Omdat ze geen flikker te doen hadden.quote:Op maandag 25 april 2011 23:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Tja behalve Joannahebben de bewoners ook niet echt voor spectaculaire kijkcijfers gezorgd.
Het is al heel wat dat de 2 runner ups nog iets kunnen winnen. 30.000 euro is te veel.
O ja, d'r relatiebreuk speelt weer op...quote:
Ze moet eruit, anders vlieg ik desnoods naar Portugalquote:Op maandag 25 april 2011 23:06 schreef Candyfreak het volgende:
Mo moet er echt uitMaar zal wel weer eens niet
Fake wijf daar kots je toch van! Dat er nog mensen fan van haar blijven!quote:Op maandag 25 april 2011 23:04 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Net zegt Mo tegen Sharon als ik genomineerd staat vindt ik niet erg.
Maar als Nederland wil dat ik blijf dan blijf ik
quote:Op maandag 25 april 2011 23:05 schreef livvie het volgende:
Als Gerard en Karim er niet in hadden gezeten was ik allang afgehaakt. Die twee maken het nog leuk.
drie en halluf jaar.... allus voor hem gedaan blablablaquote:Op maandag 25 april 2011 23:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
O ja, d'r relatiebreuk speelt weer op...
Ik hoop heel erg met je mee. Maar ik moet dat nog eerst zien.quote:Op maandag 25 april 2011 23:06 schreef Candyfreak het volgende:
Mo moet er echt uitMaar zal wel weer eens niet
quote:Op maandag 25 april 2011 23:08 schreef waterkant het volgende:
finale.....
wordt dalijk mo jo en sharo
als gerard en karim er uit zijn, stopt bij mij het sst avontuur directquote:Op maandag 25 april 2011 23:08 schreef waterkant het volgende:
finale.....
wordt dalijk mo jo en sharo
ja dat moet! ikkequote:Op maandag 25 april 2011 23:08 schreef Candyfreak het volgende:
Moeten we nou verplicht tegen een chago Jo aankijken?
same herequote:Op maandag 25 april 2011 23:09 schreef Stability het volgende:
[..]
als gerard en karim er uit zijn, stopt bij mij het sst avontuur direct
Voor mij ook.quote:Op maandag 25 april 2011 23:09 schreef Stability het volgende:
[..]
als gerard en karim er uit zijn, stopt bij mij het sst avontuur direct
Jo is ook heel klein en een bitchje.quote:Op maandag 25 april 2011 23:02 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Volgens de broer van Flip valt Flip op kleine blonde vrouwen
Wat is ze toch een voorbeeld voor jonge meiden hè?quote:Op maandag 25 april 2011 23:09 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
drie en halluf jaar.... allus voor hem gedaan blablabla
en dan druk je je nog erg netjes uitquote:Op maandag 25 april 2011 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij mag dat vindenEn ik mag het een kutwijf vinden
Flip zei dat niet maar Gerard.quote:Op maandag 25 april 2011 23:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jo is ook heel klein en een bitchje.
Jo: gisteravond had ik een string aan en kreeg ik allemaal water erin.
Ik deed het niet expres, maar ze hebben daar ook camera's.
Flip; dan moet je niet zo'n string aan doen.
Jo: met een pyamabroek kan ik niet.
ze is om uit te kotsen en dan druk ik me nog mild uit.quote:Op maandag 25 april 2011 23:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat is ze toch een voorbeeld voor jonge meiden hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |