Ja in een gesprekje met een andere bewoner (weet niet meer wie) nadat ze uit de KvdW kwam. Dat Seg niet meer overdag in de bench mocht oidquote:
Niet meer dan normaal ook, anders moet ze er lekker zelf in gaan liggen.quote:Op maandag 25 april 2011 22:17 schreef MartineLongchamp het volgende:
Over honden gesproken, Segredo mag alleen nog maar in zijn bench als hij gaat slapen. Shar had van de stem op haar kop gekregen.
Ik zei het tochquote:Op maandag 25 april 2011 22:17 schreef danilel het volgende:
[..]
aha okeej,
niks voor mij, ben niet zo'n voetbal liefhebber
Daar zijn ze lekker vlot mee dan.quote:Op maandag 25 april 2011 22:21 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja in een gesprekje met een andere bewoner (weet niet meer wie) nadat ze uit de KvdW kwam. Dat Seg niet meer overdag in de bench mocht oid
met jo, want die zei: shar ik weet niet, maar moet seg niet in de bench als wij gaan eten ? ja wil me er niet mee bemoeien hoor..quote:Op maandag 25 april 2011 22:21 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja in een gesprekje met een andere bewoner (weet niet meer wie) nadat ze uit de KvdW kwam. Dat Seg niet meer overdag in de bench mocht oid
Ben ik blij om, snapte niet waarom die overdag in de bench moestquote:Op maandag 25 april 2011 22:21 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Dat snapte niemand.quote:Op maandag 25 april 2011 22:23 schreef Mita het volgende:
[..]
Ben ik blij om, snapte niet waarom die overdag in de bench moest
Ak, oke dat was het. samen komen we er wel.quote:Op maandag 25 april 2011 22:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
met jo, want die zei: shar ik weet niet, maar moet seg niet in de bench als wij gaan eten ? ja wil me er niet mee bemoeien hoor..
shar: nee mag niet vd stem
jo: hoe moeten we hem dan opvoeden ??
klopt... anders was geer ook wel op haar uitgekekenquote:Op maandag 25 april 2011 22:25 schreef sjampoeh het volgende:
Fenneke twittert:
@SST_Monique heeft Mo een babymissie of miste ze haar neefje zo? :-p #sstnl
about 7 hours ago via Twitter for iPad
ze heeft wel humor
Snap niet dat de andere bewoners daar niets van gezegd hebben.quote:Op maandag 25 april 2011 22:25 schreef Chanel5 het volgende:
Ja een Mo die een geheim raadt en naar huis wil, daar schiet je wat mee op!
Joanna natuurlijk...quote:Op maandag 25 april 2011 22:27 schreef sjampoeh het volgende:
#sstnl Slechts 1 bewoner zal deze week nomineren... Wie kraakt de kluis en beslist wie er genomineerd is ????
Stream It Out is de stream en chat van Peter Nuninga, bekend van TBO ( The Bunker Online ) en SV (Studio Vlemmix), samen met DJ Provox.quote:
Dat zal Mo dan wel worden!quote:Op maandag 25 april 2011 22:27 schreef sjampoeh het volgende:
#sstnl Slechts 1 bewoner zal deze week nomineren... Wie kraakt de kluis en beslist wie er genomineerd is ????
Hahaha, ik zei het al dat er vast een nominatie constructie komt zodat Mo er in kan blijven.quote:Op maandag 25 april 2011 22:27 schreef sjampoeh het volgende:
Dat zou wel heel doorzichtig zijn.quote:Op maandag 25 april 2011 22:27 schreef sjampoeh het volgende:
Dat meen je nietquote:Op maandag 25 april 2011 22:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat zal Mo dan wel worden!
Ik hoorde het ook net tijdens de reclame op Net5..
Er gebeuren meer dingen die niet kloppen maar nooit zie je iemand er tegenin gaanquote:Op maandag 25 april 2011 22:27 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Snap niet dat de andere bewoners daar niets van gezegd hebben.
Wat raarquote:Op maandag 25 april 2011 22:27 schreef sjampoeh het volgende:
Dat is mijn gedachte ook..quote:Op maandag 25 april 2011 22:29 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Hahaha, ik zei het al dat er vast een nominatie constructie komt zodat Mo er in kan blijven.
Nog een week tegen die jankbal aankijken dus.
doe niet zo engquote:Op maandag 25 april 2011 22:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou wel heel doorzichtig zijn.
Dan zet Jo Karim en Gerard naast elkaar.
Als dat zo is!!!quote:Op maandag 25 april 2011 22:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wuuut?!quote:Op maandag 25 april 2011 22:27 schreef sjampoeh het volgende:
quote:
Dat hoop ik toch nietquote:Op maandag 25 april 2011 22:30 schreef MartineLongchamp het volgende:
kan me niet schelen wie, als Mo maar genomineerd wordt en dat wordt ze geloof ik door iedereen wel.
Tenzij ze zelf mag. Neeeeeeee![]()
![]()
OMG wat een enge scenario'squote:Op maandag 25 april 2011 22:30 schreef MartineLongchamp het volgende:
kan me niet schelen wie, als Mo maar genomineerd wordt en dat wordt ze geloof ik door iedereen wel.
![]()
Dan ben ik benieuwd hoe erg ze het dan de anderen gunt te winnenquote:Op maandag 25 april 2011 22:30 schreef MartineLongchamp het volgende:
![]()
Inderdaad.quote:Op maandag 25 april 2011 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wel irritant, die "tik" in die SL's
Jo, Jo,Jo Jo Jo !!!!quote:Op maandag 25 april 2011 22:27 schreef sjampoeh het volgende:
ze willen geen claims aan hun broek voor een ingebrande oog in je schermquote:Op maandag 25 april 2011 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wel irritant, die "tik" in die SL's
ja en die steeds wisselende beelden, niet geweldig voor mensen, die last hebben van epileptische insulten.quote:
war haal je dit vandaan ?quote:Op maandag 25 april 2011 22:27 schreef sjampoeh het volgende:
quote:Op maandag 25 april 2011 22:32 schreef Niki.P het volgende:
Bijna geen info in de streamverslagen iemand een beetje info voor me (vanaf vrijdag ochtend tot nu?)
quote:
Ik weet vrij zeker dat het Mo zal zijn.quote:
Niet zo heel erg anders had Mo niet op het geheim van Karim gedrukt, als ze toch van plan was weg te gaan.quote:Op maandag 25 april 2011 22:31 schreef Mita het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd hoe erg ze het dan de anderen gunt te winnen
Ze zou wel maf zijn als ze dat niet deed..quote:Op maandag 25 april 2011 22:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mo zal als zij mag nomineren Jo op stoel zetten, die wil dat Shanon Flip en Karim in de finale komen.quote:Op maandag 25 april 2011 22:31 schreef Sonera het volgende:
Zal je zien dat Mo het wint zei het al eerder.. Dan weet je dat ze nep bezig is is de bedoeling dat zij niet wint...
En als ze wint of Flip wint zal je zien Gerard en Karim genomineerd of Gerard en Sharon
Mo irriteert zich wezenloos aan Jo. Misschien zet zij Jo en Flip wel naast elkaar!quote:
Oh god, moet je opletten naar de reacties van de Jo groupies daar straks.quote:Op maandag 25 april 2011 22:33 schreef afca_oc het volgende:
Kribbig
25 april om 21.57
Monique begint zich te irriteren aan het gedrag van Joanna.
Ze vindt dat Joanna zich erg narrig gedraagt. Vooral voor Philip vindt ze het zielig omdat hij zo zijn best doet voor Joanna. Sharon denkt dat Joanna haar relatie met haar ex-vriend niet goed heeft verwerkt hier in het huis en dat ze zich daarom zo afzet tegen andere bewoners. Monique vindt dat geen goede reden om dat om te zetten naar irritaties.
bitchfight.. NU
Die laatste post in FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 2 is het enige wat er is gebeurd. Verder echt niks, noppes, nadda.quote:Op maandag 25 april 2011 22:32 schreef Niki.P het volgende:
Bijna geen info in de streamverslagen iemand een beetje info voor me (vanaf vrijdag ochtend tot nu?)
quote:Op maandag 25 april 2011 22:33 schreef afca_oc het volgende:
Kribbig
25 april om 21.57
Monique begint zich te irriteren aan het gedrag van Joanna.
Ze vindt dat Joanna zich erg narrig gedraagt. Vooral voor Philip vindt ze het zielig omdat hij zo zijn best doet voor Joanna. Sharon denkt dat Joanna haar relatie met haar ex-vriend niet goed heeft verwerkt hier in het huis en dat ze zich daarom zo afzet tegen andere bewoners. Monique vindt dat geen goede reden om dat om te zetten naar irritaties.
bitchfight.. NU
quote:Op maandag 25 april 2011 22:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mo irriteert zich wezenloos aan Jo. Misschien zet zij Jo en Flip wel naast elkaar!
Win/win situatie!
die sexueel gefrustreerde trollen bedoelt u?quote:Op maandag 25 april 2011 22:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Oh god, moet je opletten naar de reacties van de Jo groupies daar straks.![]()
Maar Mo is zwanger en heeft last van haar hormonen, dus zij mag dat.quote:Op maandag 25 april 2011 22:34 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
![]()
nee dat is geen reden hoor.. wel dagen voor anderen verpesten
quote:Op maandag 25 april 2011 22:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die laatste post in FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 2 is het enige wat er is gebeurd. Verder echt niks, noppes, nadda.
Ze zijn ook elke dag voor half 11 naar bed gegaan(NL tijd)
Echt he. Zij heeft al zo vaak feestjes verpestquote:Op maandag 25 april 2011 22:34 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
![]()
nee dat is geen reden hoor.. wel dagen voor anderen verpesten
stond op twitter en is in een reclame te zien op net5quote:Op maandag 25 april 2011 22:33 schreef Capaja het volgende:
[..]
war haal je dit vandaan ?
ik kan het niet vinden, weeral een FAAL en hebben ze het weggehaald ?
Zolang Sharon of Karim maar als eerste opzout vind ik het best!quote:Op maandag 25 april 2011 22:31 schreef Sonera het volgende:
Zal je zien dat Mo het wint zei het al eerder.. Dan weet je dat ze nep bezig is is de bedoeling dat zij niet wint...
En als ze wint of Flip wint zal je zien Gerard en Karim genomineerd of Gerard en Sharon
quote:Op maandag 25 april 2011 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
Oke ik ben er vantussen slaap lekker voor straks allemaal!
Ik denk niet dat Mo Herr Flip von die Gestapo ooit zal nomineren.quote:Op maandag 25 april 2011 22:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mo irriteert zich wezenloos aan Jo. Misschien zet zij Jo en Flip wel naast elkaar!
Win/win situatie!
ze hebben eieren gezocht, kregen wat muziek, geslapen, gezeurd, las vegas feestje, die door mo en/of jo is verziekt. ze hadden een roulette tafel met roulette spel van de action.quote:
Je kan het niet echt een feestje noemen neequote:
Ciao Chanelquote:Op maandag 25 april 2011 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
Zou niet meer dan terecht zijn. Ze leveren weinig en komen vaak niet verder dan hun mede bewoners afzeiken. Overdreven positivo Karim die de halve dag achter Gerard aanloopt en oeverloze verhalen afsteekt. Missies worden nauwelijks volbracht of zelfs niet eens aan begonnen. Geld in de kluis interesseert Gerard niets. Doe dan niet mee.quote:Op maandag 25 april 2011 22:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
En sharon moest een orgasme faken. En Jo heeft een ei in het oog van Gerard gegooid.quote:Op maandag 25 april 2011 22:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze hebben eieren gezocht, kregen wat muziek, geslapen, gezeurd, las vegas feestje, die door mo en/of jo is verziekt. ze hadden een roulette tafel met roulette spel van de action.
gisteren niks gebeurd
vandaag, had sjaron een missie live in de daily. rodeo rijden en 2 min volhouden, maar ze viel er meteen af.
- het geheim van Karim is er misschien wel of niet uit.quote:Op maandag 25 april 2011 22:32 schreef Niki.P het volgende:
hoi Stabquote:Op maandag 25 april 2011 22:39 schreef Stability het volgende:
goeienavond !! nou , ik zet eindelijk mn streams aan en.....................
stream lock !!!
kga maar weer ff sjoelen dan....
[ link | afbeelding ]
Die is grappigquote:Op maandag 25 april 2011 22:39 schreef Stability het volgende:
stream lock !!!
[ link | afbeelding ]
hoi hoiquote:
Is jouw fascinatie op Joanna louter gebaseerd op haar uiterlijk of haar innerlijk?quote:
Wat denk je zelf nee natuurlijkquote:Op maandag 25 april 2011 22:39 schreef farscapevr8 het volgende:
vraagje over de uitzending, zat ff op me werk te kijken maar kreeg inene mo in beeld met kinderwagen.
is dit eerst verteld tegen de kijkers van de daily of gewoon zo in beeld verder niks?
quote:Op maandag 25 april 2011 22:39 schreef Stability het volgende:
stream lock !!!
[ link | afbeelding ]
Niets verteld, zo in beeld, met zwangere buik ook nog.quote:Op maandag 25 april 2011 22:39 schreef farscapevr8 het volgende:
vraagje over de uitzending, zat ff op me werk te kijken maar kreeg inene mo in beeld met kinderwagen.
is dit eerst verteld tegen de kijkers van de daily of gewoon zo in beeld verder niks?
Hallo! Alles goed?quote:Op maandag 25 april 2011 22:39 schreef Stability het volgende:
stream lock !!!
[ link | afbeelding ]
Seclock Storyquote:Op maandag 25 april 2011 22:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Pleur die SL er nou maar eens vanaf #sstnl
ik ben net binnenquote:Op maandag 25 april 2011 22:40 schreef Stability het volgende:
[..]
hoi hoiis die streamlock er al lang? en is er sinds vanmiddag de pop met kinderwagen binnenkwam nog wat gebeurt?
quote:Op maandag 25 april 2011 22:40 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Niets verteld, zo in beeld, met zwangere buik ook nog.
hoi, ja met mij wel, lekker op het strand gezeten vanmiddag....en met jou?quote:
Gewoon zo bam in beeld, dus mensen die alleen daily's kijken, en ja dat zijn er echt nog wel heel wat helaas zullen behoorlijk in de war zijn.quote:Op maandag 25 april 2011 22:39 schreef farscapevr8 het volgende:
aa was dus toch om de laatste volgers in de war te schoppen en weg te jagenquote:Op maandag 25 april 2011 22:40 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 april 2011 22:42 schreef sjampoeh het volgende:
jurien:
2 houers left! #sstnl
31 minutes ago via Osfoora for iPhone
Mijn hartje wordt altijd weer een beetje warm als ik jou ava zie.quote:Op maandag 25 april 2011 22:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Is jouw fascinatie op Joanna louter gebaseerd op haar uiterlijk of haar innerlijk?
En een baby en een dikke buikquote:Op maandag 25 april 2011 22:40 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
stond je in de file ?quote:Op maandag 25 april 2011 22:41 schreef Stability het volgende:
[..]
hoi, ja met mij wel, lekker op het strand gezeten vanmiddag....en met jou?
*bam* Ik blijf er om lachenquote:Op maandag 25 april 2011 22:41 schreef Urb het volgende:
[..]
Gewoon zo bam in beeld, dus mensen die alleen daily's kijken, en ja dat zijn er echt nog wel heel wat helaas zullen behoorlijk in de war zijn.![]()
Flip relateren aan de Gestapo.quote:Op maandag 25 april 2011 22:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Mo Herr Flip von die Gestapo ooit zal nomineren.![]()
Lekker naar IJmuiden gezeild... morgen richting Scheveningen,quote:Op maandag 25 april 2011 22:41 schreef Stability het volgende:
[..]
hoi, ja met mij wel, lekker op het strand gezeten vanmiddag....en met jou?
Urb heeft er een handje van hoor, eerst was het Nazi Flip, nu Gestapo Flipquote:
gezelligquote:Op maandag 25 april 2011 22:42 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Lekker naar IJmuiden gezeild... morgen richting Scheveningen,
I knoww, daarom is ze m'n ava.quote:Op maandag 25 april 2011 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mijn hartje wordt altijd weer een beetje warm als ik jou ava zie.
Ik ook niet. Is daar een linkje van?quote:Op maandag 25 april 2011 22:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Je hebt dat stukje van hem & Joanna tegen Mo niet gezien he?![]()
Nee, dat dacht ik al.
Nazi heb ik nooit gezegd.quote:Op maandag 25 april 2011 22:43 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Urb heeft er een handje van hoor, eerst was het Nazi Flip, nu Gestapo Flip
NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN!!!@111
Ja, ze gaat er helemaal in op. Beetje engquote:Op maandag 25 april 2011 22:43 schreef Stability het volgende:
maar wat een achterlijke lijn maken ze er nu van he? mo met een pop en een kinderwagen...wat een niveau! en ze doet het ook nog eens heel serieus zag ik vanmiddag
laura:quote:
Nee hoor, ik vind het gewoon een superleuke meid. Lekker fel en fanatiek, maar toch met haar hart op de juiste plek. Gewoon een lieverd!quote:Op maandag 25 april 2011 22:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Is jouw fascinatie op Joanna louter gebaseerd op haar uiterlijk of haar innerlijk?
Geen idee of Flash het gevangen had, in de daily was het helemaal kapotgeknipt in Mo's nadeel dus die zou ik zowieso niet aanraden.quote:
is echt niet normaal toch? welke vrouw van 30 doet zoiets?? alleen de gekken op de paazafdeling als je het mij vraagtquote:Op maandag 25 april 2011 22:44 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, ze gaat er helemaal in op. Beetje eng
Ja Vegas, roulette, maar erg amateuristisch en Mo verpestte het feestje door alleen maar te huilen en te klagen dat ze naar huis wildequote:
en gelijk heeft ze! toch die kerkschoenen??quote:Op maandag 25 april 2011 22:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
laura:
@SabineeB Ach dat hoort erbij. Ik vind ook niet altijd iedereen leuk. Ik kan mij er niet druk over maken! #sstnl
8 minutes ago via web in reply to SabineeB
daarom die pop met kinderwagen natuurlijk...om het lastige kindje zoet te houden,dat ze niet meer zo vaak janktquote:Op maandag 25 april 2011 22:45 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ja Vegas, roulette, maar erg amateuristisch en Mo verpestte het feestje door alleen maar te huilen en te klagen dat ze naar huis wilde
waar maakt ze zich duk over dan?quote:Op maandag 25 april 2011 22:46 schreef waterkant het volgende:
[..]
en gelijk heeft ze! toch die kerkschoenen??
quote:Op maandag 25 april 2011 22:45 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ja Vegas, roulette, maar erg amateuristisch en Mo Jo verpestte het feestje door alleen maar te huilen en te klagen dat ze naar huis wilde
willemveenstr Willem Veenstraquote:Op maandag 25 april 2011 22:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
laura:
@SabineeB Ach dat hoort erbij. Ik vind ook niet altijd iedereen leuk. Ik kan mij er niet druk over maken! #sstnl
8 minutes ago via web in reply to SabineeB
@SST_Laura op derest van t forum zal ik maar verder niet gaan kijken.. mensen die helaas allemaal negatieve dingen schrijvenquote:
wedden dat laura stiekem komt lurken hier?quote:Op maandag 25 april 2011 22:47 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
willemveenstr Willem Veenstra
@
@SabineeB @SST_Laura ja sluit ik me bij aan, vooral op fok en facebook stonden soms echt geen leuke berichten! Gewoon negeren dus
10 minutes ago Favorite Retweet Reply
Op fok! stond tenminste wel de waarheid
daar heeft ze zelf voor gezorgdquote:Op maandag 25 april 2011 22:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
@SST_Laura op derest van t forum zal ik maar verder niet gaan kijken.. mensen die helaas allemaal negatieve dingen schrijven
14 minutes ago via web in reply to SST_Laura
quote:Op maandag 25 april 2011 22:48 schreef Stability het volgende:
[..]
wedden dat laura stiekem komt lurken hier?
dat ze nog niet slaapt !!! is falex nog bij haar ?quote:Op maandag 25 april 2011 22:48 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Want mee te posten durft dat luie mens niet.
Laura en zich niet druk maken wat anderen denken?quote:Op maandag 25 april 2011 22:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
@SST_Laura op derest van t forum zal ik maar verder niet gaan kijken.. mensen die helaas allemaal negatieve dingen schrijven
hahaa ja daarom zeg ik ook net, die zit gewoon hier anoniem te lurken hoorquote:Op maandag 25 april 2011 22:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Laura en zich niet druk maken wat anderen denken?
Duh...quote:Op maandag 25 april 2011 22:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Voor alle leuke mededelingen welke niks met SST van doen te hebben;
[sc#112] met actuele weerfoto's
Want op deze manier valt er weinig meer te volgen voor hen die nog wel wil weten wat er in dat fuck huis gebeurt.
Volgens mij nietquote:Op maandag 25 april 2011 22:49 schreef Stability het volgende:
[..]
dat ze nog niet slaapt !!! is falex nog bij haar ?
Die saaie momentjes waren natuurlijk de momenten dat ze uit bed moest?quote:Op maandag 25 april 2011 22:49 schreef sjampoeh het volgende:
haar reactie op de vraag of het leuk was in sst huis
@nickandsimonfan Absoluut is volop genieten soms even een saai momentje maar meestal super leuk.... #sstnl
5 minutes ago via web in reply to nickandsimonfan
Ze zal wss een lurker blijven, was ze voor SST ookal, en best begrijpelijk dat ze dat nu zeker blijft.quote:Op maandag 25 april 2011 22:48 schreef Stability het volgende:
[..]
wedden dat laura stiekem komt lurken hier?
Krijg ineens zin in prikkertjes met augurk en kaasquote:Op maandag 25 april 2011 22:49 schreef koffieleutjuh het volgende:
nog steeds geen streams van mo die augurken eet en de rest lekker champagne drinkt
in de daily ging het ook helemaal verkeerd weer.....lieten ze die rodeorijden zien, terwijl mo met die pop en kinderwagen liep.....niemand wist nog hoe of wat........en daarna weer beelden van gisteren...was ze zeker niet opgevallen die fout?quote:Op maandag 25 april 2011 22:49 schreef koffieleutjuh het volgende:
nog steeds geen streams van mo die augurken eet en de rest lekker champagne drinkt
quote:Op maandag 25 april 2011 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Krijg ineens zin in prikkertjes met augurk en kaas
Ja, maar dat de waarheid tussen alle onzin hier stond was vooral aan mij en andere fans van Laura te danken.quote:Op maandag 25 april 2011 22:47 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
willemveenstr Willem Veenstra
@
@SabineeB @SST_Laura ja sluit ik me bij aan, vooral op fok en facebook stonden soms echt geen leuke berichten! Gewoon negeren dus
10 minutes ago Favorite Retweet Reply
Op fok! stond tenminste wel de waarheid
ja dan kunnen we eindelijk met de zwangerschapsgym beginnen.quote:Op maandag 25 april 2011 22:49 schreef koffieleutjuh het volgende:
quote:Op maandag 25 april 2011 22:51 schreef chufi het volgende:
Laura begrijpt niet dat er op forums liefhebbers van alle deelnemers bestaan ...
\
natuurlijk !!! op een lounge kussen, khad het kunnen weten he....ze ligt gewoon in het stro in de stal van die boerderij johquote:Op maandag 25 april 2011 22:50 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Volgens mij niet
SST_Laura SST Laura
@
@roely76 Nee die geniet op een lounge kussen op het strand. Die heeft het goed voor elkaar! Maar het gaat erg goed met hem #sstnl
7 minutes ago Favorite Retweet Reply
waarom wil je weten of alex er nog is???quote:Op maandag 25 april 2011 22:49 schreef Stability het volgende:
[..]
ja die zie je hier ook niet meer he?quote:Op maandag 25 april 2011 22:51 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze zal wss een lurker blijven, was ze voor SST ookal, en best begrijpelijk dat ze dat nu zeker blijft.
Ik mis Laura's nichtje hier best wel though, die kon goed relativeren.
Die heeft vast haar welkomstopic gelezen!quote:Op maandag 25 april 2011 22:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Die heeft auto-pech en is nu met het OVquote:Op maandag 25 april 2011 22:49 schreef Stability het volgende:
[..]
Nee die kijkt wel uit denk ikquote:Op maandag 25 april 2011 22:52 schreef Stability het volgende:
[..]
ja die zie je hier ook niet meer he?
ik in kaas met gember,quote:Op maandag 25 april 2011 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Krijg ineens zin in prikkertjes met augurk en kaas
omdat ie zich altijd opdringt bij anderen, dan kost het hem geen geld hequote:Op maandag 25 april 2011 22:52 schreef waterkant het volgende:
[..]
waarom wil je weten of alex er nog is???
trouwens toch wel leuk dat lau hier de topics weer haalt ok het zijn sl maar toch
quote:Op maandag 25 april 2011 22:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, maar dat de waarheid tussen alle onzin hier stond was vooral aan mij en andere fans van Laura te danken.
haha die geniet nog ff van zn vrijgezellen leventje...volgende week zit ie aan de kettingquote:Op maandag 25 april 2011 22:53 schreef livvie het volgende:
Vrienden van me zagen vandaag Maik nog tijdens de dancetour in Arnhem.
Klopt. Als je hem een vinger geeft pakt hij je hele hand.quote:Op maandag 25 april 2011 22:53 schreef Stability het volgende:
[..]
omdat ie zich altijd opdringt bij anderen, dan kost het hem geen geld he
Laura, als je toch meeleest: je was/bent een kanjer en de negatieve opmerkingen hier kwamen vooral van vrouwen met kutnijd!!!vquote:Op maandag 25 april 2011 22:51 schreef Candyfreak het volgende:
Nou als Laura toch mee leest!
Je bent een lui vals kreng
quote:Op maandag 25 april 2011 22:54 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Klopt. Als je hem een vinger geeft pakt hij je hele hand.
Nou reken maar op dat een van die drie wel wint.quote:Op maandag 25 april 2011 22:55 schreef Sonera het volgende:
Wel spannend hoor... Hoop niet dat Mo, Jo of Flip wint want dan gaan me vrienden Karim en Geer op de bank...
En schuift er meteen een fake-trouwring aan...quote:Op maandag 25 april 2011 22:54 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Klopt. Als je hem een vinger geeft pakt hij je hele hand.
zielig figuur he?quote:Op maandag 25 april 2011 22:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En schuift er meteen een fake-trouwring aan...
Nou word dan wel 4 tegen 2 bedoel die demente die met der pop aan het spelen is gaat er echt niet uirquote:Op maandag 25 april 2011 22:55 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nou reken maar op dat een van die drie wel wint.
quote:
is een missiequote:Op maandag 25 april 2011 22:57 schreef Noelle06 het volgende:
WTF, Mo met zwangere buik en een kinderwagen
niet normaal toch? en er zo serieus mee omgaan ook nog !quote:Op maandag 25 april 2011 22:57 schreef Noelle06 het volgende:
Nop, hij zegt nu tegen Mo " ben blij dat je het geraden hebt"quote:Op maandag 25 april 2011 22:57 schreef sjampoeh het volgende:
flip heeft toch ook gedrukt ?? kan flip ook zijn
quote:Op maandag 25 april 2011 22:58 schreef akveor het volgende:
Mooi Karim's kluis leeg... nu aanstaande donderdag naar huis aub.
Sick Story had een betere titel voor dit faalprogramma geweest.quote:Op maandag 25 april 2011 22:57 schreef Noelle06 het volgende:
quote:Op maandag 25 april 2011 22:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sick Story had een betere titel voor dit faalprogramma geweest.
Ja, dat ze maar in een aanstellerige woede-uitval mag uitbarsten!quote:Op maandag 25 april 2011 22:58 schreef danilel het volgende:
[..]
ik vind het wel leuk!
jo heeft het tenminste niet kunnen raden![]()
quote:Op maandag 25 april 2011 22:59 schreef Stability het volgende:
sst begint hoe langer hoe meer op one flew over the cuckoo's nest te lijken
zo zie je, elk nadeel heb zen voordeelquote:Op maandag 25 april 2011 22:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, dat ze maar in een aanstellerige woede-uitval mag uitbarsten!
Was het maar waar, dan konden we pas lachenquote:Op maandag 25 april 2011 22:59 schreef Stability het volgende:
sst begint hoe langer hoe meer op one flew over the cuckoo's nest te lijken
Flip krijgt straks zeker nog wel de wind van voren als ze alleen zijn hoor, reken daar maar op.quote:Op maandag 25 april 2011 22:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, dat ze maar in een aanstellerige woede-uitval mag uitbarsten!
En lekker wroeten met het harkje erin!quote:Op maandag 25 april 2011 23:00 schreef danilel het volgende:
[..]
zo zie je, elk nadeel heb zen voordeel
ja leuk he? maar echt, deze mensen kunnen er ook wat van hoor...wat een randdebielenquote:Op maandag 25 april 2011 23:00 schreef livvie het volgende:
[..]
Was het maar waar, dan konden we pas lachen
Degene die de kist openmaakt mag blijkbaar als enige nomineren... dus we zullen zien.quote:Op maandag 25 april 2011 23:00 schreef Noelle06 het volgende:
Mo, het geheim van Karim geraden.
Mo gaat donderdag weg, weg geld uit het spel.
Sharon die voor elke mislukte missie 5000 euro uit haar kluis moet betalen, ook geld weg uit het spel.
Slim van SST dat dan weer wel.
ja echt welquote:Op maandag 25 april 2011 23:01 schreef Sonera het volgende:
Krijg een beetje het idee dat Flip Mo leuk begint te vinden.. Of kijk ik verkeerd.
de draak gaat straks wel even op tiltquote:Op maandag 25 april 2011 23:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Flip krijgt straks zeker nog wel de wind van voren als ze alleen zijn hoor, reken daar maar op.
Ze heeft nu nog ff d'r pret-face maskertje op maar die ontploft nog wel.
Dat idee heb ik ook. Uitgekeken op JO.quote:Op maandag 25 april 2011 23:01 schreef Sonera het volgende:
Krijg een beetje het idee dat Flip Mo leuk begint te vinden.. Of kijk ik verkeerd.
dan mogen ze wel opschieten met die sleutels, morgen nominatiedagquote:Op maandag 25 april 2011 23:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Degene die de kist openmaakt mag blijkbaar als enige nomineren... dus we zullen zien.![]()
quote:Op maandag 25 april 2011 23:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En lekker wroeten met het harkje erin!
hakje? de hakbijl zul je bedoelenquote:Op maandag 25 april 2011 23:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En lekker wroeten met het harkje erin!
Volgens de broer van Flip valt Flip op kleine blonde vrouwenquote:Op maandag 25 april 2011 23:01 schreef Sonera het volgende:
Wel ja hoogzwanger met een babyquote:Op maandag 25 april 2011 22:57 schreef Noelle06 het volgende:
nieuwe verhaal lijnquote:Op maandag 25 april 2011 23:01 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Uitgekeken op JO.
Ik hoop het, heb vanavond niet gekeken dus kan nog niet oordelen.quote:Op maandag 25 april 2011 23:01 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
is niet zo raar he .....quote:Op maandag 25 april 2011 23:01 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Maar Femke is niet blond toch?quote:Op maandag 25 april 2011 23:02 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Volgens de broer van Flip valt Flip op kleine blonde vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |