Daarom zat ik ook de hele avond buiten te bbq'en nu jullie het topic vuldenquote:Op maandag 25 april 2011 20:52 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het weer was te mooi om bij computer en radio te zitten
met de radio aan ?quote:Op maandag 25 april 2011 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Daarom zat ik ook de hele avond buiten te bbq'en nu jullie het topic vulden
en is dit nu het officiële napraat topic ?quote:Op maandag 25 april 2011 20:56 schreef D. het volgende:
Hebben we alvast een topic om te kicken volgend jaar
Zolang het over de HT1000 gaat wel jaquote:Op maandag 25 april 2011 20:58 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en is dit nu het officiële napraat topic ?
Neequote:
Dan heb je niet op het 'maak nieuw deel aan' knopje gedruktquote:Op maandag 25 april 2011 20:58 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Oh.. maak ook net een deel #3 aan.
Mods, die ander kan dicht.
zit die knop dan?quote:Op maandag 25 april 2011 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Dan heb je niet op het 'maak nieuw deel aan' knopje gedrukt
er zitten altijd wel een paar leuke tussen inderdaad waarvan ik de titels nog niet kende, maar wel fijn op gefeest heb in een ver en vaag verledenquote:Op maandag 25 april 2011 21:04 schreef Deviant1nl het volgende:
Was een mooie lijst moet ik zeggen, veel nummers ook weer gehoord die ik ook te lang niet meer gehoord had![]()
mijn eerstvolgende feestje is WTTF festival.quote:Op maandag 25 april 2011 21:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wie gaat er 7mei naar dat feest?
Ik heb er geen torrent van gemaakt toen, moet je zelf even zoeken. Maar nooit gezien ook.quote:Op maandag 25 april 2011 21:17 schreef D. het volgende:
Is ie er niet als torrent? Da's iets wat ik snap
Ik heb er via de kanalen waar ik normaal eigenlijk alles wel kan vinden al gezocht, maar zat er niet bijquote:Op maandag 25 april 2011 21:18 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[..]
Ik heb er geen torrent van gemaakt toen, moet je zelf even zoeken. Maar nooit gezien ook.
Mogelijk dat ik daar nog induikquote:Op maandag 25 april 2011 21:20 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Dan toch maar even leren hoe je moet downloaden.. toch?
Klopt die wel, die heb ik toen binnengehengeld maar kreeg enkel nummers 700-1000.quote:Op maandag 25 april 2011 21:16 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
http://www.binsearch.info(...)8ffwd2005%29&max=250
2010 editie.
Dan heb je een andere. Die van mij (uit de link) is één .aac bestand van 80 uur.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:10 schreef An0ni3m het volgende:
[..]
Klopt die wel, die heb ik toen binnengehengeld maar kreeg enkel nummers 700-1000.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:39 schreef Deviant1nl het volgende:
Ik beloof niks, maar misschien dat ik volgende week de hele lijst wel heb en dan in losse nummers
Nummers 1000 t/m 900 inmiddels gevonden, zitten wel een paar gaten tussen maar heb om hulp gevraagdquote:
Wat anoniem zegt, die kan ik ook niet vinden,...quote:Op woensdag 27 april 2011 16:31 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
De top 1000 van vorig jaar is door iemand anders in losse nummers op usenet gezet. Kun je binnenhalen, hoef je maar een paar nummers toe te voegen/te verwijderen. En natuurlijk even omnummeren.
http://www.binsearch.info(...)&adv_age=900&server=quote:Op woensdag 27 april 2011 17:51 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Wat anoniem zegt, die kan ik ook niet vinden,...
Zie hem inderdaad.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:26 schreef snakeman123 het volgende:
Editie 2011 staat er op ik ga hem nu ff binnen halen en checken!!
Helaas geen losse nummers maar opnames van de radioquote:
FF knippen en plakken..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:58 schreef snakeman123 het volgende:
[..]
Helaas geen losse nummers maar opnames van de radiohad liever de hele lijst afzonderlijk gehad
quote:Omschrijving:
House Top 1000 Editie 2011 - Fresh FM
Bron : Fresh FM internet stream
Datum : 2011-04-22 10:00 t/m 2011-04-25 20:00
Gebruikte software:
- StreamRipper
- Adobe Audition 3.0
- Xilisoft Video Converter Ultimate 6
- TagScanner
Na rippen van de 82 uur durende stream in 96kbps .AAC, de files geconverteerd
naar (ongecomprimeerde) PCM WAVE, om de stream in blokken van telkens een uur
te kunnen hakken en commercials eruit te kunnen knippen.
Vervolgens alle files teruggeconverteerd naar .AAC. Dit laatste met een iets
hogere bitrate (128kbps), ter enige compensatie van het kwaliteitsverlies als
gevolg van dit decoden en encoden.
Helaas heeft de stream in het begin iets gehaperd, waardoor in de eerste twee
uren van de House Top 1000 enkele nummers zijn weggevallen. Geluk bij een
ongeluk zijn dat de laagste noteringen... ;-)
Hoe dan ook: Enjoy!
Enne, kudos aan de piepels van Fresh FM voor deze monsterlijke show!!!
2011-04-30
Spotinformatie
Categorie : Geluid
Formaat : AAC
Bron : Radio
Bitrate : 96kbit
Genre : Dance
Grootte : 4.28 GB
Bestandsinformatie
Bestandsnaam : House Top 1000 Aller Tijden - Editie 2011 Fresh FM
Nieuwsgroep : alt.binaries.nl
Extensies : sfv (1)
: par2 (1)
: rar (84)
: PAR2 (13)
: total (99)
Wel in 320 dan hè?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:32 schreef snakeman123 het volgende:
Dus dan moet ik zelf maar alle nummers proberen te zoeken
Dam heb geen payserverquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:53 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Ze staan los op USENET van vorig jaar in 320 (meeste wel volgens mij). Kijk paar posts naar boven.
Ik ben voorquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:14 schreef Ritmo het volgende:
Kunnen we die vreselijke top 2000 hier niet door vervangen met kerst?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:08 schreef Che_ het volgende:
Als Born Slippy maar niet weer op nr1 komt...
Handigquote:Op maandag 25 april 2011 20:56 schreef D. het volgende:
Ik zag al berichten dat er mensen bezig zijn om een spotify playlist samen te stellen met alle nummersquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heerlijk weer! Hopelijk streamt iemand de nummers en wij ze nog eens kunnen downloaden.
Kennelijk niet, anders stond ie daar welquote:Op zaterdag 7 april 2012 09:56 schreef Che_ het volgende:
Freed from desire wel erg laag. Hoort in top150
Geen flauw idee. Fresh fm site wordt elk half uur ofzo geupdate.quote:Op maandag 9 april 2012 16:07 schreef Che_ het volgende:
Waar kan ik live volgen welke liedjes worden gedraaid? Freshfm site loopt achter
Deze speelde hij onlangs in de Paradiso als afsluiter. Echt een heerlijke track ja.quote:Op maandag 9 april 2012 16:12 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Fresh fm site wordt elk half uur ofzo geupdate.
nu in ieder geval deze:
Hun Twitter account is redelijk actueel.quote:Op maandag 9 april 2012 16:07 schreef Che_ het volgende:
Waar kan ik live volgen welke liedjes worden gedraaid? Freshfm site loopt achter
Live @ Innercity '99 & de eerste ISOS platen blijven dan wel weer top, vind ik.quote:Op maandag 9 april 2012 18:44 schreef Knuck-les het volgende:
DJ Tosti
Al kan deze nog wel een soort van door de beugel
Neequote:Op maandag 9 april 2012 18:53 schreef Manon- het volgende:
Vooral vandaag was zo heerlijk he!! Lekker vaak The Prodigy ook. Ben benieuwd of Born Slippy weer op 1 staat
Te vaak gehoord.quote:Op maandag 9 april 2012 18:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Deze is wel heerlijk!
Speedy J - Pull over
Is ook wel logisch. De grootste hits zijn vaak niet de beste nummersquote:Op maandag 9 april 2012 19:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor.. ik heb ook nummers boven de top400 of top600 in top 25.
En dat was blijkbaar een gerucht aangezien Born Slippy gewoon weer #1 is geworden.quote:Op maandag 9 april 2012 19:25 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Iemand zei een paar dagen geleden dat er een andere nummer 1 was
Beetje jammer wel. Toch veel schapen die stemmenquote:Op maandag 9 april 2012 20:06 schreef Zidane007nl het volgende:
[..]
En dat was blijkbaar een gerucht aangezien Born Slippy gewoon weer #1 is geworden.
quote:Op maandag 25 april 2011 20:56 schreef D. het volgende:
Misschien vooraf dan alvast een opvolger uitzoekenquote:Op maandag 9 april 2012 20:17 schreef Netsplitter het volgende:
Volgend jaar maar ff kijken of we de stemming een beetje kunnen "beinvloeden".
Voor ik me ga aanmelden: Wat is er te horen? 82 uur uitzending?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:31 schreef donroyco het volgende:
Voor degene die nog na wil genieten:
[ link | afbeelding ]
Nee, een lijst van 1086(?) nummers.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:52 schreef D. het volgende:
[..]
Voor ik me ga aanmelden: Wat is er te horen? 82 uur uitzending?
Ook de moeitequote:Op donderdag 12 april 2012 21:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, een lijst van 1086(?) nummers.
Ik zie dat de lijst al ouder is dan de top 1000 van dit jaarquote:Op donderdag 12 april 2012 21:33 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom. Hier een overzicht:
http://sharemyplaylists.com/fresh-fm-top-1000
quote:De vierde editie van de lijst zal lijst uitgezonden worden van vrijdag 17 mei tot en met maandag 20 mei. De stemmen stemmen zijn geteld. Wij zijn er klaar voor!
Da's de Bohemian Rhapsody van Fresh FMquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:06 schreef Netsplitter het volgende:
Zolang born slippery maar niet weer op 1 staat.
Maar ga wel weer luisteren.
Born Slippery?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:06 schreef Netsplitter het volgende:
Zolang born slippery maar niet weer op 1 staat.
Maar ga wel weer luisteren.
Oeps.quote:
Ik luister via http://www.freshfmonline.com/player.htmlquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:21 schreef D. het volgende:
Zowel mijn WMP als de radioplayer op de FFM site geven al een uur aan dat ik naar Tiesto aan het luisteren ben, meer mensen hier 'last' van?
Tiesto and Allure - Pair of Dice idd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:21 schreef D. het volgende:
Zowel mijn WMP als de radioplayer op de FFM site geven al een uur aan dat ik naar Tiesto aan het luisteren ben, meer mensen hier 'last' van?
Daar staat zelfs helemaal niet wat er op dat moment speeltquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:22 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik luister via http://www.freshfmonline.com/player.html
Tja, vrouwen en radio...quote:Die vrouwenstem vind ik wel irritant.
Wytskes stem kan ik wel prettig aanhoren hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:23 schreef D. het volgende:
[..]
Daar staat zelfs helemaal niet wat er op dat moment speelt
[..]
Tja, vrouwen en radio...
Op één of andere manier vind ik een vrouwelijke dj toch altijd 'net niet'quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:24 schreef donroyco het volgende:
[..]
Wytskes stem kan ik wel prettig aanhoren hoor
Loes op Veronica is lache, zeker bij Somertijd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:27 schreef D. het volgende:
[..]
Op één of andere manier vind ik een vrouwelijke dj toch altijd 'net niet'
Veronica heb ik (volgens mij) al 15 jaar niet geluisterdquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Loes op Veronica is lache, zeker bij Somertijd.
Vind het zelf het leukst tussen 4 en 7 in de middag.quote:
Ik wilde het vorig jaar achteraf doen, maar dan is het een te grote klus, dus als ik nu iets leuks hoor waarvan ik denk het nog niet in de verzameling te hebben dan noteer ik even het nummerquote:
Ik vermoed dat iemand de complete lijst wel op internet knikkert als muziek, dus die hark ik wel binnen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde het vorig jaar achteraf doen, maar dan is het een te grote klus, dus als ik nu iets leuks hoor waarvan ik denk het nog niet in de verzameling te hebben dan noteer ik even het nummer
Dan moet je er weer 4 dagen voor gaan zittenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik vermoed dat iemand de complete lijst wel op internet knikkert als muziek, dus die hark ik wel binnen.
Ik ga het achteraf doen denk ik, als de complete lijst te downloaden is. Niet helemaal opnieuw luisteren dan, maar gewoon doorheen klikkenquote:
Maar ik heb soms pas na 2 minuten dat ik denk 'da's toch wel een erg lekker nummertje'quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ga het achteraf doen denk ik, als de complete lijst te downloaden is. Niet helemaal opnieuw luisteren dan, maar gewoon doorheen klikken
Ja!quote:
Ja, dat wel. Soms zoek ik ze ook op via lijst van de sitequote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:59 schreef D. het volgende:
[..]
Maar ik heb soms pas na 2 minuten dat ik denk 'da's toch wel een erg lekker nummertje'
http://www.fresh.fm/de-fresh-house-top-1000/quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Soms zoek ik ze ook op via lijst van de site
Dit jaar zie ik nog niks. Waar heb je dat lijstje vandaan?
988 Give yourself to me Flexquote:
Ja, wist je dat niet?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:14 schreef D. het volgende:
Ow, platen moeten 5 jaar oud zijn om mee te mogen doen
Goede zet wel, dan krijg je niet van de Radio 2 Top 2000 lijstjes
Nee, wist ik nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, wist je dat niet?
Ik weet niet of het nu ook nog geldt, maar ook moe(s)ten ze eerst een clubhit zijn geweest.
Ik heb uit de keuzelijst wel eea aangeklikt, maar geen idee meer wat allemaal. Ik bleef iig klikkenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:15 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, wist ik niet
Heb ook niet gestemd ofzoIemand hier wel?
Voor mij wel een house klassiekerje hoor. Ik snap niet wat David Guettaquote:
House is denk ik vrij breed getrokken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:14 schreef The_Substitute het volgende:
Ik snap eerder niet wat bijvoorbeeld Team Deep - Morning Light, Tiesto - Just Be, Oceanlab ft Justine Suissa - Satellite er in doen, aangezien die binnen de Trance vallen.
Ze zullen toch geen trance nodighebben om die lijst vol te krijgen?quote:
Ach, de zender heeft dit weekend iig minstens één extra luisteraar door dit topicquote:
Missie geslaagd danquote:Op zondag 19 mei 2013 17:12 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Ach, de zender heeft dit weekend iig minstens één extra luisteraar door dit topic
Ik luister nu via nederland.fm, die hapert nauwelijksquote:Op maandag 20 mei 2013 10:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, via de webplayer wel. En die andere players lopen achter.
Klassiekers horen in de lijst vind ik.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:23 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Typisch, da's dan weer zo'n nummer wat voor mij niet in de lijst hoeft
Maar dit is gewoon top40 spulquote:Op maandag 20 mei 2013 11:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Klassiekers horen in de lijst vind ik.![]()
Dat magquote:Zo vind ik dat born slippy niet in de lijst hoeft.
Das boot top40 spul??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes!quote:
Ik gok van nietquote:Op maandag 20 mei 2013 16:10 schreef donroyco het volgende:
D., is die lijst ook als .CSV/Excel beschikbaar?
Hier wel een lijst van vorig jaar(?)quote:Op maandag 20 mei 2013 16:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok van niet
Heb ook nog gezocht naar de lijst van vorig jaar, maar die kon ik ook al niet vinden
Je zal wel Spotify moeten hebben om een Top 1000 te moeten kunnen zienquote:Op maandag 20 mei 2013 16:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hier wel een lijst van vorig jaar(?)
Fresh fm house top 1000, a playlist by Barry van Eijden on Spotify.
Had idd wel wat hoger mogen staan.quote:
Toch wel een erge klassieker, maar dit is al een stuk beter dan de plek 90 van vorig jaar.quote:
Ik denk dat er bij ieder nummer wel mensen zijn die er zo over denkenquote:Op maandag 20 mei 2013 16:27 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Had idd wel wat hoger mogen staan.
Waarschijnlijk wel jaquote:Op maandag 20 mei 2013 16:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij ieder nummer wel mensen zijn die er zo over denken
Ik denk dat je ze gemist hebtquote:Op maandag 20 mei 2013 16:33 schreef The_Substitute het volgende:
Ik verwacht nog wel (tenzij ik ze even gemist heb)...
* Secret Cinema - Timeless Altitude
* Leftfield - Song of Life
* Autechre - Basscadet
* Way Out West - Killa
* Smack my D. up*quote:
Ow, ik dacht dat je doorhad dat het een garpje wasquote:Op maandag 20 mei 2013 16:56 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
* Smack my D. up*
Ik zie ze er alle 4 niet bij staan.
Nee, want ik heb niet de hele tijd het bij kunnen houden.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:57 schreef D. het volgende:
Ow, ik dacht dat je doorhad dat het een garpje was
Nouja, als ze er niet instaan dan heb je ze dus gemist. In de lijstquote:Op maandag 20 mei 2013 16:57 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Nee, want ik heb niet de hele tijd het bij kunnen houden.
Gelukkig wel.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:58 schreef D. het volgende:
Nouja, als ze er niet instaan dan heb je ze dus gemist. In de lijst
Geen flauw ideequote:Op maandag 20 mei 2013 16:59 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Gelukkig wel.![]()
Stonden ze er vorig jaar bij?
Waarom dan?quote:Op maandag 20 mei 2013 16:36 schreef nostra het volgende:
Mensen gisteren nog in de Melkweg geweest? Wat een treurnis was dát zeg.![]()
Margriet-lezend publiek en slechte muziek.quote:
De huidige dj is het niet met je eens op freshfmquote:Op maandag 20 mei 2013 17:14 schreef nostra het volgende:
[..]
Margriet-lezend publiek en slechte muziek.
Ik hoor het inderdaad.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
De huidige dj is het niet met je eens op freshfm
Ik zag Dj Remy in de line-up, draaide hij ook slecht? (dat zou wellicht in de krant kunnen).quote:Op maandag 20 mei 2013 17:14 schreef nostra het volgende:
[..]
Margriet-lezend publiek en slechte muziek.
Ze gaan hun eigen feestje niet afkraken natuurlijk hequote:Op maandag 20 mei 2013 17:26 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik hoor het inderdaad.Parallel universum ofzo.
Ben op een gegeven moment naar een andere zaal gegaan, daar draaide JP.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:26 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ik zag Dj Remy in de line-up, draaide hij ook slecht? (dat zou wellicht in de krant kunnen).
quote:
en Yoji Biomehanika toch?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:28 schreef nostra het volgende:
[..]
Ben op een gegeven moment naar een andere zaal gegaan, daar draaide JP.
Het is hier op het werk best lekkere achtergrondmuziek. Valt mee dat mijn collega's het nog zo lang volhoudenquote:Op maandag 20 mei 2013 18:52 schreef The_Substitute het volgende:
Ik denk dat de meesten gewoon lekker willen luisteren.
Nee, omdat er platen in de hoogste regionen staan die wel heel bekend zijn, maar niet heel goedquote:Op maandag 20 mei 2013 18:52 schreef The_Substitute het volgende:
Omdat het hier zo rustig is?
Ik denk dat de meesten gewoon lekker willen luisteren.
Toffe collega's.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:55 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Het is hier op het werk best lekkere achtergrondmuziek. Valt mee dat mijn collega's het nog zo lang volhouden
Op die fiets. Wellicht ja, die 3 andere die ik in een vorige post noemde verwacht ik eigenlijk ook niet meer, aangezien ik net de top 200 van vorig jaar heb bekeken.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:55 schreef D. het volgende:
Nee, omdat er platen in de hoogste regionen staan die wel heel bekend zijn, maar niet heel goed
Geen idee, maar wel een zeer leuk idee.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:56 schreef D. het volgende:
Weet iemand of er ooit een Fok House tournament is geweest?
Preciesquote:Op maandag 20 mei 2013 18:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Geen idee, maar wel een zeer leuk idee.
Onze eigen top 100 ofzo.
Heul wel dat ze er tussen horenquote:Op maandag 20 mei 2013 19:00 schreef nostra het volgende:
The Prodigy.Enerzijds horen ze er niet tussen, maar wat een bazen.
Dit.quote:
Tja, over wat wel of niet onder het kopje house valt verschillen de meningenquote:Op maandag 20 mei 2013 18:59 schreef The_Substitute het volgende:
Maken we er dan een House top 100 van, of net als Fresh, in weze een EDM-toplijst?
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:08 schreef D. het volgende:
Tja, over wat wel of niet onder het kopje house valt verschillen de meningen
Maar we noemen het wel Housequote:Op maandag 20 mei 2013 19:12 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dus EDM-lijst --> houden we het makkelijk, House-lijst --> controversie
11e plek, ongeveer gelijk/zelfde plek (ben de tel kwijtquote:Op maandag 20 mei 2013 19:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond het al zo vreemd
Geen idee waar ie vorig jaar stond
Ook op 10.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond het al zo vreemd
Geen idee waar ie vorig jaar stond
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:25 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
11e plek, ongeveer gelijk/zelfde plek (ben de tel kwijt).
Duidelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |