Welk record?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:02 schreef DeNummer10 het volgende:
PSV heeft tenminste nog het schitterende record weten te vestigen dat het jarenlang niet verder dan de eerste groepsronde kwam.
Ik ook?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Had het over de kwalificatie voor de CL
Ik wil nog niet eens weten waar jij het over hebtquote:
quote:Dramatische aprilmaand: slechts een zege in zes duels
PSV is in de maand april met een dramatische reeks bezig. Van de zes duels deze maand wist PSV er slechts een te winnen. Alleen uit bij Heracles werd gewonnen. Tegen Benfica thuis en Heerenveen thuis werd gelijkgespeeld. Uit bij Benfica, Feyenoord en FC Twente werd verloren.
Ja, komt vast doordat jij nooit naar het stadion gaat.quote:
En waarom is dat een record?quote:
Ken je feiten dan ook beter... Zagreb was niet voor de CL, dat was de ronde in de UEFA Cup na Slavia Praag.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik wil nog niet eens weten waar jij het over hebt
Kopenhagen, Zagreb, Praag
Omdat dat geen enkele andere Nederlandse club dat heeft weten te presteren. Dat noem je dan een record.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En waarom is dat een record?
Snap ik als alleen PSV de cl haaltquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat dat geen enkele andere Nederlandse club dat heeft weten te presteren. Dat noem je dan een record.
Maar dan is het nog steeds wel een recordquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Snap ik als alleen PSV de cl haalt
Wat jij wil, rot je nu op naar de 020 topic?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar dan is het nog steeds wel een record
Waarom zou ik daar over PSV gaan praten? Beetje vreemd he.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat jij wil, rot je nu op naar de 020 topic?
U Jelly?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, komt vast doordat jij nooit naar het stadion gaat.
Inderdaad, jaloers op jou omdat je nooit naar het stadion gaat.quote:
Als PSV wint worden ze sowieso 2de...quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:16 schreef Smoofie het volgende:
Wat een QQ hier man. Zorg nou maar dat PSV wint dan zorgen wij ervoor dat twente 3e wordt.
En twente 3equote:Op dinsdag 26 april 2011 13:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als PSV wint worden ze sowieso 2de...
Hoe kom je daar bij?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Inderdaad, jaloers op jou omdat je nooit naar het stadion gaat.
Wil je zeggen dat het niet waar is dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij?Vast iemand van WZV die met zijn orginele account niet durft te posten...
yesquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat het niet waar is dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |