Nouja, als ze er niet instaan dan heb je ze dus gemist. In de lijstquote:Op maandag 20 mei 2013 16:57 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Nee, want ik heb niet de hele tijd het bij kunnen houden.
Gelukkig wel.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:58 schreef D. het volgende:
Nouja, als ze er niet instaan dan heb je ze dus gemist. In de lijst
Geen flauw ideequote:Op maandag 20 mei 2013 16:59 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Gelukkig wel.![]()
Stonden ze er vorig jaar bij?
Waarom dan?quote:Op maandag 20 mei 2013 16:36 schreef nostra het volgende:
Mensen gisteren nog in de Melkweg geweest? Wat een treurnis was dát zeg.![]()
Margriet-lezend publiek en slechte muziek.quote:
De huidige dj is het niet met je eens op freshfmquote:Op maandag 20 mei 2013 17:14 schreef nostra het volgende:
[..]
Margriet-lezend publiek en slechte muziek.
Ik hoor het inderdaad.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
De huidige dj is het niet met je eens op freshfm
Ik zag Dj Remy in de line-up, draaide hij ook slecht? (dat zou wellicht in de krant kunnen).quote:Op maandag 20 mei 2013 17:14 schreef nostra het volgende:
[..]
Margriet-lezend publiek en slechte muziek.
Ze gaan hun eigen feestje niet afkraken natuurlijk hequote:Op maandag 20 mei 2013 17:26 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik hoor het inderdaad.Parallel universum ofzo.
Ben op een gegeven moment naar een andere zaal gegaan, daar draaide JP.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:26 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ik zag Dj Remy in de line-up, draaide hij ook slecht? (dat zou wellicht in de krant kunnen).
quote:
en Yoji Biomehanika toch?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:28 schreef nostra het volgende:
[..]
Ben op een gegeven moment naar een andere zaal gegaan, daar draaide JP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |