quote:Op maandag 25 april 2011 23:11 schreef danilel het volgende:
volgens mij heeft ze in de gaten dat flip mo leuker begint te vinden.
Begin maar alvast te boeken, die gaat nergens heen. Weer een prachtig spelletje gespeeld.quote:Op maandag 25 april 2011 23:08 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ze moet eruit, anders vlieg ik desnoods naar Portugal
quote:Op maandag 25 april 2011 23:12 schreef Day het volgende:
[..]
Begin maar alvast te boeken, die gaat nergens heen. Weer een prachtig spelletje gespeeld.
Mo gaat, place your betsquote:Op maandag 25 april 2011 23:12 schreef Day het volgende:
[..]
Begin maar alvast te boeken, die gaat nergens heen. Weer een prachtig spelletje gespeeld.
Echt he. Ik word doodziek van dat mens. En zo vuil hoe ze mensen claimtquote:Op maandag 25 april 2011 23:12 schreef Day het volgende:
[..]
dan draait ze helemaal doorquote:Op maandag 25 april 2011 23:12 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
![]()
Hoop toch dat ze genomineerd staat.
Ok, dat is zeker een optie ook.quote:Op maandag 25 april 2011 23:13 schreef Lady-night het volgende:
Flip houdt Mo te vriend, omdat hij weet dat zij hem niet gaat nomineren...niet meer ...niet minder
Neehoor we kunnen ook naar de Sjoel-Lock op stream 1 & 2 kijken.quote:Op maandag 25 april 2011 23:08 schreef Candyfreak het volgende:
Moeten we nou verplicht tegen een chago Jo aankijken?
quote:Op maandag 25 april 2011 23:14 schreef waterkant het volgende:
ik vind ook dat karim en gerard de leukste zijn... ik vind gerard leuk omdat hij de smaakmaker is door al zijn rare invallen, ideeen en gesprekken
ik vind karim leuk omdat ik hem een echt mens vind!
gerard weet dat hij leuk is
karim niet maar is het wel
quote:Op maandag 25 april 2011 23:14 schreef Urb het volgende:
[..]
Neehoor we kunnen ook naar de Sjoel-Lock op stream 1 & 2 kijken.
quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 23:15 schreef knagsje het volgende:
[..]
als jij mee gaat wel, en dan Jo Mo op haar smoel rammen.....
jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 25 april 2011 23:15 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Geweldig, post die eens op het twitter account van Luira.
hahaha maar ik heb geen twitterquote:Op maandag 25 april 2011 23:15 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Geweldig, post die eens op het twitter account van Luira.
dat wil ik ook wel!quote:Op maandag 25 april 2011 23:15 schreef knagsje het volgende:
[..]
als jij mee gaat wel, en dan Jo op haar smoel rammen.....
Mag het hopen, ze zijn nog wakker waarom dan al in zijn benchquote:Op maandag 25 april 2011 23:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Sharon :haal die hond uit het kooitje
Aandacht vragen, meer niet.quote:Op maandag 25 april 2011 23:15 schreef Day het volgende:
De redactie weet dat Mo naar huis wil maar:
1) geef haar een belangrijke opdracht
2) laat haar Karim's geheim raden
Mo is not going anywhere!
Wat is er met ons Jootje?
boeken maarrrrrrrrrrquote:Op maandag 25 april 2011 23:16 schreef danilel het volgende:
[..]
dat wil ik ook wel!
Jo op haar smoel rammen!
Es kijken of die botox terug veert
(heb goedkoop slaapplekkie in de algarve)
oke coool, wanneer gaan we ? wie nog meer ?quote:Op maandag 25 april 2011 23:16 schreef danilel het volgende:
[..]
dat wil ik ook wel!
Jo op haar smoel rammen!
Es kijken of die botox terug veert
(heb goedkoop slaapplekkie in de algarve)
ik durf niequote:Op maandag 25 april 2011 23:17 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wie wel en kan deze posten daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |