Klassiekers horen in de lijst vind ik.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:23 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Typisch, da's dan weer zo'n nummer wat voor mij niet in de lijst hoeft
Maar dit is gewoon top40 spulquote:Op maandag 20 mei 2013 11:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Klassiekers horen in de lijst vind ik.![]()
Dat magquote:Zo vind ik dat born slippy niet in de lijst hoeft.
Das boot top40 spul??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes!quote:
Ik gok van nietquote:Op maandag 20 mei 2013 16:10 schreef donroyco het volgende:
D., is die lijst ook als .CSV/Excel beschikbaar?
Hier wel een lijst van vorig jaar(?)quote:Op maandag 20 mei 2013 16:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok van niet
Heb ook nog gezocht naar de lijst van vorig jaar, maar die kon ik ook al niet vinden
Je zal wel Spotify moeten hebben om een Top 1000 te moeten kunnen zienquote:Op maandag 20 mei 2013 16:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hier wel een lijst van vorig jaar(?)
Fresh fm house top 1000, a playlist by Barry van Eijden on Spotify.
Had idd wel wat hoger mogen staan.quote:
Toch wel een erge klassieker, maar dit is al een stuk beter dan de plek 90 van vorig jaar.quote:
Ik denk dat er bij ieder nummer wel mensen zijn die er zo over denkenquote:Op maandag 20 mei 2013 16:27 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Had idd wel wat hoger mogen staan.
Waarschijnlijk wel jaquote:Op maandag 20 mei 2013 16:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij ieder nummer wel mensen zijn die er zo over denken
Ik denk dat je ze gemist hebtquote:Op maandag 20 mei 2013 16:33 schreef The_Substitute het volgende:
Ik verwacht nog wel (tenzij ik ze even gemist heb)...
* Secret Cinema - Timeless Altitude
* Leftfield - Song of Life
* Autechre - Basscadet
* Way Out West - Killa
* Smack my D. up*quote:
Ow, ik dacht dat je doorhad dat het een garpje wasquote:Op maandag 20 mei 2013 16:56 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
* Smack my D. up*
Ik zie ze er alle 4 niet bij staan.
Nee, want ik heb niet de hele tijd het bij kunnen houden.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:57 schreef D. het volgende:
Ow, ik dacht dat je doorhad dat het een garpje was
Nouja, als ze er niet instaan dan heb je ze dus gemist. In de lijstquote:Op maandag 20 mei 2013 16:57 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Nee, want ik heb niet de hele tijd het bij kunnen houden.
Gelukkig wel.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:58 schreef D. het volgende:
Nouja, als ze er niet instaan dan heb je ze dus gemist. In de lijst
Geen flauw ideequote:Op maandag 20 mei 2013 16:59 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Gelukkig wel.![]()
Stonden ze er vorig jaar bij?
Waarom dan?quote:Op maandag 20 mei 2013 16:36 schreef nostra het volgende:
Mensen gisteren nog in de Melkweg geweest? Wat een treurnis was dát zeg.![]()
Margriet-lezend publiek en slechte muziek.quote:
De huidige dj is het niet met je eens op freshfmquote:Op maandag 20 mei 2013 17:14 schreef nostra het volgende:
[..]
Margriet-lezend publiek en slechte muziek.
Ik hoor het inderdaad.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
De huidige dj is het niet met je eens op freshfm
Ik zag Dj Remy in de line-up, draaide hij ook slecht? (dat zou wellicht in de krant kunnen).quote:Op maandag 20 mei 2013 17:14 schreef nostra het volgende:
[..]
Margriet-lezend publiek en slechte muziek.
Ze gaan hun eigen feestje niet afkraken natuurlijk hequote:Op maandag 20 mei 2013 17:26 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik hoor het inderdaad.Parallel universum ofzo.
Ben op een gegeven moment naar een andere zaal gegaan, daar draaide JP.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:26 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ik zag Dj Remy in de line-up, draaide hij ook slecht? (dat zou wellicht in de krant kunnen).
quote:
en Yoji Biomehanika toch?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:28 schreef nostra het volgende:
[..]
Ben op een gegeven moment naar een andere zaal gegaan, daar draaide JP.
Het is hier op het werk best lekkere achtergrondmuziek. Valt mee dat mijn collega's het nog zo lang volhoudenquote:Op maandag 20 mei 2013 18:52 schreef The_Substitute het volgende:
Ik denk dat de meesten gewoon lekker willen luisteren.
Nee, omdat er platen in de hoogste regionen staan die wel heel bekend zijn, maar niet heel goedquote:Op maandag 20 mei 2013 18:52 schreef The_Substitute het volgende:
Omdat het hier zo rustig is?
Ik denk dat de meesten gewoon lekker willen luisteren.
Toffe collega's.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:55 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Het is hier op het werk best lekkere achtergrondmuziek. Valt mee dat mijn collega's het nog zo lang volhouden
Op die fiets. Wellicht ja, die 3 andere die ik in een vorige post noemde verwacht ik eigenlijk ook niet meer, aangezien ik net de top 200 van vorig jaar heb bekeken.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:55 schreef D. het volgende:
Nee, omdat er platen in de hoogste regionen staan die wel heel bekend zijn, maar niet heel goed
Geen idee, maar wel een zeer leuk idee.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:56 schreef D. het volgende:
Weet iemand of er ooit een Fok House tournament is geweest?
Preciesquote:Op maandag 20 mei 2013 18:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Geen idee, maar wel een zeer leuk idee.
Onze eigen top 100 ofzo.
Heul wel dat ze er tussen horenquote:Op maandag 20 mei 2013 19:00 schreef nostra het volgende:
The Prodigy.Enerzijds horen ze er niet tussen, maar wat een bazen.
Dit.quote:
Tja, over wat wel of niet onder het kopje house valt verschillen de meningenquote:Op maandag 20 mei 2013 18:59 schreef The_Substitute het volgende:
Maken we er dan een House top 100 van, of net als Fresh, in weze een EDM-toplijst?
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:08 schreef D. het volgende:
Tja, over wat wel of niet onder het kopje house valt verschillen de meningen
Maar we noemen het wel Housequote:Op maandag 20 mei 2013 19:12 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dus EDM-lijst --> houden we het makkelijk, House-lijst --> controversie
11e plek, ongeveer gelijk/zelfde plek (ben de tel kwijtquote:Op maandag 20 mei 2013 19:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond het al zo vreemd
Geen idee waar ie vorig jaar stond
Ook op 10.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond het al zo vreemd
Geen idee waar ie vorig jaar stond
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:25 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
11e plek, ongeveer gelijk/zelfde plek (ben de tel kwijt).
Duidelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |