Regel het even...quote:Op maandag 25 april 2011 23:17 schreef Candyfreak het volgende:
Kunnen die streams niet op Gerard en Karim?
stabil voor de eind kick...quote:Op maandag 25 april 2011 23:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oke coool, wanneer gaan we ? wie nog meer ?
waarom niet? gewoon die link erop pleuren, en het liefst ook nog de link met bewerkte fotoos , haahaa staan er wel meer op van laura die ik gemaakt heb,dan ziet ze meteen de waarheidquote:
gewoon url kopieren van die foto van stab (rechtermuisknop)quote:Op maandag 25 april 2011 23:18 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik heb ook twitter maar weet niet hoe je een foto daar plaatst.
Uploaden met tweetpic ofzo?quote:Op maandag 25 april 2011 23:18 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik heb ook twitter maar weet niet hoe je een foto daar plaatst.
quote:Op maandag 25 april 2011 23:15 schreef Day het volgende:
De redactie weet dat Mo naar huis wil maar:
1) geef haar een belangrijke opdracht
2) laat haar Karim's geheim raden
Mo is not going anywhere!
Wat is er met ons Jootje?
Wees daar maar niet bang voor.quote:
wie sponsort me ? ik wil ook nog naar egypte he !quote:
Faal. een uur streamlock en het staat al op sst sitequote:Op maandag 25 april 2011 23:18 schreef afca_oc het volgende:
http://www.secretstory.nl(...)geraden+door+Monique
http://www.secretstory.nl/deelnemer/29/Monique
![]()
![]()
dat hoofd bij filmpje![]()
Ik heb wel een twitteraccount, maar zou niet weten hoe dat werktquote:Op maandag 25 april 2011 23:17 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wie wel en kan deze posten daar?
Ik snap niet dat ze die bench niet in de tuin zetten, dan hebben ze ook geen last van het geblaf.quote:
En ik weet niet of ik eigenlijk wel durf hihiquote:Op maandag 25 april 2011 23:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
gewoon url kopieren van die foto van stab (rechtermuisknop)
Waarom?quote:
Zal je dat wel doen met al die narigheid daar in MO?quote:Op maandag 25 april 2011 23:19 schreef Stability het volgende:
[..]
wie sponsort me ? ik wil ook nog naar egypte he !
egypte????quote:Op maandag 25 april 2011 23:19 schreef Stability het volgende:
[..]
wie sponsort me ? ik wil ook nog naar egypte he !
wat is daar eng aan dan? ken je die gasten? nee toch?quote:Op maandag 25 april 2011 23:20 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
En ik weet niet of ik eigenlijk wel durf hihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |