Het is hier op het werk best lekkere achtergrondmuziek. Valt mee dat mijn collega's het nog zo lang volhoudenquote:Op maandag 20 mei 2013 18:52 schreef The_Substitute het volgende:
Ik denk dat de meesten gewoon lekker willen luisteren.
Nee, omdat er platen in de hoogste regionen staan die wel heel bekend zijn, maar niet heel goedquote:Op maandag 20 mei 2013 18:52 schreef The_Substitute het volgende:
Omdat het hier zo rustig is?
Ik denk dat de meesten gewoon lekker willen luisteren.
Toffe collega's.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:55 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Het is hier op het werk best lekkere achtergrondmuziek. Valt mee dat mijn collega's het nog zo lang volhouden
Op die fiets. Wellicht ja, die 3 andere die ik in een vorige post noemde verwacht ik eigenlijk ook niet meer, aangezien ik net de top 200 van vorig jaar heb bekeken.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:55 schreef D. het volgende:
Nee, omdat er platen in de hoogste regionen staan die wel heel bekend zijn, maar niet heel goed
Geen idee, maar wel een zeer leuk idee.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:56 schreef D. het volgende:
Weet iemand of er ooit een Fok House tournament is geweest?
Preciesquote:Op maandag 20 mei 2013 18:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Geen idee, maar wel een zeer leuk idee.
Onze eigen top 100 ofzo.
Heul wel dat ze er tussen horenquote:Op maandag 20 mei 2013 19:00 schreef nostra het volgende:
The Prodigy.Enerzijds horen ze er niet tussen, maar wat een bazen.
Dit.quote:
Tja, over wat wel of niet onder het kopje house valt verschillen de meningenquote:Op maandag 20 mei 2013 18:59 schreef The_Substitute het volgende:
Maken we er dan een House top 100 van, of net als Fresh, in weze een EDM-toplijst?
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:08 schreef D. het volgende:
Tja, over wat wel of niet onder het kopje house valt verschillen de meningen
Maar we noemen het wel Housequote:Op maandag 20 mei 2013 19:12 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dus EDM-lijst --> houden we het makkelijk, House-lijst --> controversie
11e plek, ongeveer gelijk/zelfde plek (ben de tel kwijtquote:Op maandag 20 mei 2013 19:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond het al zo vreemd
Geen idee waar ie vorig jaar stond
Ook op 10.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond het al zo vreemd
Geen idee waar ie vorig jaar stond
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:25 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
11e plek, ongeveer gelijk/zelfde plek (ben de tel kwijt).
Duidelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |