het is gewoon puur aandacht vragen, ze gaat net als sophia echt niet naar huis uit zichzelf hoorquote:Op maandag 25 april 2011 23:37 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, dat doet ze niet. Ze maakt haar duidelijk dat haar gedachtegang niet klopt.
Als Mo écht naar huis wou, had ze dat allang gedaan.
Ja, zeker! Ik word ziek van dat mens.quote:Op maandag 25 april 2011 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Graag gedaanEn Mo moet donderdag naar huis
dat dus!quote:Op maandag 25 april 2011 23:37 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, dat doet ze niet. Ze maakt haar duidelijk dat haar gedachtegang niet klopt.
quote:Op maandag 25 april 2011 23:37 schreef ZaZoe het volgende:
Mo is gruwelijk onzeker, verschrikkelijk lijkt me dat
Door blijfen gaan. Geniet er elke dag weer van.quote:Op maandag 25 april 2011 23:36 schreef Stability het volgende:
[..]
ik vind het ook leuk ! ook die van anderen !!! en het is toch een soort leedvermaak? moeten ze niet zo graag met hun smoel op tv willen om zogenaamd mooi te zijn..ik haal in mn fakes hun slechte kant naar boven op een voor mij humoristische manier..diegenen die het niet leuk vinden, vinden het maar niet leuk.....niet mijn probleem. er word me ook gevraagd om bepaalde fakes te maken,dus maak ik ze op verzoek.
nogmaals ik heb je altijd bewonderd om je werk... je doet dat super....quote:Op maandag 25 april 2011 23:33 schreef Stability het volgende:
[..]
elke rls worden fakefoto's gemaakt. al sinds de eerste bb......je moet alleen wel gevoel voor humor hebben, that's all
Maar Joanna heeft dit zelf ook al meermalen gehad, en mocht er ook niet uit.quote:Op maandag 25 april 2011 23:37 schreef Day het volgende:
[..]
hoe vaak heeft Jo niet zo gezeten dan? iedereen raadde haar aan om te blijven.....en nu lult zei zo dat Mo moet gaan, dan ben je in mijn ogen en huichelaarquote:Op maandag 25 april 2011 23:37 schreef Day het volgende:
[..]
Please, betrek het eens niet op jezelf.quote:Op maandag 25 april 2011 23:38 schreef waterkant het volgende:
[..]
nogmaals ik heb je altijd bewonderd om je werk... je doet dat super....
ik snap echter ook de pijn van het slachtoffer!
doe niet zo zuur ! ik heb hier zelfs al jaren topics vol geshopt van mensen die dat met hun eigen foto wilden, lieten me de vrije keus, en wisten dat ik er altijd iets raars mee deed! humor heet dat...quote:Op maandag 25 april 2011 23:38 schreef waterkant het volgende:
[..]
nogmaals ik heb je altijd bewonderd om je werk... je doet dat super....
ik snap echter ook de pijn van het slachtoffer!
DAT dus en niemand die wat zegtquote:Op maandag 25 april 2011 23:41 schreef IamCurious het volgende:
Mo die bleef om haar medebewoners niet te duperen, onttrekt zo ff de poen aan het spel........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |