Je kan het niet echt een feestje noemen neequote:
quote:Op maandag 25 april 2011 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
Oke ik ben er vantussen slaap lekker voor straks allemaal!
Ciao Chanelquote:Op maandag 25 april 2011 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
Zou niet meer dan terecht zijn. Ze leveren weinig en komen vaak niet verder dan hun mede bewoners afzeiken. Overdreven positivo Karim die de halve dag achter Gerard aanloopt en oeverloze verhalen afsteekt. Missies worden nauwelijks volbracht of zelfs niet eens aan begonnen. Geld in de kluis interesseert Gerard niets. Doe dan niet mee.quote:Op maandag 25 april 2011 22:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou wel heel doorzichtig zijn.
Dan zet Jo Karim en Gerard naast elkaar.
En sharon moest een orgasme faken. En Jo heeft een ei in het oog van Gerard gegooid.quote:Op maandag 25 april 2011 22:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze hebben eieren gezocht, kregen wat muziek, geslapen, gezeurd, las vegas feestje, die door mo en/of jo is verziekt. ze hadden een roulette tafel met roulette spel van de action.
gisteren niks gebeurd
vandaag, had sjaron een missie live in de daily. rodeo rijden en 2 min volhouden, maar ze viel er meteen af.
- het geheim van Karim is er misschien wel of niet uit.quote:Op maandag 25 april 2011 22:32 schreef Niki.P het volgende:
Bijna geen info in de streamverslagen iemand een beetje info voor me (vanaf vrijdag ochtend tot nu?)
hoi Stabquote:Op maandag 25 april 2011 22:39 schreef Stability het volgende:
goeienavond !! nou , ik zet eindelijk mn streams aan en.....................
stream lock !!!
kga maar weer ff sjoelen dan....
[ link | afbeelding ]
Die is grappigquote:Op maandag 25 april 2011 22:39 schreef Stability het volgende:
stream lock !!!
[ link | afbeelding ]
hoi hoiquote:
Is jouw fascinatie op Joanna louter gebaseerd op haar uiterlijk of haar innerlijk?quote:
Wat denk je zelf nee natuurlijkquote:Op maandag 25 april 2011 22:39 schreef farscapevr8 het volgende:
vraagje over de uitzending, zat ff op me werk te kijken maar kreeg inene mo in beeld met kinderwagen.
is dit eerst verteld tegen de kijkers van de daily of gewoon zo in beeld verder niks?
quote:Op maandag 25 april 2011 22:39 schreef Stability het volgende:
stream lock !!!
[ link | afbeelding ]
Niets verteld, zo in beeld, met zwangere buik ook nog.quote:Op maandag 25 april 2011 22:39 schreef farscapevr8 het volgende:
vraagje over de uitzending, zat ff op me werk te kijken maar kreeg inene mo in beeld met kinderwagen.
is dit eerst verteld tegen de kijkers van de daily of gewoon zo in beeld verder niks?
Hallo! Alles goed?quote:Op maandag 25 april 2011 22:39 schreef Stability het volgende:
stream lock !!!
[ link | afbeelding ]
Seclock Storyquote:Op maandag 25 april 2011 22:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Pleur die SL er nou maar eens vanaf #sstnl
ik ben net binnenquote:Op maandag 25 april 2011 22:40 schreef Stability het volgende:
[..]
hoi hoiis die streamlock er al lang? en is er sinds vanmiddag de pop met kinderwagen binnenkwam nog wat gebeurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |