Als Ajax gewoon wint in de arena is PSV nog steeds geen kampioen andersquote:
Wel als jullie verliezen van Heerenveen en wij winnen van Vitessequote:Op dinsdag 26 april 2011 12:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als Ajax gewoon wint in de arena is PSV nog steeds geen kampioen anders
En verliezen van Groningen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel als jullie verliezen van Heerenveen en wij winnen van Vitesse
Maar dan moeten jullie ook nog winnen van Groningen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel als jullie verliezen van Heerenveen en wij winnen van Vitesse
Precies. Eerst maar eens je eigen wedstrijden winnen. Alle drie hebben ze het bereiken van minimaal de voorronde van de CL nog in eigen hand. Moet je wel zelf gaan winnen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar dan moeten jullie ook nog winnen van Groningen.
Heerlijk he, die als als scenario's. Iedereen speculeert maar wat het gaat worden, daar moeten we nog op wachten.
Ach, zolang Ajax maar CL haalt. Kampioen zou een mooie extra zijn, alhoewel ik de derde ster liever win met een seizoen daverend voetbal. Maar ja je mag niet klagen héquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als Ajax PSV kampioen maakt koop ik een ajax shirt
Hypocrietje ben je toch ook hequote:Op dinsdag 26 april 2011 12:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als Ajax PSV kampioen maakt koop ik een ajax shirt
Kwalificeren voor de CL is voor Ajax vaker niet gelukt dan welquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ach, zolang Ajax maar CL haalt. Kampioen zou een mooie extra zijn, alhoewel ik de derde ster liever win met een seizoen daverend voetbal. Maar ja je mag niet klagen hé
Onzin uitkramen op een forum is door jou ook vaker wel gelukt dan niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kwalificeren voor de CL is voor Ajax vaker niet gelukt dan wel
Want?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Onzin uitkramen op een forum is door jou ook vaker wel gelukt dan niet.
Zit je nu al aan het bier?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:56 schreef Saekerhett het volgende:
Heerenveen - Ajax 1-1
Twente - Willem II 25-0
PSV - Vitesse 1-0
Ajax - Twente 8-0
Groningen - PSV 0-1
Dat zou heel erg baas zijn
Ajax heeft 9x meegedaan in de groepsfase van de CL, in 18 jaar...quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Onzin uitkramen op een forum is door jou ook vaker wel gelukt dan niet.
Nee ik zit effe te klooien met uitslagen in zo'n geautomatiseerd Excel-bestand dat zelf de ranglijst opstelt aan de hand van de uitslagenquote:
Klopt, dat is de helft, jij had het over 'vaker niet dan wel', dus jij hebt ongelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax heeft 9x meegedaan in de groepsfase van de CL, in 18 jaar...
Waaronder 1x gewonnen... Dus dat is de helft. Discussie over
Ikquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Klopt, dat is de helft, jij had het over 'vaker niet dan wel', dus jij hebt ongelijk.
lol lol lolquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Klopt, dat is de helft, jij had het over 'vaker niet dan wel', dus jij hebt ongelijk.
Had het over de kwalificatie voor de CLquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax heeft 9x meegedaan in de groepsfase van de CL, in 18 jaar...
Waaronder 1x gewonnen... Dus dat is de helft. Discussie over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |