Ik ook niet. Net zegt Mo tegen Sharon als ik genomineerd staat vindt ik niet erg.quote:Op maandag 25 april 2011 23:02 schreef iBenny het volgende:
Ik geloof eigenlijk niet dat Mo weggaat donderdag
Echt wel en nee, dat zie je niet verkeerd.quote:Op maandag 25 april 2011 23:01 schreef Sonera het volgende:
Krijg een beetje het idee dat Flip Mo leuk begint te vinden.. Of kijk ik verkeerd.
Tja behalve Joannaquote:Op maandag 25 april 2011 23:00 schreef Noelle06 het volgende:
Mo, het geheim van Karim geraden.
Mo gaat donderdag weg, weg geld uit het spel.
Sharon die voor elke mislukte missie 5000 euro uit haar kluis moet betalen, ook geld weg uit het spel.
Slim van SST dat dan weer wel.
quote:Op maandag 25 april 2011 23:04 schreef MartineLongchamp het volgende:
Mo naar de KvdW . Zal de verloskundige gearriveerd zijn?
Dit was echt heel uitgekookt van haar. Best slim hoor. Drie geheimen geraden, hoogste kluis en nog nooit genomineerd. Krijgt ze toch maar voor elkaar.quote:Op maandag 25 april 2011 23:04 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Net zegt Mo tegen Sharon als ik genomineerd staat vindt ik niet erg.
Maar als Nederland wil dat ik blijf dan blijf ik
En al helemaal geen klein blondje... zelden zulke schouders gezien!quote:
Ja echt super-knap, en dat zonder enige hulp van buiten-af ook nog eens!quote:Op maandag 25 april 2011 23:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Tja behalve Joannahebben de bewoners ook niet echt voor spectaculaire kijkcijfers gezorgd.
Het is al heel wat dat de 2 runner ups nog iets kunnen winnen. 30.000 euro is te veel.
gatverquote:Op maandag 25 april 2011 23:06 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Dit was echt heel uitgekookt van haar. Best slim hoor. Drie geheimen geraden, hoogste kluis en nog nooit genomineerd. Krijgt ze toch maar voor elkaar.
Jij mag dat vindenquote:Op maandag 25 april 2011 23:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Tja behalve Joannahebben de bewoners ook niet echt voor spectaculaire kijkcijfers gezorgd.
Het is al heel wat dat de 2 runner ups nog iets kunnen winnen. 30.000 euro is te veel.
daarom ging het ook uit, niet zijn typequote:Op maandag 25 april 2011 23:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En al helemaal geen klein blondje... zelden zulke schouders gezien!
Omdat ze geen flikker te doen hadden.quote:Op maandag 25 april 2011 23:04 schreef akveor het volgende:
[..]
O ja, d'r relatiebreuk speelt weer op...quote:
Ze moet eruit, anders vlieg ik desnoods naar Portugalquote:Op maandag 25 april 2011 23:06 schreef Candyfreak het volgende:
Mo moet er echt uitMaar zal wel weer eens niet
Fake wijf daar kots je toch van! Dat er nog mensen fan van haar blijven!quote:Op maandag 25 april 2011 23:04 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Net zegt Mo tegen Sharon als ik genomineerd staat vindt ik niet erg.
Maar als Nederland wil dat ik blijf dan blijf ik
quote:Op maandag 25 april 2011 23:05 schreef livvie het volgende:
Als Gerard en Karim er niet in hadden gezeten was ik allang afgehaakt. Die twee maken het nog leuk.
drie en halluf jaar.... allus voor hem gedaan blablablaquote:Op maandag 25 april 2011 23:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
O ja, d'r relatiebreuk speelt weer op...
Ik hoop heel erg met je mee. Maar ik moet dat nog eerst zien.quote:Op maandag 25 april 2011 23:06 schreef Candyfreak het volgende:
Mo moet er echt uitMaar zal wel weer eens niet
quote:Op maandag 25 april 2011 23:08 schreef waterkant het volgende:
finale.....
wordt dalijk mo jo en sharo
als gerard en karim er uit zijn, stopt bij mij het sst avontuur directquote:Op maandag 25 april 2011 23:08 schreef waterkant het volgende:
finale.....
wordt dalijk mo jo en sharo
ja dat moet! ikkequote:Op maandag 25 april 2011 23:08 schreef Candyfreak het volgende:
Moeten we nou verplicht tegen een chago Jo aankijken?
same herequote:Op maandag 25 april 2011 23:09 schreef Stability het volgende:
[..]
als gerard en karim er uit zijn, stopt bij mij het sst avontuur direct
Voor mij ook.quote:Op maandag 25 april 2011 23:09 schreef Stability het volgende:
[..]
als gerard en karim er uit zijn, stopt bij mij het sst avontuur direct
Jo is ook heel klein en een bitchje.quote:Op maandag 25 april 2011 23:02 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Volgens de broer van Flip valt Flip op kleine blonde vrouwen
Wat is ze toch een voorbeeld voor jonge meiden hè?quote:Op maandag 25 april 2011 23:09 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
drie en halluf jaar.... allus voor hem gedaan blablabla
en dan druk je je nog erg netjes uitquote:Op maandag 25 april 2011 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij mag dat vindenEn ik mag het een kutwijf vinden
Flip zei dat niet maar Gerard.quote:Op maandag 25 april 2011 23:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jo is ook heel klein en een bitchje.
Jo: gisteravond had ik een string aan en kreeg ik allemaal water erin.
Ik deed het niet expres, maar ze hebben daar ook camera's.
Flip; dan moet je niet zo'n string aan doen.
Jo: met een pyamabroek kan ik niet.
ze is om uit te kotsen en dan druk ik me nog mild uit.quote:Op maandag 25 april 2011 23:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat is ze toch een voorbeeld voor jonge meiden hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |