is een missiequote:Op maandag 25 april 2011 22:57 schreef Noelle06 het volgende:
WTF, Mo met zwangere buik en een kinderwagen
niet normaal toch? en er zo serieus mee omgaan ook nog !quote:Op maandag 25 april 2011 22:57 schreef Noelle06 het volgende:
Nop, hij zegt nu tegen Mo " ben blij dat je het geraden hebt"quote:Op maandag 25 april 2011 22:57 schreef sjampoeh het volgende:
flip heeft toch ook gedrukt ?? kan flip ook zijn
quote:Op maandag 25 april 2011 22:58 schreef akveor het volgende:
Mooi Karim's kluis leeg... nu aanstaande donderdag naar huis aub.
Sick Story had een betere titel voor dit faalprogramma geweest.quote:Op maandag 25 april 2011 22:57 schreef Noelle06 het volgende:
quote:Op maandag 25 april 2011 22:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sick Story had een betere titel voor dit faalprogramma geweest.
Ja, dat ze maar in een aanstellerige woede-uitval mag uitbarsten!quote:Op maandag 25 april 2011 22:58 schreef danilel het volgende:
[..]
ik vind het wel leuk!
jo heeft het tenminste niet kunnen raden![]()
quote:Op maandag 25 april 2011 22:59 schreef Stability het volgende:
sst begint hoe langer hoe meer op one flew over the cuckoo's nest te lijken
zo zie je, elk nadeel heb zen voordeelquote:Op maandag 25 april 2011 22:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, dat ze maar in een aanstellerige woede-uitval mag uitbarsten!
Was het maar waar, dan konden we pas lachenquote:Op maandag 25 april 2011 22:59 schreef Stability het volgende:
sst begint hoe langer hoe meer op one flew over the cuckoo's nest te lijken
Flip krijgt straks zeker nog wel de wind van voren als ze alleen zijn hoor, reken daar maar op.quote:Op maandag 25 april 2011 22:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, dat ze maar in een aanstellerige woede-uitval mag uitbarsten!
En lekker wroeten met het harkje erin!quote:Op maandag 25 april 2011 23:00 schreef danilel het volgende:
[..]
zo zie je, elk nadeel heb zen voordeel
ja leuk he? maar echt, deze mensen kunnen er ook wat van hoor...wat een randdebielenquote:Op maandag 25 april 2011 23:00 schreef livvie het volgende:
[..]
Was het maar waar, dan konden we pas lachen
Degene die de kist openmaakt mag blijkbaar als enige nomineren... dus we zullen zien.quote:Op maandag 25 april 2011 23:00 schreef Noelle06 het volgende:
Mo, het geheim van Karim geraden.
Mo gaat donderdag weg, weg geld uit het spel.
Sharon die voor elke mislukte missie 5000 euro uit haar kluis moet betalen, ook geld weg uit het spel.
Slim van SST dat dan weer wel.
ja echt welquote:Op maandag 25 april 2011 23:01 schreef Sonera het volgende:
Krijg een beetje het idee dat Flip Mo leuk begint te vinden.. Of kijk ik verkeerd.
de draak gaat straks wel even op tiltquote:Op maandag 25 april 2011 23:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Flip krijgt straks zeker nog wel de wind van voren als ze alleen zijn hoor, reken daar maar op.
Ze heeft nu nog ff d'r pret-face maskertje op maar die ontploft nog wel.
Dat idee heb ik ook. Uitgekeken op JO.quote:Op maandag 25 april 2011 23:01 schreef Sonera het volgende:
Krijg een beetje het idee dat Flip Mo leuk begint te vinden.. Of kijk ik verkeerd.
dan mogen ze wel opschieten met die sleutels, morgen nominatiedagquote:Op maandag 25 april 2011 23:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Degene die de kist openmaakt mag blijkbaar als enige nomineren... dus we zullen zien.![]()
quote:Op maandag 25 april 2011 23:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En lekker wroeten met het harkje erin!
hakje? de hakbijl zul je bedoelenquote:Op maandag 25 april 2011 23:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En lekker wroeten met het harkje erin!
Volgens de broer van Flip valt Flip op kleine blonde vrouwenquote:Op maandag 25 april 2011 23:01 schreef Sonera het volgende:
Wel ja hoogzwanger met een babyquote:Op maandag 25 april 2011 22:57 schreef Noelle06 het volgende:
nieuwe verhaal lijnquote:Op maandag 25 april 2011 23:01 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Uitgekeken op JO.
Ik hoop het, heb vanavond niet gekeken dus kan nog niet oordelen.quote:Op maandag 25 april 2011 23:01 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
is niet zo raar he .....quote:Op maandag 25 april 2011 23:01 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |