Dude, elk jaar zijn de de wedstrijden van de laatste twee speelrondes om 14:30 uur, om zo een zo eerlijk mogelijk scenario te creëren voor alle clubs m.b.t. het kampioenschap en degradatie.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:26 schreef Mr.Mackey. het volgende:
BLEGHHHH,Als ik NOS moet geloven is deze speelronde elke wedstrijd zondag om 2.30?
Saai!
Schakelkanaalquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dude, elk jaar zijn de de wedstrijden van de laatste twee speelrondes om 14:30 uur, om zo een zo eerlijk mogelijk scenario te creëren voor alle clubs m.b.t. het kampioenschap en degradatie.
Dszudzsak als aanvoerder? Asjeblieft niet zeg.. laat die jongen lekker voetballen, iemand anders moet hem dan een keer aan de oor trekken dat hij niet door moet slaan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:17 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Voor de centen moet je sowieso niet hier zitten, maar elders. In andere redelijke voetballanden verdien je gewoon aanzienlijk meer. Dzsudzsák valt mijn ook tegen. Trekt zijn bek niet open, terwijl ze in hem een potentiële vaste aanvoerder zien, en spreekt nog steeds geen Nederlands. Volgens mij zijn ze daar bij PSV ook gewoon minder kritisch in geworden. Spelers als Gudjohnson, Kezman en Ronaldo spraken na een seizoen al Nederlands.
De laatste 2 speelrondes zijn alle wedstrijden altijd om 14:30.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:26 schreef Mr.Mackey. het volgende:
BLEGHHHH,Als ik NOS moet geloven is deze speelronde elke wedstrijd zondag om 2.30?
Saai!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:06 schreef psvpitbull het volgende:
We kunnen nog kampioen worden zegt Ola , Ik ben het daar mee eens.
Dus op naar de winst tegen Vitesse , en hopen dat ajax en twente punten laten liggen.
Ik zou zo gaan spelen,en vol in de aanval !!
----------------------------------Isaksson---------------------------------------
Hutchinson-----------Marcelo----------Rodriquez-------------Bouma----
-------------------- Bakkal------------------------------Engelaar--------------
------------------------------------Toivonen-----------------------------------------
Labyad-------------------------Berg--------------------Dzsudzsak-------------
[ afbeelding ]
Geschorst toch?quote:
Talentje uit Peru. Intrinsiek zeker niet zo'n groot talent als bv. Manco, maar als hij 'n wat geschiktere mentaliteit heeft gaat hij het zeker verder schoppen dan Manco.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:06 schreef psvpitbull het volgende:
Victor Eugenio is een aanvaller uit peru die voor de 2de keer op proef is bij PSV.
Weet iemand wat van deze jongen ?
Terug naar AZquote:
Lens is geschorst en niet gebleseerd,trainde gewoon vanochtend mee met psv in het stadion.quote:
Gastquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:39 schreef psvpitbull het volgende:
[..]
Lens is geschorst en niet gebleseerd,trainde gewoon vanochtend mee met psv in het stadion.
Duidelijk nu
Ik kom om normaal te posten , blijkbaar zitten er een paar kleuters op dit forum,geef niet hebben we ook nodig .quote:
Sarcasme en cynisme is aan jou niet besteed of wel?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:53 schreef psvpitbull het volgende:
[..]
Ik kom om normaal te posten , blijkbaar zitten er een paar kleuters op dit forum,geef niet hebben we ook nodig .
neequote:Op vrijdag 29 april 2011 14:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Sarcasme en cynisme is aan jou niet besteed of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |