Ja in een gesprekje met een andere bewoner (weet niet meer wie) nadat ze uit de KvdW kwam. Dat Seg niet meer overdag in de bench mocht oidquote:
Niet meer dan normaal ook, anders moet ze er lekker zelf in gaan liggen.quote:Op maandag 25 april 2011 22:17 schreef MartineLongchamp het volgende:
Over honden gesproken, Segredo mag alleen nog maar in zijn bench als hij gaat slapen. Shar had van de stem op haar kop gekregen.
Ik zei het tochquote:Op maandag 25 april 2011 22:17 schreef danilel het volgende:
[..]
aha okeej,
niks voor mij, ben niet zo'n voetbal liefhebber
Daar zijn ze lekker vlot mee dan.quote:Op maandag 25 april 2011 22:21 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja in een gesprekje met een andere bewoner (weet niet meer wie) nadat ze uit de KvdW kwam. Dat Seg niet meer overdag in de bench mocht oid
met jo, want die zei: shar ik weet niet, maar moet seg niet in de bench als wij gaan eten ? ja wil me er niet mee bemoeien hoor..quote:Op maandag 25 april 2011 22:21 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja in een gesprekje met een andere bewoner (weet niet meer wie) nadat ze uit de KvdW kwam. Dat Seg niet meer overdag in de bench mocht oid
Ben ik blij om, snapte niet waarom die overdag in de bench moestquote:Op maandag 25 april 2011 22:21 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Dat snapte niemand.quote:Op maandag 25 april 2011 22:23 schreef Mita het volgende:
[..]
Ben ik blij om, snapte niet waarom die overdag in de bench moest
Ak, oke dat was het. samen komen we er wel.quote:Op maandag 25 april 2011 22:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
met jo, want die zei: shar ik weet niet, maar moet seg niet in de bench als wij gaan eten ? ja wil me er niet mee bemoeien hoor..
shar: nee mag niet vd stem
jo: hoe moeten we hem dan opvoeden ??
klopt... anders was geer ook wel op haar uitgekekenquote:Op maandag 25 april 2011 22:25 schreef sjampoeh het volgende:
Fenneke twittert:
@SST_Monique heeft Mo een babymissie of miste ze haar neefje zo? :-p #sstnl
about 7 hours ago via Twitter for iPad
ze heeft wel humor
Snap niet dat de andere bewoners daar niets van gezegd hebben.quote:Op maandag 25 april 2011 22:25 schreef Chanel5 het volgende:
Ja een Mo die een geheim raadt en naar huis wil, daar schiet je wat mee op!
Joanna natuurlijk...quote:Op maandag 25 april 2011 22:27 schreef sjampoeh het volgende:
#sstnl Slechts 1 bewoner zal deze week nomineren... Wie kraakt de kluis en beslist wie er genomineerd is ????
Stream It Out is de stream en chat van Peter Nuninga, bekend van TBO ( The Bunker Online ) en SV (Studio Vlemmix), samen met DJ Provox.quote:
Dat zal Mo dan wel worden!quote:Op maandag 25 april 2011 22:27 schreef sjampoeh het volgende:
#sstnl Slechts 1 bewoner zal deze week nomineren... Wie kraakt de kluis en beslist wie er genomineerd is ????
Hahaha, ik zei het al dat er vast een nominatie constructie komt zodat Mo er in kan blijven.quote:Op maandag 25 april 2011 22:27 schreef sjampoeh het volgende:
Dat zou wel heel doorzichtig zijn.quote:Op maandag 25 april 2011 22:27 schreef sjampoeh het volgende:
Dat meen je nietquote:Op maandag 25 april 2011 22:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat zal Mo dan wel worden!
Ik hoorde het ook net tijdens de reclame op Net5..
Er gebeuren meer dingen die niet kloppen maar nooit zie je iemand er tegenin gaanquote:Op maandag 25 april 2011 22:27 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Snap niet dat de andere bewoners daar niets van gezegd hebben.
Wat raarquote:Op maandag 25 april 2011 22:27 schreef sjampoeh het volgende:
Dat is mijn gedachte ook..quote:Op maandag 25 april 2011 22:29 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Hahaha, ik zei het al dat er vast een nominatie constructie komt zodat Mo er in kan blijven.
Nog een week tegen die jankbal aankijken dus.
doe niet zo engquote:Op maandag 25 april 2011 22:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou wel heel doorzichtig zijn.
Dan zet Jo Karim en Gerard naast elkaar.
Als dat zo is!!!quote:Op maandag 25 april 2011 22:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wuuut?!quote:Op maandag 25 april 2011 22:27 schreef sjampoeh het volgende:
quote:
Dat hoop ik toch nietquote:Op maandag 25 april 2011 22:30 schreef MartineLongchamp het volgende:
kan me niet schelen wie, als Mo maar genomineerd wordt en dat wordt ze geloof ik door iedereen wel.
Tenzij ze zelf mag. Neeeeeeee![]()
![]()
OMG wat een enge scenario'squote:Op maandag 25 april 2011 22:30 schreef MartineLongchamp het volgende:
kan me niet schelen wie, als Mo maar genomineerd wordt en dat wordt ze geloof ik door iedereen wel.
![]()
Dan ben ik benieuwd hoe erg ze het dan de anderen gunt te winnenquote:Op maandag 25 april 2011 22:30 schreef MartineLongchamp het volgende:
![]()
Inderdaad.quote:Op maandag 25 april 2011 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wel irritant, die "tik" in die SL's
Jo, Jo,Jo Jo Jo !!!!quote:Op maandag 25 april 2011 22:27 schreef sjampoeh het volgende:
ze willen geen claims aan hun broek voor een ingebrande oog in je schermquote:Op maandag 25 april 2011 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wel irritant, die "tik" in die SL's
ja en die steeds wisselende beelden, niet geweldig voor mensen, die last hebben van epileptische insulten.quote:
war haal je dit vandaan ?quote:Op maandag 25 april 2011 22:27 schreef sjampoeh het volgende:
quote:Op maandag 25 april 2011 22:32 schreef Niki.P het volgende:
Bijna geen info in de streamverslagen iemand een beetje info voor me (vanaf vrijdag ochtend tot nu?)
quote:
Ik weet vrij zeker dat het Mo zal zijn.quote:
Niet zo heel erg anders had Mo niet op het geheim van Karim gedrukt, als ze toch van plan was weg te gaan.quote:Op maandag 25 april 2011 22:31 schreef Mita het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd hoe erg ze het dan de anderen gunt te winnen
Ze zou wel maf zijn als ze dat niet deed..quote:Op maandag 25 april 2011 22:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mo zal als zij mag nomineren Jo op stoel zetten, die wil dat Shanon Flip en Karim in de finale komen.quote:Op maandag 25 april 2011 22:31 schreef Sonera het volgende:
Zal je zien dat Mo het wint zei het al eerder.. Dan weet je dat ze nep bezig is is de bedoeling dat zij niet wint...
En als ze wint of Flip wint zal je zien Gerard en Karim genomineerd of Gerard en Sharon
Mo irriteert zich wezenloos aan Jo. Misschien zet zij Jo en Flip wel naast elkaar!quote:
Oh god, moet je opletten naar de reacties van de Jo groupies daar straks.quote:Op maandag 25 april 2011 22:33 schreef afca_oc het volgende:
Kribbig
25 april om 21.57
Monique begint zich te irriteren aan het gedrag van Joanna.
Ze vindt dat Joanna zich erg narrig gedraagt. Vooral voor Philip vindt ze het zielig omdat hij zo zijn best doet voor Joanna. Sharon denkt dat Joanna haar relatie met haar ex-vriend niet goed heeft verwerkt hier in het huis en dat ze zich daarom zo afzet tegen andere bewoners. Monique vindt dat geen goede reden om dat om te zetten naar irritaties.
bitchfight.. NU
Die laatste post in FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 2 is het enige wat er is gebeurd. Verder echt niks, noppes, nadda.quote:Op maandag 25 april 2011 22:32 schreef Niki.P het volgende:
Bijna geen info in de streamverslagen iemand een beetje info voor me (vanaf vrijdag ochtend tot nu?)
quote:Op maandag 25 april 2011 22:33 schreef afca_oc het volgende:
Kribbig
25 april om 21.57
Monique begint zich te irriteren aan het gedrag van Joanna.
Ze vindt dat Joanna zich erg narrig gedraagt. Vooral voor Philip vindt ze het zielig omdat hij zo zijn best doet voor Joanna. Sharon denkt dat Joanna haar relatie met haar ex-vriend niet goed heeft verwerkt hier in het huis en dat ze zich daarom zo afzet tegen andere bewoners. Monique vindt dat geen goede reden om dat om te zetten naar irritaties.
bitchfight.. NU
quote:Op maandag 25 april 2011 22:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mo irriteert zich wezenloos aan Jo. Misschien zet zij Jo en Flip wel naast elkaar!
Win/win situatie!
die sexueel gefrustreerde trollen bedoelt u?quote:Op maandag 25 april 2011 22:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Oh god, moet je opletten naar de reacties van de Jo groupies daar straks.![]()
Maar Mo is zwanger en heeft last van haar hormonen, dus zij mag dat.quote:Op maandag 25 april 2011 22:34 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
![]()
nee dat is geen reden hoor.. wel dagen voor anderen verpesten
quote:Op maandag 25 april 2011 22:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die laatste post in FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 2 is het enige wat er is gebeurd. Verder echt niks, noppes, nadda.
Ze zijn ook elke dag voor half 11 naar bed gegaan(NL tijd)
Echt he. Zij heeft al zo vaak feestjes verpestquote:Op maandag 25 april 2011 22:34 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
![]()
nee dat is geen reden hoor.. wel dagen voor anderen verpesten
stond op twitter en is in een reclame te zien op net5quote:Op maandag 25 april 2011 22:33 schreef Capaja het volgende:
[..]
war haal je dit vandaan ?
ik kan het niet vinden, weeral een FAAL en hebben ze het weggehaald ?
Zolang Sharon of Karim maar als eerste opzout vind ik het best!quote:Op maandag 25 april 2011 22:31 schreef Sonera het volgende:
Zal je zien dat Mo het wint zei het al eerder.. Dan weet je dat ze nep bezig is is de bedoeling dat zij niet wint...
En als ze wint of Flip wint zal je zien Gerard en Karim genomineerd of Gerard en Sharon
quote:Op maandag 25 april 2011 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
Oke ik ben er vantussen slaap lekker voor straks allemaal!
quote:Op maandag 25 april 2011 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
Oke ik ben er vantussen slaap lekker voor straks allemaal!
Ik denk niet dat Mo Herr Flip von die Gestapo ooit zal nomineren.quote:Op maandag 25 april 2011 22:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mo irriteert zich wezenloos aan Jo. Misschien zet zij Jo en Flip wel naast elkaar!
Win/win situatie!
ze hebben eieren gezocht, kregen wat muziek, geslapen, gezeurd, las vegas feestje, die door mo en/of jo is verziekt. ze hadden een roulette tafel met roulette spel van de action.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |