Nee die kijkt wel uit denk ikquote:Op maandag 25 april 2011 22:52 schreef Stability het volgende:
[..]
ja die zie je hier ook niet meer he?
ik in kaas met gember,quote:Op maandag 25 april 2011 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Krijg ineens zin in prikkertjes met augurk en kaas
omdat ie zich altijd opdringt bij anderen, dan kost het hem geen geld hequote:Op maandag 25 april 2011 22:52 schreef waterkant het volgende:
[..]
waarom wil je weten of alex er nog is???
trouwens toch wel leuk dat lau hier de topics weer haalt ok het zijn sl maar toch
quote:Op maandag 25 april 2011 22:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, maar dat de waarheid tussen alle onzin hier stond was vooral aan mij en andere fans van Laura te danken.
haha die geniet nog ff van zn vrijgezellen leventje...volgende week zit ie aan de kettingquote:Op maandag 25 april 2011 22:53 schreef livvie het volgende:
Vrienden van me zagen vandaag Maik nog tijdens de dancetour in Arnhem.
Klopt. Als je hem een vinger geeft pakt hij je hele hand.quote:Op maandag 25 april 2011 22:53 schreef Stability het volgende:
[..]
omdat ie zich altijd opdringt bij anderen, dan kost het hem geen geld he
Laura, als je toch meeleest: je was/bent een kanjer en de negatieve opmerkingen hier kwamen vooral van vrouwen met kutnijd!!!vquote:Op maandag 25 april 2011 22:51 schreef Candyfreak het volgende:
Nou als Laura toch mee leest!
Je bent een lui vals kreng
quote:Op maandag 25 april 2011 22:54 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Klopt. Als je hem een vinger geeft pakt hij je hele hand.
Nou reken maar op dat een van die drie wel wint.quote:Op maandag 25 april 2011 22:55 schreef Sonera het volgende:
Wel spannend hoor... Hoop niet dat Mo, Jo of Flip wint want dan gaan me vrienden Karim en Geer op de bank...
En schuift er meteen een fake-trouwring aan...quote:Op maandag 25 april 2011 22:54 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Klopt. Als je hem een vinger geeft pakt hij je hele hand.
zielig figuur he?quote:Op maandag 25 april 2011 22:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En schuift er meteen een fake-trouwring aan...
Nou word dan wel 4 tegen 2 bedoel die demente die met der pop aan het spelen is gaat er echt niet uirquote:Op maandag 25 april 2011 22:55 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nou reken maar op dat een van die drie wel wint.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |