I knoww, daarom is ze m'n ava.quote:Op maandag 25 april 2011 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mijn hartje wordt altijd weer een beetje warm als ik jou ava zie.
Ik ook niet. Is daar een linkje van?quote:Op maandag 25 april 2011 22:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Je hebt dat stukje van hem & Joanna tegen Mo niet gezien he?![]()
Nee, dat dacht ik al.
Nazi heb ik nooit gezegd.quote:Op maandag 25 april 2011 22:43 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Urb heeft er een handje van hoor, eerst was het Nazi Flip, nu Gestapo Flip
NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN!!!@111
Ja, ze gaat er helemaal in op. Beetje engquote:Op maandag 25 april 2011 22:43 schreef Stability het volgende:
maar wat een achterlijke lijn maken ze er nu van he? mo met een pop en een kinderwagen...wat een niveau! en ze doet het ook nog eens heel serieus zag ik vanmiddag
laura:quote:
Nee hoor, ik vind het gewoon een superleuke meid. Lekker fel en fanatiek, maar toch met haar hart op de juiste plek. Gewoon een lieverd!quote:Op maandag 25 april 2011 22:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Is jouw fascinatie op Joanna louter gebaseerd op haar uiterlijk of haar innerlijk?
Geen idee of Flash het gevangen had, in de daily was het helemaal kapotgeknipt in Mo's nadeel dus die zou ik zowieso niet aanraden.quote:
is echt niet normaal toch? welke vrouw van 30 doet zoiets?? alleen de gekken op de paazafdeling als je het mij vraagtquote:Op maandag 25 april 2011 22:44 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, ze gaat er helemaal in op. Beetje eng
Ja Vegas, roulette, maar erg amateuristisch en Mo verpestte het feestje door alleen maar te huilen en te klagen dat ze naar huis wildequote:
en gelijk heeft ze! toch die kerkschoenen??quote:Op maandag 25 april 2011 22:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
laura:
@SabineeB Ach dat hoort erbij. Ik vind ook niet altijd iedereen leuk. Ik kan mij er niet druk over maken! #sstnl
8 minutes ago via web in reply to SabineeB
daarom die pop met kinderwagen natuurlijk...om het lastige kindje zoet te houden,dat ze niet meer zo vaak janktquote:Op maandag 25 april 2011 22:45 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ja Vegas, roulette, maar erg amateuristisch en Mo verpestte het feestje door alleen maar te huilen en te klagen dat ze naar huis wilde
waar maakt ze zich duk over dan?quote:Op maandag 25 april 2011 22:46 schreef waterkant het volgende:
[..]
en gelijk heeft ze! toch die kerkschoenen??
quote:Op maandag 25 april 2011 22:45 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ja Vegas, roulette, maar erg amateuristisch en Mo Jo verpestte het feestje door alleen maar te huilen en te klagen dat ze naar huis wilde
willemveenstr Willem Veenstraquote:Op maandag 25 april 2011 22:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
laura:
@SabineeB Ach dat hoort erbij. Ik vind ook niet altijd iedereen leuk. Ik kan mij er niet druk over maken! #sstnl
8 minutes ago via web in reply to SabineeB
@SST_Laura op derest van t forum zal ik maar verder niet gaan kijken.. mensen die helaas allemaal negatieve dingen schrijvenquote:
wedden dat laura stiekem komt lurken hier?quote:Op maandag 25 april 2011 22:47 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
willemveenstr Willem Veenstra
@
@SabineeB @SST_Laura ja sluit ik me bij aan, vooral op fok en facebook stonden soms echt geen leuke berichten! Gewoon negeren dus
10 minutes ago Favorite Retweet Reply
Op fok! stond tenminste wel de waarheid
daar heeft ze zelf voor gezorgdquote:Op maandag 25 april 2011 22:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
@SST_Laura op derest van t forum zal ik maar verder niet gaan kijken.. mensen die helaas allemaal negatieve dingen schrijven
14 minutes ago via web in reply to SST_Laura
quote:Op maandag 25 april 2011 22:48 schreef Stability het volgende:
[..]
wedden dat laura stiekem komt lurken hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |