Regel het even...quote:Op maandag 25 april 2011 23:17 schreef Candyfreak het volgende:
Kunnen die streams niet op Gerard en Karim?
stabil voor de eind kick...quote:Op maandag 25 april 2011 23:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oke coool, wanneer gaan we ? wie nog meer ?
waarom niet? gewoon die link erop pleuren, en het liefst ook nog de link met bewerkte fotoos , haahaa staan er wel meer op van laura die ik gemaakt heb,dan ziet ze meteen de waarheidquote:
gewoon url kopieren van die foto van stab (rechtermuisknop)quote:Op maandag 25 april 2011 23:18 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik heb ook twitter maar weet niet hoe je een foto daar plaatst.
Uploaden met tweetpic ofzo?quote:Op maandag 25 april 2011 23:18 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik heb ook twitter maar weet niet hoe je een foto daar plaatst.
quote:Op maandag 25 april 2011 23:15 schreef Day het volgende:
De redactie weet dat Mo naar huis wil maar:
1) geef haar een belangrijke opdracht
2) laat haar Karim's geheim raden
Mo is not going anywhere!
Wat is er met ons Jootje?
Wees daar maar niet bang voor.quote:
wie sponsort me ? ik wil ook nog naar egypte he !quote:
Faal. een uur streamlock en het staat al op sst sitequote:Op maandag 25 april 2011 23:18 schreef afca_oc het volgende:
http://www.secretstory.nl(...)geraden+door+Monique
http://www.secretstory.nl/deelnemer/29/Monique
![]()
![]()
dat hoofd bij filmpje![]()
Ik heb wel een twitteraccount, maar zou niet weten hoe dat werktquote:Op maandag 25 april 2011 23:17 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wie wel en kan deze posten daar?
Ik snap niet dat ze die bench niet in de tuin zetten, dan hebben ze ook geen last van het geblaf.quote:
En ik weet niet of ik eigenlijk wel durf hihiquote:Op maandag 25 april 2011 23:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
gewoon url kopieren van die foto van stab (rechtermuisknop)
Waarom?quote:
Zal je dat wel doen met al die narigheid daar in MO?quote:Op maandag 25 april 2011 23:19 schreef Stability het volgende:
[..]
wie sponsort me ? ik wil ook nog naar egypte he !
egypte????quote:Op maandag 25 april 2011 23:19 schreef Stability het volgende:
[..]
wie sponsort me ? ik wil ook nog naar egypte he !
wat is daar eng aan dan? ken je die gasten? nee toch?quote:Op maandag 25 april 2011 23:20 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
En ik weet niet of ik eigenlijk wel durf hihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we hebben toch schijt aan mo? die aanstellerige kleuter met nepbuik en een pop en een kinderwagentje?quote:Op maandag 25 april 2011 23:20 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zal je dat wel doen met al die narigheid daar in MO?
oke dan............quote:Op maandag 25 april 2011 23:21 schreef Stability het volgende:
[..]
wat is daar eng aan dan? ken je die gasten? nee toch?
quote:Op maandag 25 april 2011 23:21 schreef TjetMaster het volgende:
@00isabelle00: @SST_Laura http://tinyurl.com/3ot6jvq lol ...#sstnl Gifje is al geplaatst
Dat doet hij zeker. Maar hij is Jo ook echt zat aan het worden. Is aan een tijdje gaande.quote:Op maandag 25 april 2011 23:13 schreef Lady-night het volgende:
Flip houdt Mo te vriend, omdat hij weet dat zij hem niet gaat nomineren...niet meer ...niet minder
Als jij nou even typt wat ik moet posten, dan doe ik dat welquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 23:21 schreef TjetMaster het volgende:
@00isabelle00: @SST_Laura http://tinyurl.com/3ot6jvq lol ...#sstnl Gifje is al geplaatst
Haha , niet door mij hoor. Ik was ermee bezig.quote:Op maandag 25 april 2011 23:22 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Top Tjetmaster.
Hoi , leuk dat je hier eens langs fietst!
Ja hier ook, saaiheid slaat toe met de dag.quote:Op maandag 25 april 2011 23:23 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Haha , niet door mij hoor. Ik was ermee bezig.
Ja, maar het langsfietsen wordt wat mider
Jo hangt steeds meer aan Gerard en gaat hem proberen te evenarenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |