Ik ook niet. Net zegt Mo tegen Sharon als ik genomineerd staat vindt ik niet erg.quote:Op maandag 25 april 2011 23:02 schreef iBenny het volgende:
Ik geloof eigenlijk niet dat Mo weggaat donderdag
Echt wel en nee, dat zie je niet verkeerd.quote:Op maandag 25 april 2011 23:01 schreef Sonera het volgende:
Krijg een beetje het idee dat Flip Mo leuk begint te vinden.. Of kijk ik verkeerd.
Tja behalve Joannaquote:Op maandag 25 april 2011 23:00 schreef Noelle06 het volgende:
Mo, het geheim van Karim geraden.
Mo gaat donderdag weg, weg geld uit het spel.
Sharon die voor elke mislukte missie 5000 euro uit haar kluis moet betalen, ook geld weg uit het spel.
Slim van SST dat dan weer wel.
quote:Op maandag 25 april 2011 23:04 schreef MartineLongchamp het volgende:
Mo naar de KvdW . Zal de verloskundige gearriveerd zijn?
Dit was echt heel uitgekookt van haar. Best slim hoor. Drie geheimen geraden, hoogste kluis en nog nooit genomineerd. Krijgt ze toch maar voor elkaar.quote:Op maandag 25 april 2011 23:04 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Net zegt Mo tegen Sharon als ik genomineerd staat vindt ik niet erg.
Maar als Nederland wil dat ik blijf dan blijf ik
En al helemaal geen klein blondje... zelden zulke schouders gezien!quote:
Ja echt super-knap, en dat zonder enige hulp van buiten-af ook nog eens!quote:Op maandag 25 april 2011 23:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Tja behalve Joannahebben de bewoners ook niet echt voor spectaculaire kijkcijfers gezorgd.
Het is al heel wat dat de 2 runner ups nog iets kunnen winnen. 30.000 euro is te veel.
gatverquote:Op maandag 25 april 2011 23:06 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Dit was echt heel uitgekookt van haar. Best slim hoor. Drie geheimen geraden, hoogste kluis en nog nooit genomineerd. Krijgt ze toch maar voor elkaar.
Jij mag dat vindenquote:Op maandag 25 april 2011 23:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Tja behalve Joannahebben de bewoners ook niet echt voor spectaculaire kijkcijfers gezorgd.
Het is al heel wat dat de 2 runner ups nog iets kunnen winnen. 30.000 euro is te veel.
daarom ging het ook uit, niet zijn typequote:Op maandag 25 april 2011 23:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En al helemaal geen klein blondje... zelden zulke schouders gezien!
Omdat ze geen flikker te doen hadden.quote:Op maandag 25 april 2011 23:04 schreef akveor het volgende:
[..]
O ja, d'r relatiebreuk speelt weer op...quote:
Ze moet eruit, anders vlieg ik desnoods naar Portugalquote:Op maandag 25 april 2011 23:06 schreef Candyfreak het volgende:
Mo moet er echt uitMaar zal wel weer eens niet
Fake wijf daar kots je toch van! Dat er nog mensen fan van haar blijven!quote:Op maandag 25 april 2011 23:04 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Net zegt Mo tegen Sharon als ik genomineerd staat vindt ik niet erg.
Maar als Nederland wil dat ik blijf dan blijf ik
quote:Op maandag 25 april 2011 23:05 schreef livvie het volgende:
Als Gerard en Karim er niet in hadden gezeten was ik allang afgehaakt. Die twee maken het nog leuk.
drie en halluf jaar.... allus voor hem gedaan blablablaquote:Op maandag 25 april 2011 23:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
O ja, d'r relatiebreuk speelt weer op...
Ik hoop heel erg met je mee. Maar ik moet dat nog eerst zien.quote:Op maandag 25 april 2011 23:06 schreef Candyfreak het volgende:
Mo moet er echt uitMaar zal wel weer eens niet
quote:Op maandag 25 april 2011 23:08 schreef waterkant het volgende:
finale.....
wordt dalijk mo jo en sharo
als gerard en karim er uit zijn, stopt bij mij het sst avontuur directquote:Op maandag 25 april 2011 23:08 schreef waterkant het volgende:
finale.....
wordt dalijk mo jo en sharo
ja dat moet! ikkequote:Op maandag 25 april 2011 23:08 schreef Candyfreak het volgende:
Moeten we nou verplicht tegen een chago Jo aankijken?
same herequote:Op maandag 25 april 2011 23:09 schreef Stability het volgende:
[..]
als gerard en karim er uit zijn, stopt bij mij het sst avontuur direct
Voor mij ook.quote:Op maandag 25 april 2011 23:09 schreef Stability het volgende:
[..]
als gerard en karim er uit zijn, stopt bij mij het sst avontuur direct
Jo is ook heel klein en een bitchje.quote:Op maandag 25 april 2011 23:02 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Volgens de broer van Flip valt Flip op kleine blonde vrouwen
Wat is ze toch een voorbeeld voor jonge meiden hè?quote:Op maandag 25 april 2011 23:09 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
drie en halluf jaar.... allus voor hem gedaan blablabla
en dan druk je je nog erg netjes uitquote:Op maandag 25 april 2011 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij mag dat vindenEn ik mag het een kutwijf vinden
Flip zei dat niet maar Gerard.quote:Op maandag 25 april 2011 23:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jo is ook heel klein en een bitchje.
Jo: gisteravond had ik een string aan en kreeg ik allemaal water erin.
Ik deed het niet expres, maar ze hebben daar ook camera's.
Flip; dan moet je niet zo'n string aan doen.
Jo: met een pyamabroek kan ik niet.
ze is om uit te kotsen en dan druk ik me nog mild uit.quote:Op maandag 25 april 2011 23:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat is ze toch een voorbeeld voor jonge meiden hè?
quote:Op maandag 25 april 2011 23:11 schreef danilel het volgende:
volgens mij heeft ze in de gaten dat flip mo leuker begint te vinden.
Begin maar alvast te boeken, die gaat nergens heen. Weer een prachtig spelletje gespeeld.quote:Op maandag 25 april 2011 23:08 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ze moet eruit, anders vlieg ik desnoods naar Portugal
quote:Op maandag 25 april 2011 23:12 schreef Day het volgende:
[..]
Begin maar alvast te boeken, die gaat nergens heen. Weer een prachtig spelletje gespeeld.
Mo gaat, place your betsquote:Op maandag 25 april 2011 23:12 schreef Day het volgende:
[..]
Begin maar alvast te boeken, die gaat nergens heen. Weer een prachtig spelletje gespeeld.
Echt he. Ik word doodziek van dat mens. En zo vuil hoe ze mensen claimtquote:Op maandag 25 april 2011 23:12 schreef Day het volgende:
[..]
dan draait ze helemaal doorquote:Op maandag 25 april 2011 23:12 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
![]()
Hoop toch dat ze genomineerd staat.
Ok, dat is zeker een optie ook.quote:Op maandag 25 april 2011 23:13 schreef Lady-night het volgende:
Flip houdt Mo te vriend, omdat hij weet dat zij hem niet gaat nomineren...niet meer ...niet minder
Neehoor we kunnen ook naar de Sjoel-Lock op stream 1 & 2 kijken.quote:Op maandag 25 april 2011 23:08 schreef Candyfreak het volgende:
Moeten we nou verplicht tegen een chago Jo aankijken?
quote:Op maandag 25 april 2011 23:14 schreef waterkant het volgende:
ik vind ook dat karim en gerard de leukste zijn... ik vind gerard leuk omdat hij de smaakmaker is door al zijn rare invallen, ideeen en gesprekken
ik vind karim leuk omdat ik hem een echt mens vind!
gerard weet dat hij leuk is
karim niet maar is het wel
quote:Op maandag 25 april 2011 23:14 schreef Urb het volgende:
[..]
Neehoor we kunnen ook naar de Sjoel-Lock op stream 1 & 2 kijken.
quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 23:15 schreef knagsje het volgende:
[..]
als jij mee gaat wel, en dan Jo Mo op haar smoel rammen.....
jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 25 april 2011 23:15 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Geweldig, post die eens op het twitter account van Luira.
hahaha maar ik heb geen twitterquote:Op maandag 25 april 2011 23:15 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Geweldig, post die eens op het twitter account van Luira.
dat wil ik ook wel!quote:Op maandag 25 april 2011 23:15 schreef knagsje het volgende:
[..]
als jij mee gaat wel, en dan Jo op haar smoel rammen.....
Mag het hopen, ze zijn nog wakker waarom dan al in zijn benchquote:Op maandag 25 april 2011 23:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Sharon :haal die hond uit het kooitje
Aandacht vragen, meer niet.quote:Op maandag 25 april 2011 23:15 schreef Day het volgende:
De redactie weet dat Mo naar huis wil maar:
1) geef haar een belangrijke opdracht
2) laat haar Karim's geheim raden
Mo is not going anywhere!
Wat is er met ons Jootje?
boeken maarrrrrrrrrrquote:Op maandag 25 april 2011 23:16 schreef danilel het volgende:
[..]
dat wil ik ook wel!
Jo op haar smoel rammen!
Es kijken of die botox terug veert
(heb goedkoop slaapplekkie in de algarve)
oke coool, wanneer gaan we ? wie nog meer ?quote:Op maandag 25 april 2011 23:16 schreef danilel het volgende:
[..]
dat wil ik ook wel!
Jo op haar smoel rammen!
Es kijken of die botox terug veert
(heb goedkoop slaapplekkie in de algarve)
ik durf niequote:Op maandag 25 april 2011 23:17 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wie wel en kan deze posten daar?
Regel het even...quote:Op maandag 25 april 2011 23:17 schreef Candyfreak het volgende:
Kunnen die streams niet op Gerard en Karim?
stabil voor de eind kick...quote:Op maandag 25 april 2011 23:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oke coool, wanneer gaan we ? wie nog meer ?
waarom niet? gewoon die link erop pleuren, en het liefst ook nog de link met bewerkte fotoos , haahaa staan er wel meer op van laura die ik gemaakt heb,dan ziet ze meteen de waarheidquote:
gewoon url kopieren van die foto van stab (rechtermuisknop)quote:Op maandag 25 april 2011 23:18 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik heb ook twitter maar weet niet hoe je een foto daar plaatst.
Uploaden met tweetpic ofzo?quote:Op maandag 25 april 2011 23:18 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik heb ook twitter maar weet niet hoe je een foto daar plaatst.
quote:Op maandag 25 april 2011 23:15 schreef Day het volgende:
De redactie weet dat Mo naar huis wil maar:
1) geef haar een belangrijke opdracht
2) laat haar Karim's geheim raden
Mo is not going anywhere!
Wat is er met ons Jootje?
Wees daar maar niet bang voor.quote:
wie sponsort me ? ik wil ook nog naar egypte he !quote:
Faal. een uur streamlock en het staat al op sst sitequote:Op maandag 25 april 2011 23:18 schreef afca_oc het volgende:
http://www.secretstory.nl(...)geraden+door+Monique
http://www.secretstory.nl/deelnemer/29/Monique
![]()
![]()
dat hoofd bij filmpje![]()
Ik heb wel een twitteraccount, maar zou niet weten hoe dat werktquote:Op maandag 25 april 2011 23:17 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wie wel en kan deze posten daar?
Ik snap niet dat ze die bench niet in de tuin zetten, dan hebben ze ook geen last van het geblaf.quote:
En ik weet niet of ik eigenlijk wel durf hihiquote:Op maandag 25 april 2011 23:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
gewoon url kopieren van die foto van stab (rechtermuisknop)
Waarom?quote:
Zal je dat wel doen met al die narigheid daar in MO?quote:Op maandag 25 april 2011 23:19 schreef Stability het volgende:
[..]
wie sponsort me ? ik wil ook nog naar egypte he !
egypte????quote:Op maandag 25 april 2011 23:19 schreef Stability het volgende:
[..]
wie sponsort me ? ik wil ook nog naar egypte he !
wat is daar eng aan dan? ken je die gasten? nee toch?quote:Op maandag 25 april 2011 23:20 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
En ik weet niet of ik eigenlijk wel durf hihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we hebben toch schijt aan mo? die aanstellerige kleuter met nepbuik en een pop en een kinderwagentje?quote:Op maandag 25 april 2011 23:20 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zal je dat wel doen met al die narigheid daar in MO?
oke dan............quote:Op maandag 25 april 2011 23:21 schreef Stability het volgende:
[..]
wat is daar eng aan dan? ken je die gasten? nee toch?
quote:Op maandag 25 april 2011 23:21 schreef TjetMaster het volgende:
@00isabelle00: @SST_Laura http://tinyurl.com/3ot6jvq lol ...#sstnl Gifje is al geplaatst
Dat doet hij zeker. Maar hij is Jo ook echt zat aan het worden. Is aan een tijdje gaande.quote:Op maandag 25 april 2011 23:13 schreef Lady-night het volgende:
Flip houdt Mo te vriend, omdat hij weet dat zij hem niet gaat nomineren...niet meer ...niet minder
Als jij nou even typt wat ik moet posten, dan doe ik dat welquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 23:21 schreef TjetMaster het volgende:
@00isabelle00: @SST_Laura http://tinyurl.com/3ot6jvq lol ...#sstnl Gifje is al geplaatst
Haha , niet door mij hoor. Ik was ermee bezig.quote:Op maandag 25 april 2011 23:22 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Top Tjetmaster.
Hoi , leuk dat je hier eens langs fietst!
Ja hier ook, saaiheid slaat toe met de dag.quote:Op maandag 25 april 2011 23:23 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Haha , niet door mij hoor. Ik was ermee bezig.
Ja, maar het langsfietsen wordt wat mider
Jo hangt steeds meer aan Gerard en gaat hem proberen te evenarenquote:
mag toch? Jo wil wel eens lekker diep wegzinken......doe is met een betonblok aan je nekquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 23:26 schreef IamCurious het volgende:
[..]
ik zag de finalisten met z'n drieen zitten, maar nu werd Karim geroepen
De bench over de schutting en Segredo voortaan in een mand met een warm dekentje...quote:Op maandag 25 april 2011 23:25 schreef sjampoeh het volgende:
oke welke datum naar portugal ?
-mo naar huis meesleuren
-lowkick jo
nog meer wensen ?
ik ben *meestal* wel trots op mn werkjes ja. jij niet dan?quote:
oja !! goeiequote:Op maandag 25 april 2011 23:27 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
De bench over de schutting en Segredo voortaan in een mand met een warm dekentje...
de gluiphoerquote:Op maandag 25 april 2011 23:25 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Jo hangt steeds meer aan Gerard en gaat hem proberen te evenaren
quote:Op maandag 25 april 2011 23:27 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ben *meestal* wel trots op mn werkjes ja. jij niet dan?
Vind ik ook een goeie finalequote:Op maandag 25 april 2011 23:26 schreef IamCurious het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 25 april 2011 23:26 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Verklaar je nader ?
Karim, Gerard en Jo
die cap is al vaker voorbij gekomenquote:Op maandag 25 april 2011 23:27 schreef sjampoeh het volgende:
op twit werd dit geplaatst
het huis van bovenaf..
http://maps.google.nl/?ie(...)08,0.005504&t=h&z=18
kzie het zwembad niet?quote:Op maandag 25 april 2011 23:27 schreef sjampoeh het volgende:
het huis van bovenaf..
die gele broek van sjerren aan stukken snijden of meejattenquote:Op maandag 25 april 2011 23:25 schreef sjampoeh het volgende:
oke welke datum naar portugal ?
-mo naar huis meesleuren
-lowkick jo
nog meer wensen ?
Daar is de studio, maar dat huis was toen nog niet gebouwdquote:Op maandag 25 april 2011 23:27 schreef sjampoeh het volgende:
het huis van bovenaf..
volgens mij niet dat gebouw, maar staat het huis daar wel in de buurt.. waar op google maps nog dat prachtige groen staatquote:Op maandag 25 april 2011 23:27 schreef sjampoeh het volgende:
het huis van bovenaf..
Alle make-up ontvreemden en die kleren met open ruggetjes.quote:Op maandag 25 april 2011 23:28 schreef afca_oc het volgende:
[..]
die gele broek van sjerren aan stukken snijden of meejatten
Valt het je niet op dat Gerard steeds vaker Jo op zoekt, ik bedoel dat hij naar haar toe gaatquote:Op maandag 25 april 2011 23:25 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Jo hangt steeds meer aan Gerard en gaat hem proberen te evenaren
Daar zou ik ook nog wel mee kunnen leven, ware het niet dat Joanna dan wint omdat Gerard & Karim stemmers moeten delen dan.quote:Op maandag 25 april 2011 23:26 schreef IamCurious het volgende:
[..]
ik ben ook trots op wat je kan... niet hoe je het soms gebruikt....quote:Op maandag 25 april 2011 23:27 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ben *meestal* wel trots op mn werkjes ja. jij niet dan?
Hij moet gewoon leren om de bench in te gaan als de baas (whoever that may be) dat zegt.quote:Op maandag 25 april 2011 23:21 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ze zijn nog wakker daar waarom al in bench dan ?
Ja, dat denk ik ook.quote:Op maandag 25 april 2011 23:29 schreef Urb het volgende:
[..]
Daar zou ik ook nog wel mee kunnen leven, ware het niet dat Joanna dan wint omdat Gerard & Karim stemmers moeten delen dan.
om haar belachelijk te maken jaquote:Op maandag 25 april 2011 23:29 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Valt het je niet op dat Gerard steeds vaker Jo op zoekt, ik bedoel dat hij naar haar toe gaat
quote:Op maandag 25 april 2011 23:29 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Valt het je niet op dat Gerard steeds vaker Jo op zoekt, ik bedoel dat hij naar haar toe gaat
kom op zeg ! daar doe ik het juist voor !quote:Op maandag 25 april 2011 23:29 schreef waterkant het volgende:
[..]
ik ben ook trots op wat je kan... niet hoe je het soms gebruikt....
pff wat een waslijst lolquote:Op maandag 25 april 2011 23:28 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Alle make-up ontvreemden en die kleren met open ruggetjes.
Ik gebruik Tweetdeck super programma. Waar je makkelijk diverse topics makkelijk mee kan volgen en foto's kun je simpel uploaden (drag en drop) en tweeten.quote:Op maandag 25 april 2011 23:19 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Uploaden met tweetpic ofzo?
iemand enig idee?
Precies. Het was Jo die in die hoek lag en Gerard kwam erbijquote:Op maandag 25 april 2011 23:29 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Als ze er niet iets positiefs van maken, dekentje er in, iets met de geur van het baasje en wat voer , dan gaat dat niet lukken.quote:Op maandag 25 april 2011 23:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij moet gewoon leren om de bench in te gaan als de baas (whoever that may be) dat zegt.
Op geslagen , ga het moregn eens bekijken wat het is .quote:Op maandag 25 april 2011 23:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik kan je Tweetdeck super programma. Waar je makkelijk diverse topics makkelijk mee kan volgen en foto's kun je simpel uploaden (drag en drop) en tweeten.
hij heeft haar door ja, prima toch?quote:
ok wees er trots op!quote:Op maandag 25 april 2011 23:30 schreef Stability het volgende:
[..]
kom op zeg ! daar doe ik het juist voor !
hij zet haar elke dag te kakken hahahahaquote:Op maandag 25 april 2011 23:31 schreef Stability het volgende:
[..]
hij heeft haar door ja, prima toch?
Eensquote:Op maandag 25 april 2011 23:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ze er niet iets positiefs van maken, dekentje er in, iets met de geur van het baasje en wat voer , dan gaat dat niet lukken.
elke rls worden fakefoto's gemaakt. al sinds de eerste bb......je moet alleen wel gevoel voor humor hebben, that's allquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 23:21 schreef danilel het volgende:
Wat een eng dun stijfjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
quote:Op maandag 25 april 2011 23:33 schreef Stability het volgende:
[..]
elke rls worden fakefoto's gemaakt. al sinds de eerste bb......je moet alleen wel gevoel voor humor hebben, that's all
en ze is te dom om het door te hebbenquote:Op maandag 25 april 2011 23:33 schreef knagsje het volgende:
[..]
hij zet haar elke dag te kakken hahahaha
quote:Op maandag 25 april 2011 23:33 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ze wil Maik 24/7 in de gaten houden.
quote:Op maandag 25 april 2011 23:33 schreef Stability het volgende:
[..]
elke rls worden fakefoto's gemaakt. al sinds de eerste bb......je moet alleen wel gevoel voor humor hebben, that's all
Go Joquote:Op maandag 25 april 2011 23:34 schreef IamCurious het volgende:
Ga door Jo!!!
Laat de bitch kronkelen!!!
Ze heeft gisteren afgewassen, maar dat moest weer opnieuw gedaan, want alles was nog vet.quote:Op maandag 25 april 2011 23:33 schreef ThomasSlayer het volgende:
Mo heeft nooit eerder aardappels geschilt of uberhaupt thuis schoongemaakt. Waarschijnlijk enige kind van wat ouder ondernemersechtpaar. Verwend nest.
karimquote:Op maandag 25 april 2011 23:34 schreef danilel het volgende:
[..]
dit is een hangertje, vanochtend hadden we een staandertje van Karim!
quote:Op maandag 25 april 2011 23:35 schreef ThomasSlayer het volgende:
Haar vermeende hoogbegaafdheid is gemeten in Limburg. Daar ben je al hoogbegaafd wanneer je de lagere school afmaakt.
Ik kom niet uit Limburg, maar wat je zegt is onzinquote:Op maandag 25 april 2011 23:35 schreef ThomasSlayer het volgende:
Haar vermeende hoogbegaafdheid is gemeten in Limburg. Daar ben je al hoogbegaafd wanneer je de lagere school afmaakt.
ik vind het ook leuk ! ook die van anderen !!! en het is toch een soort leedvermaak? moeten ze niet zo graag met hun smoel op tv willen om zogenaamd mooi te zijn..ik haal in mn fakes hun slechte kant naar boven op een voor mij humoristische manier..diegenen die het niet leuk vinden, vinden het maar niet leuk.....niet mijn probleem. er word me ook gevraagd om bepaalde fakes te maken,dus maak ik ze op verzoek.quote:Op maandag 25 april 2011 23:34 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
lach me dood om je fake foto's dat hoort bij RLS.
Thanx Ruudpuntenel.quote:Op maandag 25 april 2011 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Limburg, maar wat je zegt is onzin
quote:Op maandag 25 april 2011 23:36 schreef sjampoeh het volgende:
ga naar huis dan nuuuuuuuuuuuu! scheelt weer een nominatie![]()
win-win situatie
Nee, dat doet ze niet. Ze maakt haar duidelijk dat haar gedachtegang niet klopt.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 23:37 schreef Pippien het volgende:
Mo wil echt zo graag weten of ze populair is. En ze houdt deze hele schijnvertoning, zodat ze kan doen alsof ze er zelf voor gekozen heeft. Al geloof ik wel dat ze graag naar huis gaat om Maik vast te leggen en te kunnen controleren. Laat haar alsjeblieft weggaan!!
het is gewoon puur aandacht vragen, ze gaat net als sophia echt niet naar huis uit zichzelf hoorquote:Op maandag 25 april 2011 23:37 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, dat doet ze niet. Ze maakt haar duidelijk dat haar gedachtegang niet klopt.
Als Mo écht naar huis wou, had ze dat allang gedaan.
Ja, zeker! Ik word ziek van dat mens.quote:Op maandag 25 april 2011 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Graag gedaanEn Mo moet donderdag naar huis
dat dus!quote:Op maandag 25 april 2011 23:37 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, dat doet ze niet. Ze maakt haar duidelijk dat haar gedachtegang niet klopt.
quote:Op maandag 25 april 2011 23:37 schreef ZaZoe het volgende:
Mo is gruwelijk onzeker, verschrikkelijk lijkt me dat
Door blijfen gaan. Geniet er elke dag weer van.quote:Op maandag 25 april 2011 23:36 schreef Stability het volgende:
[..]
ik vind het ook leuk ! ook die van anderen !!! en het is toch een soort leedvermaak? moeten ze niet zo graag met hun smoel op tv willen om zogenaamd mooi te zijn..ik haal in mn fakes hun slechte kant naar boven op een voor mij humoristische manier..diegenen die het niet leuk vinden, vinden het maar niet leuk.....niet mijn probleem. er word me ook gevraagd om bepaalde fakes te maken,dus maak ik ze op verzoek.
nogmaals ik heb je altijd bewonderd om je werk... je doet dat super....quote:Op maandag 25 april 2011 23:33 schreef Stability het volgende:
[..]
Maar Joanna heeft dit zelf ook al meermalen gehad, en mocht er ook niet uit.quote:Op maandag 25 april 2011 23:37 schreef Day het volgende:
[..]
hoe vaak heeft Jo niet zo gezeten dan? iedereen raadde haar aan om te blijven.....en nu lult zei zo dat Mo moet gaan, dan ben je in mijn ogen en huichelaarquote:Op maandag 25 april 2011 23:37 schreef Day het volgende:
[..]
Please, betrek het eens niet op jezelf.quote:Op maandag 25 april 2011 23:38 schreef waterkant het volgende:
[..]
nogmaals ik heb je altijd bewonderd om je werk... je doet dat super....
ik snap echter ook de pijn van het slachtoffer!
doe niet zo zuur ! ik heb hier zelfs al jaren topics vol geshopt van mensen die dat met hun eigen foto wilden, lieten me de vrije keus, en wisten dat ik er altijd iets raars mee deed! humor heet dat...quote:Op maandag 25 april 2011 23:38 schreef waterkant het volgende:
[..]
nogmaals ik heb je altijd bewonderd om je werk... je doet dat super....
ik snap echter ook de pijn van het slachtoffer!
DAT dus en niemand die wat zegtquote:Op maandag 25 april 2011 23:41 schreef IamCurious het volgende:
Mo die bleef om haar medebewoners niet te duperen, onttrekt zo ff de poen aan het spel........
Als alleen Mo morgen mag nomineren dan komt het ook echt niet goed.quote:Op maandag 25 april 2011 23:40 schreef Darklight het volgende:
Ze moeten haar gewoon niet nomineren, wordt ze helemaal gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |