psvpitbull zou een geschikte kandidaat zijnquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:09 schreef psvpitbull het volgende:
Iedereen zegt altijd een trainer is net zo goed als zijn selectie spelers.
Maar kan je zeggen zelf ik zou het beter doen dan rutten.
Dus einde van het seizoen zou ik rutten en ten hag graag zien gaan.
Zou alleen nu niet weten wie hem zou moeten opvolgen.
Er zal in iedergeval aanvallend gespeeld worden met VECHTLUST !!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
psvpitbull zou een geschikte kandidaat zijn
Edward Sturing.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:11 schreef psvpitbull het volgende:
[..]
Er zal in iedergeval aanvallend gespeeld worden met VECHTLUST !!!
Maar even een vraagje wie zie jij graag als nieuwe man ?
hahaha ik hoop dat je zit te dollen,die gast is niet van het nivo PSV,is al eens bij ons geweest en was ook zo weer weg.quote:
Wie is dan wel van het niveau PSV?quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:22 schreef psvpitbull het volgende:
[..]
hahaha ik hoop dat je zit te dollen,die gast is niet van het nivo PSV,is al eens bij ons geweest en was ook zo weer weg.
Dat is (financieel) allemaal een beetje te hoog gegrepen voor PSV. Ik denk dat je het niveau van PSV wat overschat. Zo'n Fred Rutten is natuurlijk typisch PSV-niveau. Deed het aardig in Nederland, maar flopte in de Bundesliga.quote:
Zijn wel haalbaar .quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is (financieel) allemaal een beetje te hoog gegrepen voor PSV. Ik denk dat je het niveau van PSV wat overschat. Zo'n Fred Rutten is natuurlijk typisch PSV-niveau. Deed het aardig in Nederland, maar flopte in de Bundesliga.
Denk je dat echt? Zowel Hiddink, van Gaal als Adriaanse kunnen elders een paar miljoen netto verdienen. Dat geld kan PSV beter spenderen aan een fatsoenlijke spits. PSV gaat echt geen 3 mio netto spenderen aan een trainer.quote:
Dat gaan ze ook niet betalen gast,maar we zullen wel zien wat er gebeurd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Zowel Hiddink, van Gaal als Adriaanse kunnen elders een paar miljoen netto verdienen. Dat geld kan PSV beter spenderen aan een fatsoenlijke spits. PSV gaat echt geen 3 mio netto spenderen aan een trainer.
Dan komen Adriaanse, van Gaal en Hiddink dus niet. Sowieso is de huidige situatie van PSV CV-killing voor de volgende trainer, dus je moet gewoon de hoofdprijs gaan betalen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:29 schreef psvpitbull het volgende:
[..]
Dat gaan ze ook niet betalen gast,maar we zullen wel zien wat er gebeurd.
Ben echt benieuwd of rutten opstapt en wie er dan komt.
Maar tot het einde van het seizoen zit slisie er nog.
Dat hangt maar af van wat voor ontslagregeling ze met hem kunnen overeenkomen. Een fatsoenlijke spits zou veel gecamoufleerd hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:32 schreef psvpitbull het volgende:
Rutten stapt mischien niet zelf op , maar zal zeker ontslag gaan krijgen.
Rutten deed het ook goed bij twente !!quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:28 schreef Halcon het volgende:
Zo sterk lijkt me dat niet. Bekend met de Eredivisie, deed het goed bij Twente, zit zonder club en lijkt me haalbare kaart.
Engelaar, Aisatti en Bakkal ook.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:43 schreef psvpitbull het volgende:
[..]
Rutten deed het ook goed bij twente !!
das waar daar pakte hij alleen de knvb bekerquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:44 schreef Halcon het volgende:
Rutten werd overigens geen kampioen met Twente, Steve wel.
Nijland>Bergquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:06 schreef psvpitbull het volgende:
We kunnen nog kampioen worden zegt Ola , Ik ben het daar mee eens.
Dus op naar de winst tegen Vitesse , en hopen dat ajax en twente punten laten liggen.
Ik zou zo gaan spelen,en vol in de aanval !!
----------------------------------Isaksson---------------------------------------
Hutchinson-----------Marcelo----------Rodriquez-------------Bouma----
-------------------- Bakkal------------------------------Engelaar--------------
------------------------------------Toivonen-----------------------------------------
Labyad-------------------------Berg--------------------Dzsudzsak-------------
[ afbeelding ]
Ola,hij zei eerst dat hij er niet meer in geloofde..quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:06 schreef psvpitbull het volgende:
We kunnen nog kampioen worden zegt Ola , Ik ben het daar mee eens.
Dus op naar de winst tegen Vitesse , en hopen dat ajax en twente punten laten liggen.
Ik zou zo gaan spelen,en vol in de aanval !!
----------------------------------Isaksson---------------------------------------
Hutchinson-----------Marcelo----------Rodriquez-------------Bouma----
-------------------- Bakkal------------------------------Engelaar--------------
Ola,eerst zei hij dat hij er niet meer in geloofde
------------------------------------Toivonen-----------------------------------------
Labyad-------------------------Berg--------------------Dzsudzsak-------------
[ afbeelding ]
Ook geschorst.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:42 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Ola,hij zei eerst dat hij er niet meer in geloofde..
Maar trouwens,hutschinson moet op het middenveld,en waar is pieters..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |