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:50 schreef rubbereend het volgende:
Goed wie moet Rutten opvolgen? Twee jaar geen kampioen worden en vooral de manier waarop. Hij schijnt ook niet zo goed met Brands te gaan..... oftewel alles lijkt aanwezig voor een afscheid.
Wie wil er instappen bij dit PSV met dit vooruitzicht? Misschien een protegé van Hiddink want Guus zie ik het zelf niet meer doen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:50 schreef rubbereend het volgende:
Er zijn altijd trainers die willen instappen hoor. Maak je daar geen zorgen over.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wie wil er instappen bij dit PSV met dit vooruitzicht? Misschien een protegé van Hiddink want Guus zie ik het zelf niet meer doen.
Iemand noemde Van den Brom, dat vind ik een hele goede trainer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:50 schreef rubbereend het volgende:
Huub Stevens is weer beschikbaarquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:50 schreef rubbereend het volgende:
Ja, maar ik heb het over geschikte trainers.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Er zijn altijd trainers die willen instappen hoor. Maak je daar geen zorgen over.
Hij volgt jou naar het PSV topic?quote:
Ik denk niet dat Verbeek iets voor elkaar krijgt bij PSV, mafketel eerste klas dat. Alhoewel hij wel een beetje de allure van een louis van gaal type heeft.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Huub Stevens is weer beschikbaar![]()
Misschien GJ Verbeek?
Hij heeft het (behalve bij Feyenoordquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij volgt jou naar het PSV topic?
[..]
Ik denk niet dat Verbeek iets voor elkaar krijgt bij PSV, mafketel eerste klas dat. Alhoewel hij wel een beetje de allure van een louis van gaal type heeft.
Dat wel, maar dat zijn allemaal van die net niet clubs weet je. Of het bij een echte topclub zou lukken weet ik niet. Alhoewel hij ook met El Ham om kon gaan, en slechter dan Rutten kan nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij heeft het (behalve bij Feyenoord) tot nu toe wel overal waargemaakt. Nu bij AZ ook weer prima, vorig jaar Heracles was ook uitzonderlijk, Heerenveen.
Stevens heeft liever een Duits(talig) team onder zijn hoede. Zijn rigide trainingsmethoden haalt het slechtste boven bij enkele latino's en Oostblokkers...quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Huub Stevens is weer beschikbaar![]()
Misschien GJ Verbeek?
Adriaanse blijft liever in de zandbak. Zoveel mogelijk centen vangen totdat hij het fysiek niet meer aankan...quote:
En terecht, daar niet van.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Adriaanse blijft liever in de zandbak. Zoveel mogelijk centen vangen totdat hij het fysiek niet meer aankan...
Kan best wel wezen, maar er zijn meer mensen die hier graag een boeiend topic willen volgen. Nu staat weer alles vol met troepquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sorry, maar die Paul lokt het gewoon uit
Verbeek.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij heeft het (behalve bij Feyenoord) tot nu toe wel overal waargemaakt. Nu bij AZ ook weer prima, vorig jaar Heracles was ook uitzonderlijk, Heerenveen.
quote:
Die gast gewoon een harde kopstoot geven.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:17 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
Hadden jullie maar niet zo'n grote bek moeten hebben tegen die jongen na die 10-0. Volledig terecht dat ie op deze manier zn gram haalt.
Verbeek haalt meer rendement uit een groep dan zo'n watje als Rutten. Als Feyenoorder de wedstrijd meegemaakt in De Kuip maar dit is wel het slechtste PSV dat we ooit op bezoek hebben gehad.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Verbeek.Dat verdwijnt meteen dat beetje sympathie dat ik voor PSV heb.
Bij Stevens werkte de Iron man instelling ook nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Verbeek haalt meer rendement uit een groep dan zo'n watje als Rutten. Als Feyenoorder de wedstrijd meegemaakt in De Kuip maar dit is wel het slechtste PSV dat we ooit op bezoek hebben gehad.
Terwijl ze prima spelers hebben.
Stevens was bij PSV meer nog meer een domme hork. Zoals hij ook met die Zuid Amerikaanse jongens omging.....quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bij Stevens werkte de Iron man instelling ook niet
Idd. Alsof Mexicaanse miljonairs zich laten afblaffen door een bijna bejaarde man uit de mijnenstreek.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Stevens was bij PSV meer nog meer een domme hork. Zoals hij ook met die Zuid Amerikaanse jongens omging.....
Dat zou volgens mij wel een uitstekende trainer zijn voor dit PSV ja, maar die komt never nooit niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:41 schreef Stirneriaan het volgende:
Steve Mclaren zou wel wat zijn voor dit Psv. Een beetje plezier terug in Eindhoven zou geen kwaad kunnen.
Ja en dat jullie geen kampioen worden blijft ook staan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:13 schreef riododo het volgende:
Triest mannetje die Luc Castaignos ,gaat het niet redden bij inter.
Maar de 10-0 blijft staan !!!
We kunnen zelf nog kampioen worden op de laatste dag,2de plaats is in ons eigen hand ,gewoon 2 keer winnen.
Er loopt momenteel geen enkele zuid-Amerikaan bij ons rond die we niet kunnen missen. Een beetje botte bijl kunnen we wel gebruiken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Stevens was bij PSV meer nog meer een domme hork. Zoals hij ook met die Zuid Amerikaanse jongens omging.....
Maar Stevens heeft toch aangegeven dat hij niet meer bij PSV wilt werken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er loopt momenteel geen enkele zuid-Amerikaan bij ons rond die we niet kunnen missen. Een beetje botte bijl kunnen we wel gebruiken.
We kunnen in theorie nog steeds kampioen worden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 05:24 schreef OvergebruiktSarcasme het volgende:
[..]
Ja en dat jullie geen kampioen worden blijft ook staan.
Zie username en ondertitel...quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:48 schreef riododo het volgende:
[..]
We kunnen in theorie nog steeds kampioen worden.
PSV was al tijden afhankelijk van winstgevende transfers en CL-inkomsten. Valt een van beide weg dan heb je 'n probleem, vallen beide zaken weg dan heb je een groot probleem.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:08 schreef jpg97 het volgende:
Ik snap de financiële misere bij PSV ook niet helemaal.
Ik dacht dat Reker het allemaal zo goed had achtergelaten?
Nu zie je dat je zowel financiëel als sportief gewoon door de hoeven zakt door te bezuinigen op het spelersmateriaal.
Als Twente van Willem II wint, hebben ze aan een gelijkspel toch genoeg tegen Ajax?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:16 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Waar is de OP?
Trouwens sinds feyenoord-psv zijn er al 3 topics vol.
Vooral met trolls trouwens..
Maar,als Ajax verliest van Heerenveen,dan wordt PSV kampioen en krijgt twente de beker.
Ajax gaat winnen in de ArenA...quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als Twente van Willem II wint, hebben ze aan een gelijkspel toch genoeg tegen Ajax?
ajax wint wel van twente,misschien niet in de beker,dan o=op de laatste speeldag.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als Twente van Willem II wint, hebben ze aan een gelijkspel toch genoeg tegen Ajax?
PSV verspeelt ook gewoon punten tegen Groningen. Daarbij als Ajax verliest van Heerenveen dan wint Twente ook gewoon in de arena.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:16 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Waar is de OP?
Trouwens sinds feyenoord-psv zijn er al 3 topics vol.
Vooral met trolls trouwens..
Maar,als Ajax verliest van Heerenveen,dan wordt PSV kampioen en krijgt twente de beker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |